• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Chrissie

    "Ik vertel het een andere keer. Het verhaal is nogal.. heftig," mompelt hij. Ik knik zachtjes en hou hem wat steviger vast.
    "Oké, dan hou ik je nu wel gewoon vast," zeg ik rustig.
    Ik wrijf een beetje over zijn rug met één hand. Wanneer ik opkijk schrik ik even. Omdat hij zijn hoofd heeft laten hangen bevindt mijn gezicht zich maar een paar centimeters van het mijne. Ik slik even.
    Dave, Dave, Dave. Wat doe je toch met me?
    Voorzichtig kijk ik hem in de ogen.
    Heeft hij nou gehuild?
    "Ik ben er altijd voor je," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lucille.
    "Jij mag kiezen, ik lust alles," Zegt hij, en ik kijk op. "Daar heb ik wat aan," Mompel ik en haal de fles cola uit de koelkast. "Scheutje likeur erbij?" Vraag ik. Ondertussen pak ik twee glazen en schenk ze driekwart vol. In mijn glas doe ik een scheutje likeur.

    Riker

    "Daar heb ik wat aan." Mompelt Lucille en halt de fles cola uit de koelkast.
    "Scheutje likeur erbij?" Vraagt ze dan.
    "Ja, doe maar." Knik ik en kijk hoe ze de glazen vult.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dave.
    Voorzichtig kijkt ze in mijn ogen. "Ik ben er altijd voor je," Zegt ze zacht. Het enigste wat ik kan is knikken. Waarom is Chrissie toch zo ongelofelijk lief? "Dankje," Weet ik uit te brengen en slik opnieuw. Niet janken, Dave. Je kunt het.

    [Ik moet eten!]

    [Ik ga eten. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaron Evan Ortiz.

    Blanda kijkt even op, maar laat al snel haar hoofd weer hangen. Met haar hand plukt ze grassprietjes uit de grond en versnippert ze. Een rilling gaat door mijn lichaam. Het is echt niet fijn om haar zo te zien. Ik breng mijn hand naar haar gezicht en veeg de traan, die een weg naar beneden zoekt, weg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Dankje," zegt hij zacht.
    Hij slikt en ik merk gewoon dat hij het moeilijk heeft. Laat me dan toch helpen, koppige ezel.
    Ik zucht even na een bezorgde blik leg ik mijn hoofd weer op zijn borstkas. Met één vinger maak ik een willekeurig patroontje op zijn rug.
    "Altijd," mompel ik nog een keertje. Ik haal diep adem en probeer een uitleg te bedenken voor alles dat er nu door me heen raast. Ik kan er niet omheen, het is Dave die ervoor zorgt dat ik niet instort door Danny. Het is Dave die zorgt dat ik me beter voel. Ik mag dan wel degene zijn die hem nu vasthoudt, ik heb er even veel baat bij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    Haar vingers kietelen op mijn rug. Een klein grinnikje kan ik niet onderdrukken. "Altijd," Mompelt ze. Ik voel haar bewegen, ze haalt diep adem. Ik snap het best, ze wil het weten. Ze wil weten waarom ik zo debiel doe, waarom ik me zo gedraag. Meisjes, altijd nieuwsgierig en bezorgd. "Bij mij kan je ook altijd alles kwijt," Verzeker ik haar. Ik twijfel aan mezelf. Ik weet dat ze van Danny houdt, dat ze verliefd is op hem, maar ik kan het niet laten om een paar kleine gevoelens voor haar te hebben. Het is hopeloos, maar ze is lief. Ongelofelijk lief.

    Chrissie

    "Bij mij kan je ook altijd alles kwijt," zegt Dave.
    "Dat weet ik," fluister ik. Ik moet glimlachen terwijl ik tegelijk een krop in mijn keel krijg. "En ik snap niet waarom jij nog geen vriendin hebt," voeg ik er een beetje willekeurig aan toe.
    Hij is ongelooflijk lief, grappig, knap en hij ruikt lekker. Zó lekker.
    Ik sta bijna weg te dromen bij mijn gedachten. Toch ben ik nog te koppig om nu al aan mezelf toe te geven wat er aan de hand met me is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lucille.
    "Ja, doe maar," Hij knikt, en ik gooi er een scheutje bij. Met twee glazen loop ik naar de zithoek. Een grote zitbank, tv en wat gezellige planten vullen de ruimte. Ik zet de glazen op de tafel en plof in een hoek van de bank.

    Dave.
    "Dat weet ik," Fluistert ze. "En ik snap niet waarom jij nog geen vriendin hebt," Voegt ze eraan toe. Het beeld van Courtney in het ziekenhuis gaan door mijn hoofd. Zo'n mooi meisje, jong, lief en zo tenger. Ik slik even om mijn tranen in te houden. "Ik wacht op de ware," Weet ik uit te brengen. Dit doet me pijn.

    Blanda

    Ik voel dat Aaron de traan van mijn gezicht wegveegt. Met waterige ogen kijk ik hem aan. Zachtjes leg ik mijn hoofd op zijn schouder en ga verder met het bewerken van het gras.
    "Sorry," zeg ik zachtjes. "Sorry dat ik zo ben."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Riker.

    Ik loop met Lucille mee naar de zithoek. Ik bekijk het geheel.
    Het ziet er hier veel vrolijker uit dan 'mijn' huis.
    Lucille ploft in een hoek van de bank. Ik ga naast haar zitten.
    "Echt een super leuk huis, voor een super leuk meisje." Zeg ik en leg mijn hand op haar knie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucille.
    "Echt een super leuk huis, voor een super leuk meisje," Zegt hij en legt zijn hand op mijn knie. Ik kruip een stukje dichter tegen hem aan. "Dankje. Hoe is jou huis dan?" Vraag ik en merk dat mijn vraag een beetje raar klinkt.