• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Riker

    Lucille kruipt wat dichter tegen me aan.
    "Dankje. Hoe is jou huis dan?" Vraagt ze.
    Ik haal mijn schouders op. "Klein, krap. We wonen met z'n 6en." Zeg ik en kijk haar aan.
    Ze is echt mooi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucille.
    Overschillig haalt hij zijn schouders op. "Klein, krap. We wonen met z'n 6en," Hij kijkt me aan en ik kijk terug. "Anders kom je hier gezellig logeren," Stel ik voor. "Ruimte genoeg," Begin ik. "Ik heb vier oudere broers. Eentje is er al het huis uit. Twee zijn er op reis en die andere slaapt bij zijn vriendin. Mijn ouders zijn te werk en komen pas laat terug. Ik heb het rijk alleen," Vertel ik en buig voorover om mijn glas te pakken. Ik drink een paar slokken en zet het weer terug.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 19:20 ]

    ['Ze' Nogwel. xD]

    Riker

    "Ik heb vier oudere broers. Eentje is er al het huis uit. Twee zijn er op reis en die andere slaapt bij zijn vriendin. Mijn ouders zijn te werk en komen pas laat terug. Ik heb het rijk alleen," Vertelt Lucille. Ze buigt voorover om haar glas te pakken en neemt er een paar slokken van en zet hem weer terug.
    "Lijkt me gezellig." Zet ik en glimlach naar haar.
    Ik kan het niet laten om mijn hand nu op haar bovenbeen te leggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaron Evan Ortiz.

    Met waterige ogen kijkt ze me aan. Zachtjes legt ze haar hoofd op mijn schouder en gaat verder met het bewerken van het gras. Ik druk een kusje op haar kruin, waarna ik met mijn hand door haar haren streel. "Sorry," zegt ze zachtjes. "Sorry dat ik zo ben." - "Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen," Zeg ik met ene lichte glimlach, "Je bent goed zoals je bent. Ondanks dat je ano-" Ik slik even. Ik moet moeite doen om het woord uit te spreken. "Ondanks dat je anorexia hebt" Sluit ik dan af.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Sorry! Ik dacht aan Lucille.. S: *Schaam Schaam*]

    Lucille.
    "Lijkt me gezellig," Ik knik. "In het begin, dat ik jonger was, was het echt ongelofelijk druk in huis," Begin ik. "In het begin werkte iets minder dan nu, maar genoeg om vaak een oppas in te huren," Vervolg ik en ik voel dat zijn hand van mijn knie naar mijn bovenbeen verschuift. Er komt een kleine glimlach op mijn gezicht. "Ik weet alles van vroeger door de buurvrouw, zij was mijn oppas en heeft me alles verteld. Mijn moeder heeft bijna geen tijd voor me," Er gaat een gedachte door me heen. Waarom vertel ik hem dit? Hij voelt gewoon heel vertrouwd aan.

    Blanda

    "Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. "Je bent goed zoals je bent. Ondanks dat je ano-. Ondanks dat je anorexia hebt."
    Verschrikt hef ik mijn hoofd en kijk ik hem donker aan.
    Anorexia? Heb ik dat?
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik heb dat niet," zeg ik verward. "Ik wil gewoon graag mooi zijn. Dat is alles."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Lol, heb ik ook wel eens. :P]

    Riker

    Ik luister naar wat Lucille verteld. Ik knik langzaam.
    "Dat is wel rot. Je moeder die haast geen tijd voor je heeft." Zeg ik.
    Ik weet niet beter meer na deze 3 jaren, ik woon al die tijd al in een opvanggezin. Daar hebben ze wel tijd voor je, maar het word verdeeld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucille.
    "Dat is wel rot. Je moeder die haast geen tijd voor je heeft," Zegt hij. "Hoe is dat bij jou dan? Hebben jou ouders wel tijd voor je, ook al woon je in een gezin met zes kinderen?" Vraag ik.

    [Mijn Duitse boek schreeuwt om aandacht.. dus.. Ik ga huiswerk maken,]

    Aaron Evan Ortiz.

    Verschrikt heft ze haar hoofd op en kijkt me donker aan. Wat me eerlijk gezegd een beetje bang maakt. Niet dat ik bang voor haar ben, maar bang dat ik haar nu gekwetst heb, want dat is iets wat ik nooit expres zou willen doen. Laat staan dat ik het perongeluk zou willen doen. Ik wil haar gewoon helemaal geen pijn doen. "Ik heb dat niet," Zegt ze verward. "Ik wil gewoon graag mooi zijn. Dat is alles". "Blan," Begin ik en zucht even, "Je bent mooier als je jezelf bent." Ik weet dat ik haar hier misschien mee zou gaan kwetsen, maar ik wil dat ze de waarheid weet. Ze moet weten dat ze veel mooier is als ze zichzelf is en niet als ze een dun grassprietje is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Riker

    "Hoe is dat bij jou dan? Hebben jou ouders wel tijd voor je, ook al woon je in een gezin met zes kinderen?" Vraagt Lucille.
    Ik schudt mijn hoofd. "Neen, ik... Ik woon in een opvanggezin." Zeg ik eerlijk, ik zucht even.
    "Mijn ouders vonden me niet te handelen, en hebben toen een ander adres voor me gezocht. Ik kom alleen in de vakanties thuis, ik woon nu al drie jaar bij dat gezin." Ik kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blanda

    "Blan, je bent mooier als je jezelf bent."
    Mijn blik wordt nog donkerder.
    "Ik ben mezelf," sis ik boos. "Dit is hoe ik ben."
    Ik sta op en trek mijn rokje recht.
    "Leer er mee leven."
    Boos, gefrustreert maar vooral verdrietig loop ik weg. De tranen veeg ik uit mijn gezicht. Ik verpest alles.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik ben mezelf" Sist ze boos, als haar blik nog donkerder word. "Dit is hoe ik ben" Zegt ze, waarna ze opstaat en haar rokje recht trekt. Lekker gedaan Aaron. "Leer er mee leven" Zijn haar laatste woorden, nadat ze weg loopt. Volslagen sla ik mijn ogen neer en zucht even. Waarom nou weer Aaron? Waarom moest je het zo nodig weer vertellen? Denk ik en laat me dan volslagen achterover in het gras vallen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    Ik veeg wild mijn tranen uit mijn gezicht en loop weer terug naar de tribune en ga op een van de plastic stoeltjes zitten. De tranen lopen over mijn wangen. Ja Blanda, je hebt alles weer lekker voor elkaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    Er komt geen reactie van Chrissie. Ik weet dat ze geniet van het moment dat deed.. Courtney ook. Ze genoot van de momenten samen. Misschien wist ze dat de dood haar lot was, misschien niet. Op het veld hoor ik stemmen. Courtney zet ik uit mijn hoofd. "Chrissie, ik ga even kijken," Mompel ik en laat haar los. Ik loop naar de deur en luister even. Stilte. Wanneer ik de deur heb geopend zie ik Aaron op het gras zitten en Blanda op de tribune. Mijn mond zakt op. Wat is hier gebeurt? Blanda zit ineen gedoken en Aaron ligt op zijn rug in het gras. "Uh.." Stamel ik zachtjes.

    Blanda

    "Uh.." hoor ik zachtjes.
    Mijn oren horen op dit moment alles. Ik hef mijn hoofd op en kijk naar Dave. Even veeg ik de tranen uit mijn gezicht en lach ik kleintjes naar hem.
    "Hi," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."