• Cover made by Yowic
    Ik heb toestemming van Yoda.

    De bedoeling:
    - Elke 10 dagen geef ik een opdracht, die elke deelnemer moet maken.
    - Als alle opdrachten ingeleverd zijn, neem ik zo’n twee à drie dagen de tijd om de opdrachten te beoordelen. De beoordeling zal in totaal op 10 punten staan.
    - Na elke opdracht vallen er 4 mensen af. Aan het eind is er een finale opdracht en degene die het meeste punten heeft, wint de schrijfwedstrijd.
    - De opdrachten zet je in een story, waarvan je mij de link geeft.
    - Als je niet inlevert zonder hier 24 uur op voorhand voor te waarschuwen, krijg je nog twee dagen extra, maar je krijgt 2 punten aftrek.

    Uitstel:
    Als je uitstel nodig hebt, kan dit via PB gevraagd worden of in het topic. Om uitstel te krijgen heb je een geldige reden nodig. Uitstel vraag je minstens 24 uur op voorhand. Afhankelijk van hoeveel dagen je nodig hebt, krijg je die dagen uitstel.

    Gelieve naamsveranderingen aan te geven in het topic!

    Beoordeling:
    De beoordeling staat op 10 punten. Die 10 punten worden berekend op basis van:
    - Spelling, grammatica en interpunctie
    - Het verhaal
    - Originaliteit en geloofwaardigheid
    - Uitvoering opdracht

    Prijzen:
    De top 3 krijgt een kleinigheidje, naast de eer natuurlijk.

    1e plaats: 15 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Deelnemers:

    1. Gethsemane
    I • II • III • IV
    2. Kemaru
    I • II • III • IV
    3. Cloelia
    I • II • III • IV
    4. Cooper
    I • II • III • IV
    5. Criminiall
    I • II • III • IV
    6. Publisher
    I • II • III • IV
    7. Zmey
    I • II • III • IV
    8. Cardiff
    I • II • III • IV
    9. ENTERSHIKARI
    I • II • III • IV
    10. LaCerise
    I • II • III • IV
    11. Citizen
    I • II • III (17/04) • IV
    12. Girly23July
    I • II • III • IV






    Story met opdrachten, informatie en beoordelingen

    Good luck en vooral: veel plezier!


    OPDRACHT 1

    OPDRACHT 2

    OPDRACHT 3

    OPDRACHT 4


    Voor deze opdracht wil ik dat je iets schrijft dat te maken heeft met één van onderstaande thema’s. Je hoeft de thema’s niet op voorhand aan mij door te geven, maar vermeld je thema toch even in het SA.
    Let vooral op originaliteit en probeer zo creatief mogelijk met de thema’s om te gaan. Ga ze niet letterlijk interpreteren, maar probeer iets achter het thema te zoeken. In je SA beschrijf je dan je situatie, maar je legt op een subtiele manier uit waarom het bij het thema zou passen.

    Te kiezen thema’s:

    1. Over de grens
    2. Tussen leven en dood
    3. Gewoon maar een illusie
    4. We zijn niet meer in Wonderland
    5. Ze hebben geen keuze
    6. Aan de oevers
    7. In de kast
    8. Het Zwanenmeer
    9. Verlangen naar succes
    10. Bindingsangst

    Minimaal aantal woorden: 800
    Deadline: 5 mei 2012

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:53 ]

    @XChobitsX: 1. Dat maakt allemaal niet uit en dat beslis je helemaal zelf, als het SA maar gaat over het verliezen van iets of iemand.
    2. Je mag dat ook helemaal zelf beslissen.
    3. Het mag allebei. (:
    @Coriolanus: Ja, dat mag.


    Sorry dat alles zo lang duurt, maar ik heb het momenteel héél druk. Ik probeer de beoordelingen voor 1 april af te hebben, maar ik kan niets beloven...

    Mijn inzending
    Sorry het slaat nergens op, maar ik ben een beetje depri en moe


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zal jullie ook even waarschuwen: de beoordelingen die nu komen zijn een stuk strenger dan de vorige.
    Dit was ik ook al van plan, maar ik zeg dit alleen maar omdat jullie niet verbaasd moeten zijn moest jullie punt lager zijn dan het vorige, dit komt dus louter omdat ik mijn beoordelingen nog iets uitgebreider en strenger aan het maken ben.

    @Coriolanus: Bedankt voor het inleveren!

    Goulding schreef:
    @XChobitsX: 1. Dat maakt allemaal niet uit en dat beslis je helemaal zelf, als het SA maar gaat over het verliezen van iets of iemand.
    2. Je mag dat ook helemaal zelf beslissen.
    3. Het mag allebei. (:


    Oke, is goed! (: En doe maar rustig aan hoor! Ik wil liever langer wachten en een uitgebreider beoordeling, dan dat je het snel krijgt met een korte beoordeling en slechte uitleg. XD Ik ben nu al nieuwsgierig naar mijn beoordeling!! :3


    One Who Travels A Higher Path.

    XChobitsX schreef:
    (...)

    Oke, is goed! (: En doe maar rustig aan hoor! Ik wil liever langer wachten en een uitgebreider beoordeling, dan dat je het snel krijgt met een korte beoordeling en slechte uitleg. XD Ik ben nu al nieuwsgierig naar mijn beoordeling!! :3


    Ja, dat heb ik ook liever.
    Btw, ik ga de deadline 3 dagen verschuiven, anders is het niet echt eerlijk dat ik mijn beoordelingen laat wachten en jullie meteen al wil laten inleveren:W

    Dus de nieuwe deadline is 10 april!

    Bij de eerste opdracht heb ik mijn beoordeling in een pbtje gehad, maar dat heb ik niet meer, nu vroeg ik me af of jij die beoordeling nog hebt , want dan kan ik daar even naar kijken voordat ik aan opdracht 3 begin


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eh, ja, normaal heb ik die nog wel. Even kijken in mijn outbox. (; Ik PB hem straks naar je, oké?

    Het is verzonden, normaal moet je het nu gekregen hebben?
    Beoordelingen van opdracht 2 komen morgenavond!

    Fuck my life.

    Ik was bezig met de inzendingen te beoordelen, begint mijn Word helemaal te crashen. Nice. Nu kan ik helemaal opnieuw beginnen(no_chears)


    EDIT: Vals alarm, Word heeft het nog kunnen herstellen :')

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 1:32 ]

    Vraag, moet die persoon het NET hebben verloren, of mag er pak weg tien jaar tussen zitten & de persoon er gewoon aan terugdenkt en/of er nog steeds mee zit?


    Intersectional feminist

    Alles mag, als er maar uitvoerig in beschreven wordt wat de gevoelens waren van je personage op het moment dat hij of zij die persoon of dat ding verloor. Dus het maakt niet uit of het net gebeurd is, of 10 jaar later.

    Thanks :3


    Intersectional feminist

    Pollux --> Cloelia


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    dafuq, net een zin van 81 woorden geschreven. o.O

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:53 ]


    Intersectional feminist

    Sorry sorry sorry, ik kom net terug van de film. Ik beloof dat de beoordelingen tegen vanavond of morgenochtend online staan. De deadline wordt ook met twee dagen verschoven.
    Ik moet er nog zes doen, komt in orde. (: