• topic 2


    Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof, meer info hierover vind je hier 'waar speelt het zich af'. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, zijn de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen dire mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is. De traditie ontstond in tijd van vele oorlogen. Een paar spionnen hielden de bevolking in de gaten en kozen enkel de beste van de beste. Ze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies. Ze worden opgeleid tot echte meesters en meesteressen.
    In andere woorden: Het was een hele eer...

    En dat is het nog altijd. De drie voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop?

    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.

    Deze RPG heeft zoals jullie merken niet echt een vaste verhaallijn die je moet volgen, jullie zijn dus vooral vrij in wat je wilt schrijven en worden niet beperkt. In andere woorden: Let your creativity flow ^^


    Rollentopic: Hier.

    De bijhorende story: Hier
    Er staat veel info, maar dat is enkel voor als je er geïnteresseerd in bent.
    Mocht je nog ideeën hebben voor feesten, mythen, mythische wezens en dergelijke, laat het me dan alsjeblieft even weten

    Personage story: Hier vind je de story met personages. Als ik je personage goedgekeurd heb krijg je ook auteursrechten en ben je vrij een eigen hoofdstuk te openen met jouw personages.

    De personages:
    Nauwe verwanten heer.[/u]
    - Maitresse - Ameline Rose Ermengard - 18 - nichtje.
    - LovingStyles - Celine Florance Beaugarde - 16 - nichtje.

    - ForeverZaynx - Jeremy Fenix Tozay - 20 - zoon.
    - Roosevelt - Oliver John Tozay - 24 - zoon.


    Trainers & Trainsters.
    - HurtedHeart - Jade "Meloise" Feme - 22
    - Sioux - Dante Florian Lunix - 26
    - vluuv - Miro Valenta - 28


    De Drie uitverkorenen.
    - Endure - Esmée Fox - 21
    - Chinos - Aphrodia Catrice Hores - 20

    - Spyclon - Ivar Chesule - 19


    Personeel de heer.
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht.
    - Roosevelt - Camilla Victoria - 19 - Dierenverzorgster
    - LovingStyles - Anna Hildegaris - 19 - kamermeisje
    - Cartwright - Elena Addison - 17


    Magiër.
    - Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër

    Gewone arbeiders & dorpelingen
    - ForeverZaynx -Florence Daphne Johnsen - 21 - dochter kleermaker
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - dochter kroegbaas.
    - Spyclon - Jarred di Angelo - 18 - neefje v. boer

    Bloesemvrouwen.
    - Material - Odette Flore Ledivar - 18

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 18:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ameline Rose Ermengard - Nichtje van de heer

    "Jij vrouwe bent veel geld waard. Je oompje wilt je vast wel terugkopen." Hoorde ik hem zeggen en ik wist gewoon dat er een grijns op zijn kop stond.
    De drang om hem te slaan was eens zo groot, maar aangezien ik veel te uitgeput was besloot ik het maar niet te doen.
    Het zou trouwens ook niets uithalen aangezien hij veel sterker was dan mij.
    Uiteindelijk liet ik me maar doen als een lappen pop aangezien het voor iedereen het beste was, dat hij niet kwaad werd.
    Zijn vechtkunsten hadden me een schrik aangejaagd en dat was niet zo goed.
    Het viel me op dat hij welgesteld was, dus snapte ik niet goed waarom hij losgeld zou vragen als hij in zo'n villa woonde.
    Na enkele minuten probeerde ik mijn polsen uit elkaar te trekken aangezien de touwen zowat mijn bloed af spanden en mijn handen een vreemde kleur kregen.
    "Ze zitten te strak." Mompelde ik. "De touwen, kunnen ze losser?"
    Ik had zowat alle moed opgegeven en voelde me redelijk depri worden en verlangde om mijn paard weer te zien.
    Het arme beestje had hij gewoon achtergelaten.
    Mijn grote mond en brutaliteit was verdwenen, zijn dreigementen hadden wel degelijk een effect op me maar ik vroeg me toch af hoe lang ik dit zou volhouden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik hoorde net dat de achter de kerk woonde xD. Dan heeft hij een hele omweg gedaan om niet door het dorp te hoeven lopen. XD
    Jayden Jason Bright
    Ik loop het huis in en zie, na het meisje op de bank te hebben gezet de jongens met het paard aankomen. Ze hadden Like voor de wagen gespannen. Like was Patricks paard. Ik keek hoe ze jammerde over haar polsen en de touwen. Ik zuchte en liep naar haar toe. Ik maakte eerst even de touwen los. Als ze nu weg zou rennen was ze er geweest. Opnieuw bond ik haar handen bij elkaar. Nu iets losser zodat ze kon bewegen, maar niet dat ze los kon. 'Zo beter koningin.' Zei ik lichtelijk sarcastisch. Ik stond op liep naar een tafel waar perkament op lag en een ganzenveer. Ik liep teru en ging in een zetel zitten.

