• Cover made by Yowic
    Ik heb toestemming van Yoda.

    De bedoeling:
    - Elke 10 dagen geef ik een opdracht, die elke deelnemer moet maken.
    - Als alle opdrachten ingeleverd zijn, neem ik zo’n twee à drie dagen de tijd om de opdrachten te beoordelen. De beoordeling zal in totaal op 10 punten staan.
    - Na elke opdracht vallen er 4 mensen af. Aan het eind is er een finale opdracht en degene die het meeste punten heeft, wint de schrijfwedstrijd.
    - De opdrachten zet je in een story, waarvan je mij de link geeft.
    - Als je niet inlevert zonder hier 24 uur op voorhand voor te waarschuwen, krijg je nog twee dagen extra, maar je krijgt 2 punten aftrek.

    Uitstel:
    Als je uitstel nodig hebt, kan dit via PB gevraagd worden of in het topic. Om uitstel te krijgen heb je een geldige reden nodig. Uitstel vraag je minstens 24 uur op voorhand. Afhankelijk van hoeveel dagen je nodig hebt, krijg je die dagen uitstel.

    Gelieve naamsveranderingen aan te geven in het topic!

    Beoordeling:
    De beoordeling staat op 10 punten. Die 10 punten worden berekend op basis van:
    - Spelling, grammatica en interpunctie
    - Het verhaal
    - Originaliteit en geloofwaardigheid
    - Uitvoering opdracht

    Prijzen:
    De top 3 krijgt een kleinigheidje, naast de eer natuurlijk.

    1e plaats: 15 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Deelnemers:

    1. Gethsemane
    I • II • III • IV
    2. Kemaru
    I • II • III • IV
    3. Cloelia
    I • II • III • IV
    4. Cooper
    I • II • III • IV
    5. Criminiall
    I • II • III • IV
    6. Publisher
    I • II • III • IV
    7. Zmey
    I • II • III • IV
    8. Cardiff
    I • II • III • IV
    9. ENTERSHIKARI
    I • II • III • IV
    10. LaCerise
    I • II • III • IV
    11. Citizen
    I • II • III (17/04) • IV
    12. Girly23July
    I • II • III • IV






    Story met opdrachten, informatie en beoordelingen

    Good luck en vooral: veel plezier!


    OPDRACHT 1

    OPDRACHT 2

    OPDRACHT 3

    OPDRACHT 4


    Voor deze opdracht wil ik dat je iets schrijft dat te maken heeft met één van onderstaande thema’s. Je hoeft de thema’s niet op voorhand aan mij door te geven, maar vermeld je thema toch even in het SA.
    Let vooral op originaliteit en probeer zo creatief mogelijk met de thema’s om te gaan. Ga ze niet letterlijk interpreteren, maar probeer iets achter het thema te zoeken. In je SA beschrijf je dan je situatie, maar je legt op een subtiele manier uit waarom het bij het thema zou passen.

    Te kiezen thema’s:

    1. Over de grens
    2. Tussen leven en dood
    3. Gewoon maar een illusie
    4. We zijn niet meer in Wonderland
    5. Ze hebben geen keuze
    6. Aan de oevers
    7. In de kast
    8. Het Zwanenmeer
    9. Verlangen naar succes
    10. Bindingsangst

    Minimaal aantal woorden: 800
    Deadline: 5 mei 2012

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:53 ]

    Haha, oké, wordt leuk. :')
    Oh, trouwens, de beoordelingen komen rond 30/31maart/1 april. (: Hangt er van af hoeveel tijd ik nog nodig ga hebben...

    Neem je tijd maar hoor C:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ja, maar ik vind het dan een beetje hypocriet van mezelf dat ik dan zit te zeuren over mensen die niet op tijd inleveren, als ik mijn beoordelingen niet eens binnen een fatsoenlijke tijd kan afkrijgen. c: Maar ik heb een groot deel al gedaan, als ik nu nog de moed vind om die andere te doen, komt alles in orde:Y)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 16:41 ]

    Blathers --> Peacekeeper


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oeeh, me likes very much:Y) Ik pas het meteen aan!

    Hoeveel worden moet het zijn> Opdracht 2/, ik was tributes btw


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    700. (:

    Me likes nieuwe opdracht :'D


    Intersectional feminist

    Oeh, leuke opdracht, haha. Ik weet wel iets. Ik hoop dat je tegen een hoop opgekropte emoties kunt :Y)
    Ik moet het van me afschrijven, wat nu in mijn hoofd zit, maar ik weet zeker dat ik tijdens het schrijven enorm ga janken, haha. Even wachten tot er niemand thuis is... :')


    Destroy what destroys you.

    Haha fijn dat jullie 't leuk vinden. Ik verwacht dan ook heel emotionele verhalen. :Y) Veel succes allemaal!

    Ik vind het ook een hele leuke opdracht maar ook een moeilijke. XD Dan ga ik je even volladen met vragen!

    1. Mag je ook vanuit jezelf schrijven, dat ik zelf iets kwijtraak of dat ik iemand verlies. Of moet je vanuit iemand anders gaan schrijven, die een persoon verliest of een voorwerp?
    2. Moet het al gebeurt zijn of moet het nu spelen? Of mag ik dat zelf beslissen.
    3. Moet het echt zijn of mag het ook verzonnen verhaal zijn?


    One Who Travels A Higher Path.

    Mag voor opdracht 3 je personage een personage uit een boek zijn?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    beetje laat ja, maar hier is opdr. 2:
    http://www.quizlet.nl/chapters/728608/opdracht2/


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    ik begin nu


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    huh?, ik sta er niet tussen?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?