• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Ach," Zeg ik schouderophalend en pak het glas aan. "Dank je." Zeg ik als ik het glas krijg. Ik ga ook maar zitten en zet het glas op het tafeltje neer.
    "Wat leuk dat jullie allemaal beneden zijn." Zegt de huisbaas, wat was die naam nou ookalweer?
    "Ja gezellig." Zeg ik droog.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik glimlach naar Hanna. "Hoi, Hanna. Kom er lekker bij zitten. Mij ken je natuurlijk al." Ondertussen hoorde ik ook wat Solomon zei en vooral op welke manier en ik glimlachte ook even naar hem. Daarna richtte ik mijn aandacht weer op de tv en mijn bier.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik glimlach even naar de man die Darren heet en blijkbaar ook de huisbaas is. 'Zijn er ook nog regels van wie wanneer moet schoonmaken?' vraag ik terwijl ik op de bank ga zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    Ik had het vage idee dat Solomon net zo spraakzaam was als ik. Dat was misschien nog wel een goede combinatie. Ik knik alleen maar naar de huisbaas en Hanna. Vast gezellig, als ze mij maar op de achtergrond lieten.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik kijk Cassie aan en denk even na. "Weet je, heel eerlijk heb ik daarover nooit nagedacht. Zolang je je eigen kamer schoonhoudt en gewoon dingen opruimt die hier rondslingeren vind ik het best." Ik nipte even van mijn bier "En als je niks te doen hebt kun je altijd nog vegen." zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Dank je,' zeg ik glimlachend en ik ga naast een jongen zitten met een enigszins bekende geur. 'Iemand een glas wijn..? Of iets anders?' vraag ik en ik denk aan het voorverpakte bloed dat ik boven nog heb liggen.
    'Wie zijn jullie eigenlijk?' vraag ik, mikkend op hun studie/werk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik schuif wat heen en weer op de bank, ik heb geur opgenomen van, denkelijk, 3 mensen.
    Ik snuif een keer en zucht dan, dat is zo lokkend.
    Kop dicht Solomon!
    Ik knijp weeral in mijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik kijk weer na Hanna. "Nee, dankje Hanna. Ik heb genoeg aan mijn biertje. En ik werk, zoals je hebt gemerkt, als huisbaas."

    [Kunnen vampieren onderling telepathisch praten?]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik neem plaats naast Cassie. "Gelukkig maar." zeg ik richting Darren. "Ik hou niet zo van schoonmaken." Daarna kijk ik op naar Hanna en ruik duidelijk dat ze één van ons is, waarna ik moet glimlach. "Iets anders is altijd lekker." Ik lach even kort. "Ik ben Luca."


    Your make-up is terrible

    [@DarkSavior. Dat zou wel cool zijn.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Ik heb nog wat spul liggen boven,' zeg ik op zo'n hoge toon dat alleen mijn lippen bewegen en alleen de vampiers het kunnen horen. 'Mijn koffer, linkervak.' voeg ik eraan toe en ik leun op de leuning van de stoel.
    'Ik doe trouwens kunstgeschiedenis, 't is mijn tweede studie.' lieg ik. Ik doe wel kunstgeschiedenis, maar het is mijn zeventiende studie op rij. Ik lachte en ik nam nog een slok van de wijn.

    [Mensen, ik ga slapen! Tot morgen!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [@Dracy en heel handig voor onderlinge communicatie. Maar ik denk niet dat het heel eerlijk is. Ik denk dat we het beter op gewoon praten kunnen houden.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik knikte en glimlachte dankbaar. Just what I needed. "Interessant, tweede studie nog wel? Krijg je daar geen genoeg van?"

    [Slaaplekker]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:52 ]


    Your make-up is terrible

    [Jha klopt. Gewoon praten is wel het eerlijkst jha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Hetzelfde geldt voor mij, maar dan in de koelkast. Ik warm het altijd op als ik het nodig heb. Dat is veel beter voor het bloed zelf. Blijft het lekkerder van." zei ik op dezelfde manier als Hanna.

    [Slaap lekker]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.