    Beste Heer,
    Als u u nichtje mist dan kan dat kloppen. Ze is ontvoerd en wij eisen 100 goudstukken voor haar in ruil. Doet u dit niet dan zal u nichtje terplekken worden vermoord. Ik zal u zien morgen avond om 7 uur als de zon onder de hemel verdwijnt. Dan geeft u mij het geld en zal ik weglopen vervolgens zal u nichtje vrijgelaten worden.
    Gegroet

    Schreef ik in mooie sierlijke letters op. Voor zover ik wist was ik een van de enige die kon schrijven nogal logisch door mijn opvoeding en echt dood ging ze niet. Ik zou haar verkopen aan een harem waar ze kon gaan werken als bloesemvrouw nnatuurlijk niet in dit stadje maar in een aantal steden verder.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @Maitresse: De bende woont niet in een villa, gewoon in een hutje...

    Zendé

    De vrouw steekt haar zwaard in de grond, wat ik nogal vreemd vind, want alle krijgers die een beetje met een zwaard overweg kunnen weten dat je nooit je zwaard pal in de aarde moet steken. Dan word hij bot en dat is niet goed.
    Ze doet haar cape af en kijkt me dan weer aan. De hatelijke grijns is nog niet verdwenen. Dan haalt ze opeens een boog tevoorschijn. Ik wil protesteren dat dat niet eerlijk is, want ik dacht dat we gingen zwaardvechten. Maar dan besef ik dat ik ook oneerlijk ben, dus houd ik mijn mond.
    Ze richt op mijn voorhoofd en laat haar pijl gaan. Als dat gras polletje waarover ik half viel er niet was geweest, lag ik nu morsdood op de grond. Gelukkig was dat ding er wel, dus schaafde de pijl langs mijn schouder. Het veroorzaakt een brandende pijn en ik vernauw mijn ogen van de pijn. Nu even doorzetten, Zendé.
    De krijgster legt nog een pijl aan en wilt deze keer op mijn been schieten, wat ik in de eerste instantie nog al raar vind. Waarom dood ze me niet gelijk?
    Dan bedenk ik me dat ze me waarschijnlijk alleen wilt verwonden en daarna gevangen zal laten nemen. Nog een reden erbij om me uit de voeten te maken.
    Net voordat ze haar schot lost bekijk ik de richting van de punt van de pijl op de boog. Die wijst precies naar mijn knieholte, en er schiet me iets te binnen van wat iemand uit mijn bende ooit tegen me zei. In je knieholte zit ergens een spiertje, en je kan helemaal verlamd raken als die geraakt word.
    Dat is mijn enige hoop. Vliegensvlug bedek ik mijn knie met het lemmet van mijn zwaardje.
    De pijl ketst af.
    Verslagen blijf ik naar de grond staren. Twee pijlen zijn al te veel voor me. Het zweet druipt van mijn rug en loopt vanaf mijn voorhoofd in mijn ogen. Ik kan niets anders dan opgeven.
    'Ben je er klaar voor?' vraagt de vrouw uitdagend.
    Ik kijk op naar haar. 'Nee. Nee, dat ben ik niet.'

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 20:20 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Kijk, ik begin echt een hekel te krijgen aan dit rpg -.-
    Jullie gaan echt veel te snel, en niemand buiten jullie drie kan nog volgen -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    Kijk, ik begin echt een hekel te krijgen aan dit rpg -.-
    Jullie gaan echt veel te snel, en niemand buiten jullie drie kan nog volgen -.-


    Ik vind het ook rottig.
    Alleen hun 3en schrijven continue, kunnen jullie beetje minderen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry hoor, maar we hebben alles gedaan wat Endure zegt. We schrijven (meer dan) tien regels, we plaatsen geen korte reacties. We schrijven gewoon aan het RPG.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 20:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ja, maar dan nog was het haar verzoek om niet te snel te gaan.
    Dankzij jullie kan ik langs geen kanten meer volgen, en is mijn kans om deftig mee te doen er ook aan ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Diapal schreef:
    Sorry hoor, maar we hebben alles gedaan wat Endure zegt. We schrijven (meer dan) tien regels, we plaatsen geen korte reacties. We schrijven gewoon aan het RPG.


