• Cover made by Yowic
    Ik heb toestemming van Yoda.

    De bedoeling:
    - Elke 10 dagen geef ik een opdracht, die elke deelnemer moet maken.
    - Als alle opdrachten ingeleverd zijn, neem ik zo’n twee à drie dagen de tijd om de opdrachten te beoordelen. De beoordeling zal in totaal op 10 punten staan.
    - Na elke opdracht vallen er 4 mensen af. Aan het eind is er een finale opdracht en degene die het meeste punten heeft, wint de schrijfwedstrijd.
    - De opdrachten zet je in een story, waarvan je mij de link geeft.
    - Als je niet inlevert zonder hier 24 uur op voorhand voor te waarschuwen, krijg je nog twee dagen extra, maar je krijgt 2 punten aftrek.

    Uitstel:
    Als je uitstel nodig hebt, kan dit via PB gevraagd worden of in het topic. Om uitstel te krijgen heb je een geldige reden nodig. Uitstel vraag je minstens 24 uur op voorhand. Afhankelijk van hoeveel dagen je nodig hebt, krijg je die dagen uitstel.

    Gelieve naamsveranderingen aan te geven in het topic!

    Beoordeling:
    De beoordeling staat op 10 punten. Die 10 punten worden berekend op basis van:
    - Spelling, grammatica en interpunctie
    - Het verhaal
    - Originaliteit en geloofwaardigheid
    - Uitvoering opdracht

    Prijzen:
    De top 3 krijgt een kleinigheidje, naast de eer natuurlijk.

    1e plaats: 15 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Deelnemers:

    1. Gethsemane
    I • II • III • IV
    2. Kemaru
    I • II • III • IV
    3. Cloelia
    I • II • III • IV
    4. Cooper
    I • II • III • IV
    5. Criminiall
    I • II • III • IV
    6. Publisher
    I • II • III • IV
    7. Zmey
    I • II • III • IV
    8. Cardiff
    I • II • III • IV
    9. ENTERSHIKARI
    I • II • III • IV
    10. LaCerise
    I • II • III • IV
    11. Citizen
    I • II • III (17/04) • IV
    12. Girly23July
    I • II • III • IV






    Story met opdrachten, informatie en beoordelingen

    Good luck en vooral: veel plezier!


    OPDRACHT 1

    OPDRACHT 2

    OPDRACHT 3

    OPDRACHT 4


    Voor deze opdracht wil ik dat je iets schrijft dat te maken heeft met één van onderstaande thema’s. Je hoeft de thema’s niet op voorhand aan mij door te geven, maar vermeld je thema toch even in het SA.
    Let vooral op originaliteit en probeer zo creatief mogelijk met de thema’s om te gaan. Ga ze niet letterlijk interpreteren, maar probeer iets achter het thema te zoeken. In je SA beschrijf je dan je situatie, maar je legt op een subtiele manier uit waarom het bij het thema zou passen.

    Te kiezen thema’s:

    1. Over de grens
    2. Tussen leven en dood
    3. Gewoon maar een illusie
    4. We zijn niet meer in Wonderland
    5. Ze hebben geen keuze
    6. Aan de oevers
    7. In de kast
    8. Het Zwanenmeer
    9. Verlangen naar succes
    10. Bindingsangst

    Minimaal aantal woorden: 800
    Deadline: 5 mei 2012

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:53 ]

    Ik twijfel tussen 1 en 2. Ik ben het eens met Liamousine, het kan zo zijn dat jijzelf afvalt als je optie 2 kiest, maar de andere kant. Ik heb die tijd wel nodig en ik denk niet dat ik de deadline voor 7 april redt, wel van 14 april. D: Ooh moeilijk..... -.- Ik kies dan voor optie 2, dan moet ik maar hopen dat ik niet afval. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb liever optie 2, anders ga ik het heel, heel moeilijk krijgen met de deadline.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Optie 2, ik heb mijn tijd écht nodig D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Optie 1. (:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Veel mensen kiezen optie 2. Nu hopen dat ik niet afval, want die derde opdracht moet ik van mezelf maken. Als ik afval weet ik van mezelf dat ik het toch niet meer ga doen. Of ik moet nu gewoon al beginnen... (;


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wacht, wat denken jullie hier van?

