• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    Ik had al meteen door in wat voor positie ik me bevond. Ik dronk snel mijn water op. "Ik denk dat ik maar snel aan mijn huiswerk moet." stamelde ik terwijl ik onhandig opstond en mijn glas naar de keuken bracht. Ik was dit soort situaties helemaal niet gewend.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik glimlachte moeilijk naar de anderen.
    "I-Ik ben Solomon." Zeg ik dan maar.
    Meer kan ik er echt niet uit krijgen nu, hoor.
    Ik zie Mary opstaan, wanneer ze langs me loopt neem ik de geur in me op.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Oh, ga je alweer Mary? Nou, succes met je huiswerk." zei ik terwijl ik lief naar haar glimlachte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    'Ik doe een soort entertainment opleiding,' antwoord ik op de vraag van Hanna.'Mijn ouders zijn daar niet zo blij meer maar die hebben pech,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik sta op om nog een biertje pakken en wenk Solomon haast onzichtbaar om mee te lopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik draai even met mijn ogen en staar voor me uit. Met een schuin oog kijk ik naar, Darren, goed dat hij zijn naam net even zei.
    Mag hij me wel? Denk ik.
    Darren staat op en wenkt me, wat moeilijk te zien is. Ik sta onopgemerkt op en volg hem.
    "Ja?" Zeg ik als ik bij hem ben.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 23:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik glimlach naar hem. "Gaat het wel met je? Je ziet er zo aangespannen of gestrest uit. Die blik van eerder was je alleen om je te herinneren aan de afspraken die hier gelden, meer niet. Niks tegen jou." Ik pakte een biertje uit de koelkast.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Dankjewel." Ik kijk even in de richting van Darren als ik weg loop. Dan loop ik zo snel als ik kan en dat het er nog net niet raar uit gaan zien, terug naar boven, naar mijn kamer. Daar sluit ik de deur achter me en doe hem op slot. Ik haal diep adem.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik haalde mijn schouders op.
    "Het gaat wel, maar die geuren. Ik snap je." Zeg ik achter elkaar.
    Ik zucht even.
    "Ik ben nog jong, ik moet echt nog veel dingen leren." Zeg ik er achteraan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik knik begrijpend. "Ik snap je, ik snap je maar al te goed. Dat had ik toen ik jong had ook. Je leert ermee leven en het te onderdrukken." Ik neem een slok van mijn bier. "Na al die tijd kan ik zelfs dit weer drinken en ervan genieten." Ik lachte. "Als ik je ergens mee kan helpen moet je het maar zeggen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik moet zeggen dat ik dit echt een leuke RPG vind]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik knikte.
    "Dank je, komt goed." Aan mijn stem is volgens mij best wel duidelijk te horen dat ik deze taal lastig vind, maar ik kom uit de worden.
    "I-Ik denk dat ik naar boven ga." Zeg ik naar de trap wijzend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik knikte weer. "Als je bloed nodig hebt kan ik je zo wat geven. Ga maar nu snel voordat je de controle verliest. Dat zou erg jammer zijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Sorry ga slapen, daagh. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché

    Ik pak mijn boekentas op die ik bij de deur had neergegooit in mijn haast en voelde hoe zwaar hij ook alweer is. "Bah." mopperde ik. Ik had eigenlijk helemaal geen zin in huiswerk maken. Ik staarde eventjes richting de rest van mijn kamer. Mijn bed, keurig opgemaakt, een bureau, standaard. En kledingkast. Het zag er nogal saai uit. Maar dat kwam vanzelf wel, geen tijd om er nu over te piekeren.


    Your make-up is terrible