    Dat is één ding. Ik had 2 verzoeken.
    - 10 topicregels.
    - Niet zo snel, beetje gas minderen, anders maak je het onmogelijk voor anderen om in te springen en sluit je iedereen dus buiten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ameline Rose Ermengard - Nichtje van de heer

    "Zo beter koningin?" Zei hij wat aan de sarcastische kant.
    Uitdagend trok ik mijn wenkbrauw op. "Kan niet beter."
    Hij was niet de enige die sarcasme kende, sarcasme was iets veel voorkomend in mijn woordenboek.
    Voorzichtig trok ik mijn benen op zodat die ook op de bank kwamen te liggen en keek toe hoe hij vanuit een zetel een brief begon te schrijven.
    Als ik me niet vergiste, schreef hij vast naar mijn oom maar ik betwijfelde of mijn oom de brief wel degelijk zou lezen aangezien hij op reis was.
    Met mijn kin steunde ik op mijn knieën terwijl ik mijn armen rond mijn benen had geslagen, wat niet echt gemakkelijk was aangezien ze nog steeds vastgebonden waren.
    Een koude rilling liep over mijn rug en nu pas besefte ik dat ik kippenvel had gekregen.
    Maar aangezien ik te koppig was om hem erover aan te spreken bleef ik zwijgen.
    Ik beet nog liever een stuk van mijn tong dan hem mij nog langer te laten kwellen...figuurlijk dan.
    Terwijl ik mijn lippen een klein beetje tuitte speurde mijn groene ogen de ruimte af opzoek naar iets wat me meer kon vertellen over de dief.
    Toen ik dat echter niet vond, leunde ik met mijn hoofd achteruit op de muur die achter de bank stond.
    "Wat is je naam?" Vroeg ik abrupt.
    De vraag was er sneller uit dan ik had verwacht en ik had al meteen spijt van mijn vraag.
    Dit was nu niet bepaald het ideale moment om een gesprek aan te voeren met iemand, en al zeker niet als die iemand je ontvoerder was.




    @Diapal in de post ervoor stond ook villa dus nam ik het maar over :)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 20:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jade Meloise Feme
    Zweet druppels glijden over zijn voorhoofd en dat van maar twee pijlen. Wat een mietje. Hij kijk op naar Me. 'Nee. Nee, dat ben ik niet.' Zegt hij dan plots. Ik grijns nog breder. 'Bandiet ben je toch?' Vroeg ik een beetje minachtend. 'Oke sorry genoeg gespeeld. Gooi je wapen neer en loop braaf mee naar de kerkers/gevangenis.' Zeg ik alsof het niets is. Hij houding stond me niet aan. Vanaf zijn gezicht was af te lezen dat hij pijn had. Tja miracle was sterk materiaal. Ik had het voor al mijn wapens gedaan, maar mijn zwaard was het meest dierbaar. Ik wist dat je zwaarden niet in de grond moest steken, maar bij mijn zwaard kon dat gewoon. Ik hield Miracle nog steeds in mijn hand en mijn grijns verdween langzaam. Niet omdat ik niet meer vrolijk was ofzoiets, maar om hem te tonen dat alles goed was. Aan zijn gezicht zo af te lezen was hij zwaar pissig over mijn manier van vechten of hoe mijn gezichtsuitdrukking stond. Hij begon dus veel kon ik er niet van zeggen. Ik schrok me dood toen ik een pijl tegen me aan voelden ketsen. Miracle ketste hem af maar de druk snelheid en kracht die erop stond gaf me toch pijn. Hij had me precies geraakt bij mijn rugenwervel. Ik slikte een scheldwoord in net als een kreun. Ik gromde en keek even achter me. Een andere bandiet dacht ik stond daar als schutter. Hoe hij me net raakte voelde echt niet goed en de pijn was ook even van mijn gezicht af te lezen. Ookal had de pijl mij geen snee of wond gegeven deed het veel zeer. Die schutter kon snel en hard schieten.

    [Sorry ik zal een beetje minderen :'S. En Olivier kan wel helpen bij Jade die aangevallen wordt door Zende en een van zijn bendeleden ;)]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 20:43 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    1. Het is Oliver
    2. Hoe kan hij nu komen helpen? Daarnet werd het ook afgekraakt ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oliver kan ook Eleanor en Florence tegenkomen? :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    En waar zijn die 2? :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade word in de tuin bij het kasteel aangevallen. En net wou ik het alleen corrigeren. Want het nichtje zat al op mijn schouder en kon er niet zomaar f en vond ik raar. Sorry daarvoor :S (Excuses- moi for spam :S)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naast het huis van de kleermaker. [Vader van Florence]. Florence hangt de was op en Eleanor staat erbij. x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'