• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    'Hey,' hoor ik opeens naast me.
    Ik kijk op en zie een jongen staan met halflang, bruin haar en licht getinte huid. Hij ziet er niet heel onaardig uit of zo, maar je weet maar nooit.
    'Hallo,' zeg ik terug. Ik wist niet dat er hier meerdere menen waren, maar dat kon je eigenlijk wel een beetje verwachten.
    Ik kijk weer naar het water en haal mijn hand eruit, waarna ik er even mee schud in een poging hem weer droog te krijgen. Dan kijk ik de jongen weer aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Isabelle

    Ik had ook wel dorst gekregen. Ik rende achter Avan aan en zag dat hij praatte met een blonde jongen. 'Ik ben Avan... is dit water zuiver?' Vroeg hij. Ik kwam er bij staan. Ik stak mijn hand op. 'Heey. Isabelle.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Iral

    'Ik ben Avan,' zegt hij. Nu ik hem beter aankijk zie ik dat hij bruine ogen heeft. 'Is dit water zuiver?'
    Voordat ik antwoord kan geven komt er nog een meisje bij staan. 'Heey, Isabelle.' Ze steekt haar hand uit.
    Ik ga rechtop staan en schud de hand. Haar vingers voelen koel aan. 'Iral,' stel ik mezelf kort voor.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Avan

    'Weetje, ik proef zelf wel.' Ik knielde bij het water neer en maakte een kommetje met mijn handen. Ik goot het water in mijn handen in mijn mond en begon direct te proesten. 'Bah! Zout!' Ik vertrok mijn gezicht. 'Echt heel smerig.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Iemand nog online?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade Sky Bright
    Ik dacht meteen aan zaklamp toen we dichterbij kwamen. Ik bleef voor en hoorde Samuel ook aankomen. De mist was nu voor ons en kroop langzaam verder. 'Zullen we checken?' Vroeg ik een beetje zenuwachtig. Ik wachte niet op antwoord en vloog erin. Gekrijs gebrul en andere dingen hoorde je in de mist ik kon niets anders meer denken dan waar het bij hoorde. Het gegrom bij een draak gebrul bij leeuwen. Stromend lava, maar het hield ook niet op. De rest was er nog niet in. 'Niet erin gaan.' Gilde ik. Ik voelde dat ik gek werd. Mijn zaklamp ging kapot nu wist ik helemaal niet meer waar ik heen moest en mijn zweefmobiel stoel of wat dan ook viel ook uit. Ik gilde het uit toen ik naar beneden viel. 'Parachute.' Dacht ik, maar niets kwam. Ik greep mezelf vast aan de berg en klom erop. Nu pas zag ik allemaal enge wezens. Grote bloeddorstige wolven en andere verschrikkelijke beesten. Ik gilde het uit en klom omhoog. 'Help.' Schreeuwde ik. Ik voelde dat tranen over mijn wangebruiken. Ik zag beelden van die wezens voor me en dat betekende dat ze er opnieuw bijkwamen. Ik begon te snikken wou naar huis, maar dat was de enige gedachte die nooit werkte. Ik snikte en krijsde het uit toen iets aan mijn arm krabte. Ik rolde een beetje naar beneden en na een harde klap kwam ik tot stilstand bloed gutste uit mijn bovenarms terwijl ik mijn bewustzijn verloor. Alleen een zwakke help. Kwam er nog uit maar hard genoeg om te horen.

