• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    [Slaap lekker! Ik ga ook.]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 23:23 ]


    Your make-up is terrible

    [Slaap lekker, ik ga ook naar bed.
    Welterusten allemaal.]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 23:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik knikte en snelde ervandoor, ik ging de trap op en pakte de sleutel uit mijn zak en open mijn deur en ga naar binnen.
    Ik sluit even mijn ogen en zucht. Ik doe de deur achter me dicht en laat me op de grond zakken. Even bijkomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scarlett Chamberlain

    Ik zette mijn sleutel in het slot van kamer 19 en drukte de deur open. Ik liet mijn koffers op het bed neer ploffen en haalde er een paar zakjes uit, die ik zorgvuldig achterin de koelkast stopte waar niemand ze kon zien. Even keek ik om me heen, maar er was niemand in de buurt. Ik pakte een zakje, knipte het open en nipte er gulzig aan. Bah, goor, O-positief! Dit was niet mijn smaak, maar ik moest het er maar mee doen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Darren Dimir ~ Vampier

    Mary en Solomon waren naar boven gegaan. Nu was ik nog beneden met Luca, Hanna en Cassie. Ik nipte rustig aan mijn bier.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché

    Met een zucht haalde ik mijn boeken uit mijn schooltas en plofte ze neer op mijn bureau. Ik ging zitten en sloeg er een paar open. Na een tijdje merkte ik dat mijn maag begon te knorren en besefte ik dat ik helemaal geen boodschappen had gedaan en geen eten in huis had. Soms was mijn hoofd echt te druk.


    Your make-up is terrible

    Scarlett Chamberlain

    Zuchtend gooide ik het lege pakje in de afvalbak en besloot even een rondje te lopen op de verdieping. Misschien kwam ik wel iemand tegen met wie ik een praatje kon maken. Ik had totaal geen behoefte om mijn koffers nu uit te pakken. Ik sloot de deur achter me en begon te lopen. Nummer 20, nummer 21, nummer 22,- Met een harde klap viel ik tegen de grond. Gestruikeld over een koffer. Kon niet beter.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik heb een beschrijving van het huis online gezet, zouden jullie misschien jullie gewenste kamernummers willen doorgeven?]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik loop verveeld te zappen en neem de laatste slok uit mijn biertje. Het is al mijn vierde, gewoon omdat het kan en het toch best lekker is. Ik sta uiteindelijk toch maar op, leg de afstandsbediening op de tafel, neem afscheiden van de mensen die nog beneden waren en liep naar mijn kamer.
    Toen ik daar was ging ik achter mijn computer zitten en begon een te gamen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 15:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ ._. Wow, jullie zijn opgeschoten...]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Is toch niet erg? Je kunt zo meedoen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik zou graag een kamer op de tweede verdieping willen c: Doe maar 20 als dat kan?
    Edit; Ik vind het niet erg hoor :3 ]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 15:14 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Wel jammer dat je er gisteren niet was. Was lekker druk]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    - Davie Orleans.
    Ik berg mijn koffers op in de mini inloop kast en kijk om me heen. Ik trek de blauwe gordijnen open en kijk naar de lege straat. Ik draaide me weer om en glimlachte toen ik het eindresultaat zag. Ik wilde nog wat kerstverlichting en ik had me voorgenomen om te beginnen aan een postzegel verzameling, maar daar was ik nog niet zeker van. Ik zucht en zet mijn macbook aan. Het ding starten zoemend op en klapte vervolgens weer uit. Het was een afgedankt ding van mijn ouders.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Vuile hacker!" schreeuwde ik uit terwijl ik kwaad met mijn muis op het bureau knal. Ik kon er zo niet tegen als mensen vals spelen. Ik dwing mezelf weer rustig te worden en loop naar de keuken. Ruk daar de koelkast open en pak er een steriel verpakte zak met bloed uit. Ik zet een pannetje water op en wacht totdat het water kookt. Ik gooi de zak in het water en laat het er eventjes inzitten. Daarna maak ik de zak open en drink er een beetje van. "Aaaah, dit doet goed." zei ik terwijl ik mijn lippen aflikte. Ik drink in alle rust het zakje leeg, gooi het in de prullenbak en ging toen weer terug naar de computer om verder te gamen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.