• Als geen One Direction fan of zelfs maar kenner, was dit toch best een bizarre droom vannacht.


    Mijn broertjes waren thuis met wat van hun vrienden van school (uit hun klas om precies te zijn) toen ik thuis kwam. Had echt geen zin in dat drukke gedoe, maar ben er toch maar even bij gaan zitten; bleek het dus de band One Direction er ook tussen te zitten.
    De jongens zaten gezellig met z'n allen te kletsen en ik moet toegeven dat ze best grappig waren.
    Toch had ik echt zoiets van; dit moet ik op Twitter zetten, te geniaal. Dus ik wilde iets tweeten als "that moment when you come home and One Direction is chilling in the living room with your little brothers; no big deal!".
    Maar toen hoorde ik Naill (? - geen idee, het was die blonde jongen) ineens over Londen te praten.
    Dus ik was best nieuwsgierig en vroeg of ze misschien ook Lucie Jones kenden, gezien ze ook meedeed met de X-Factor. Hij kende haar wel en hij kwam naar de keuken, waar we verder bleven praten over Les Misérables (musical in West End, Londen), waarin zij Cosette had gespeeld.
    Alle andere jongens kwamen ook naar de keuken om wat drinken te pakken, of zo. Maar om de één of andere reden werd iedereen hysterisch, omdat de wereld zou vergaan. Ik neem aan dat het een grap van één van de jongens was, gezien de andere vrienden van m'n broertjes, maar goed.
    Het tekenen dat de wereld daadwerkelijk zou vergaan, was het kleine paarse autootje dat voor de deur parkeerde. In mijn droom was het best logisch allemaal, maar ik weet niet meer waarom het logisch zou zijn nu.
    Maar gezien de wereld dus zou vergaan, was het blijkbaar heel logisch dat Harry (? degene met die krullen?) me zou zoenen in de laatste seconden, voordat we er allemaal niet meer zouden zijn.
    Zoals we nu allemaal weten, de wereld verging niet en ik werd lachend wakker.


    Bizar!
    Serieus, ik ken echt één liedje van hen.
    Hoewel ik moet zeggen dat ik hun stemmen daarstraks herkende op de radio, die aanstond op mijn stage. Ging opnieuw stuk.
    Maar voor degenen die het willen weten, Harry kon goed zoenen! (x


    Nee, even serieus.
    Meer mensen rare dromen gehad over deze jongens?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 17:20 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Kerslake schreef:
    (...)
    Haha, dat was met die kus in mijn droom dus ook zo en ik ben ook geen fan.
    Dus dit is hoe ze nieuwe fans proberen te creëren, eh?


    Het zijn stiekem droomwandelaars hha. Ze komen je bezoeken vanaf je één liedje luistert (:


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    (...)

    Het zijn stiekem droomwandelaars hha. Ze komen je bezoeken vanaf je één liedje luistert (:

    Haha, best creepy.
    Wel gezellig, in mijn andere dromen met de jongens zijn ze vrienden van m'n broertjes; zo kwamen ze een keer gezellig bitterballen eten na een wereldtour.
    Maar vond het toch best wel eng dat toen ik tussen de Twitter foto's van Lucy Jones keek en ze een foto naar Niall had gestuurd met daarop laten ziend dat ze naar What Makes You Beautiful luisterde; die twee kennen elkaar dus gewoon echt! O.o
    Niall liegt dus in ieder geval niet in dromen! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ja ik droom echt heel vaak met 1D... soms spelen ze niet eens de 'hoofdrol' maar lopen ze gewoon random langs ofzo..??
    Maar over dat zoenen, dat had ik ook! Ik heb met harry en zayn gezoend en damn.. het voelde zo goed. Bijna echt. Toen ik wakker werd zat ik echt recht op in m'n bed; what the hell just happend. HAHAHA. xx.

    Ik droomde laatst dat ik met mijn zusje, Elena Gilbert en Stefan Salvatore samen Halloween gingen vieren. Het was zo vaag want we gingen alleen maar samen aardappelen eten. Daarna gingen Elena en Stefan naar boven, om seks te hebben , dus gingen mn zusje en ik maar naar buiten en daar stond dus de hele familie van Harry en die gingen wij toen omhelzen, maar Harry was er zelf niet bij..


    What by Zeus' beard is going on????

    Kerslake schreef:
    (...)
    Haha, dat was met die kus in mijn droom dus ook zo en ik ben ook geen fan.
    Dus dit is hoe ze nieuwe fans proberen te creëren, eh?


    Hahaha I guess so. Van mij mogen ze dan best wat vaker met zo'n droom komen hoor!


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    (...)

    Hahaha I guess so. Van mij mogen ze dan best wat vaker met zo'n droom komen hoor!

    Haha, net even iets harder hun best doen.
    Wel, telkens als ik over hen droom, is het wel gezellig.
    Maar tenzij de baby die ik gisternacht ineens had van één van hen was, heb ik niet meer over hen gedroomd.
    Gosh, ze was echt zo onwijs cute; toen ik wakker werd wilde ik spontaan een baby! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Kerslake schreef:
    (...)
    Haha, best creepy.
    Wel gezellig, in mijn andere dromen met de jongens zijn ze vrienden van m'n broertjes; zo kwamen ze een keer gezellig bitterballen eten na een wereldtour.
    Maar vond het toch best wel eng dat toen ik tussen de Twitter foto's van Lucy Jones keek en ze een foto naar Niall had gestuurd met daarop laten ziend dat ze naar What Makes You Beautiful luisterde; die twee kennen elkaar dus gewoon echt! O.o
    Niall liegt dus in ieder geval niet in dromen! (x


    Hha Niall is een heel goeie droomwandelaar dan! Idd best eng als je dan ziet dat het waar is. Heb ook zo al dingen gedroomd die echt zijn en dan denk je wel van huh? waarom heb ik dat nu weer gedroomd. Maar echt gekke 1D-dromen heb ik nog niet gehad. Al heb ik sowieso al niet de normaalste dromen hha.


    Tears are words the heart can't say.

    Delaney schreef:
    (...)

    Hha Niall is een heel goeie droomwandelaar dan! Idd best eng als je dan ziet dat het waar is. Heb ook zo al dingen gedroomd die echt zijn en dan denk je wel van huh? waarom heb ik dat nu weer gedroomd. Maar echt gekke 1D-dromen heb ik nog niet gehad. Al heb ik sowieso al niet de normaalste dromen hha.

    Geen idee waar ik vannacht allemaal over gedroomd heb.
    Maar ik droomde wel dat de Sisi-films met Romy Schneider op televisie kwamen, omdat het honderdvijftien jaar geleden was dat keizerin Elisabeth overleed.
    Heel vreemd, want over vijf dagen is het honderdveertien jaar geleden; dus dat droom ik driehonderdzeventig dagen van te voren, bizar.
    Serieus, dromen zijn zo vreemd af en toe.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 14:00 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Neelsel schreef:
    Hilarisch -
    Nee, gelukkig nog niet :)


    •*• Lululu •*•

    Kerslake schreef:
    (...)
    Geen idee waar ik vannacht allemaal over gedroomd heb.
    Maar ik droomde wel dat de Sisi-films met Romy Schneider op televisie kwamen, omdat het honderdvijftien jaar geleden was dat keizerin Elisabeth overleed.
    Heel vreemd, want over vijf dagen is het honderdveertien jaar geleden; dus dat droom ik driehonderdzeventig dagen van te voren, bizar.
    Serieus, dromen zijn zo vreemd af en toe.


    Echt hé, soms vallen ze echt niet te verstaan.


    Tears are words the heart can't say.