    De deadline voor opdracht 3 wordt 14 april. Bij deze opdracht valt er niemand af en bij opdracht 3 ook niet. Zondagavond of maandagochtend zet ik opdracht 4 online, waarbij de deadline 24 april wordt. Eerst werken jullie opdracht 3 af en daarna 4, maar bij de vierde opdracht vallen er 6 mensen af in plaats van 4.

    Dan heeft iedereen de kans om opdracht drie en vier te maken. Daarna komt er nog één, of misschien twee - hangt ervan af, opdrachten en dan wordt de winnaar bekend gemaakt!

    Als jullie uitstel nodig hebben, zetten jullie het in dit topic met de reden. Ga er dan maar van uit dat je die uitstel krijgt, en dan vertel ik je 14 april wanneer je dan moet inleveren. Laat 't toch ten laatste 13 april om 23:59 weten, anders moet je zaterdag inleveren.


    Is dat voor iedereen een beetje duidelijk?

    Nope, you lost me.. Even opnieuw lezen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:22 ]


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Goulding schreef:
    Wacht, wat denken jullie hier van?

    De deadline voor opdracht 3 wordt 14 april. Bij deze opdracht valt er niemand af en bij opdracht 3 ook niet. Zondagavond of maandagochtend zet ik opdracht 4 online, waarbij de deadline 24 april wordt. Eerst werken jullie opdracht 3 af en daarna 4, maar bij de vierde opdracht vallen er 6 mensen af in plaats van 4.

    Dan heeft iedereen de kans om opdracht drie en vier te maken. Daarna komt er nog één, of misschien twee - hangt ervan af, opdrachten en dan wordt de winnaar bekend gemaakt!

    Als jullie uitstel nodig hebben, zetten jullie het in dit topic met de reden. Ga er dan maar van uit dat je die uitstel krijgt, en dan vertel ik je 14 april wanneer je dan moet inleveren. Laat 't toch ten laatste 13 april om 23:59 weten, anders moet je zaterdag inleveren.


    Is dat voor iedereen een beetje duidelijk?


    Ja, ik snap hem! Het is beter zo ja! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Prima (:


    I am an idiot, I move.

    Oké, fijn. :')


    Full of envy behind that anonymous mask

    door maar optie 1


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De beoordelingen zijn bijna af, maar die van ilovelpayne is fucking lang, haha. Maargoed, ik ben bijna klaar met die van Colorianus. Daarna nog twee te gaan! (:

    Goulding schreef:
    De beoordelingen zijn bijna af, maar die van ilovelpayne is fucking lang, haha. Maargoed, ik ben bijna klaar met die van Colorianus. Daarna nog twee te gaan! (:


    Ik ben zoooooooooooo nieuwsgierig!! D: Ga maar snel verder. :3


    One Who Travels A Higher Path.

    Hmm, ik heb eigenlijk toch liever een optie waarbij er elke ronde een paar afvallen, in plaats van in eens heel veel. En ook het maken van allerlei opdrachten waarbij niemand afvalt vind ik niet echt ideaal. Maarja. Ben iig heel benieuwd naar de beoordelingen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Hmm, ik heb eigenlijk toch liever een optie waarbij er elke ronde een paar afvallen, in plaats van in eens heel veel. En ook het maken van allerlei opdrachten waarbij niemand afvalt vind ik niet echt ideaal. Maarja. Ben iig heel benieuwd naar de beoordelingen.


    Tja, ik begrijp je punt wel, maar ik wil de wedstrijd liefst nog draaiende houden en dit lijkt mij nog het enige alternatief, behalve als jij iets anders hebt als voorstel?