    [Oke als het lang in die mist gaat vallen de bedachte dingen uit. Die doen het dan niet meer of gaan dood. Als je er snel in en uit gaat blijven ze dus bestaan :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    Nu ik het meisje in me op heb genomen zie ik dat ze helderblauwe ogen heeft. Haar lange, blonde haar reikt bijna tot aan haar middel en haar gezicht is een beetje bol, maar wel knap.
    'Weetje, ik proef zelf wel,' zegt Avan, waarna hij bij het water gaat zitten op zijn knieën en het water in zijn mond doet. 'Bah, zout!' proest hij daarna. 'Echt heel smerig.' Zijn uitdrukking is walgend.
    'Oh,' zeg ik alleen maar. Raar dat het zout is, want het leek juist heel fris.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Jade is trouwens bij Samuel en Faithlynn enzo daarom wacht ik ga met Jayden verder]

    Jayden Jason Bright
    Dit was vrij cool, maar ik had nog niets gedronken en liep naar het riviertje waar tot mijn verbazing andere mensen waren niemand proeste het uit. Zout water dus. Ik wik zoet schoon water. Dacht ik in mijn hoofd. Het water van eerst verdween en je zag ijs op de bergen komen. Een prachtig helderblauw riviertje nam de plek in van het zoute rivertje. Ik grijns en kom erbij zitten. Ik denk aan een kommetje en doe het in het water en drink het water op. 'Dit is wel schoon en rij lekkere. Ik ben trouwens Jayden.' Ze ik vriendelijk terwijl ik nog een kommetje pakte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Isabelle

    Ik lachte om zijn walgende gezicht. 'Sukkel.' Avan kwam met een nijdige blik overeind. 'Leuk hé? Maar ik weet iets leukers.' Grijnsde hij. Binnen de korste keren stond ik met een veel te kort roze rokje en gevaarlijk lange stiletto's. 'Avan!' Riep ik kwaad. Ik pakte een van de hakken en gooide hem naar zijn hoofd. Avan barstte in lachen uit. Binnen een paar seconden had ik weer mijn gescheurde jeans en mijn sneakers aan. Beter. 'Jammer nou, dat andere stond je zo leuk!' Pestte mijn broer. Ik wierp hem een vernietigende blik toe. Er kwam een getinte jongen aan en die kwam ook zitten. Hij dronk van het water en besloot dat het water zoet was. Verward keek ik naar Avan. Nu ging ik ook bij het water zitten en dronk er ook van. 'Bij mij smaakt het best goed,' besloot ik. 'Isabelle. En die idioot daar is Avan.' Ik kreeg een duw en viel in het water. 'Wie lacht er nu het laatst?' Grrr, broers.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 11:07 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Wie is waar en wat is er allemaal gebeurt?]

    [Samuel Jade en Faithlynn zijn in de bergen om de mist te bestuderen isabelle Avan Iral en Jayden zijn bij een riviertje en Sweetest verander ven niet iemand beschrijving het is lekker gletsjer water geen slootwater want er zwemmen geen vissen het is niet echt de bedoeling om iemands beschrijving te veranderen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Laat maar. Ik heb het al veranderd. -.-"]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 11:07 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Iral

    Isabelle en Avan ruziën. Het lijkt wel alsof ze elkaar al kenden. Dan gaat Isabelle aan de oever zitten en slurpt wat van het water op, waarna ze een gezicht trekt. 'Bij mij smaakt het naar slootwater.' Dan geeft Avan haar een duw en ze valt in het water. Wat flauw, zeg.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Samuel Alexander White

    Ik hoorde iemand om hulp roepen en ik ging er sneller naar toe. Faithlynn was nergens meer te bekennen en in de verte zal ik iemand die was gevallen. Ik kwam dichterbij, op de achtergrond hoorde ik draken, leeuwen, vleermuizen en al dat soort vage wezens. Jade heeft dat zeker bedacht. Ik knielde bij haar neer en zette haar op mijn zweefstoel. Haar arm bloedde hevig en snel verbond ik het. Ik hoorde nog een gil, Faithlyn. Ik vloog snel naar haar toe. Ze werd aangevallen door een draak. Maar die gil was niet uit angst, het was meer een aanvalskreet. Ik grinnikte even maar bedacht toen dat het helemaal niet om te lachen was. Ik snelde naar haar toe en toen ik haar beter in het zicht zag had ze een geweer bij zich? Oke, apart gedacht. Ze schoot de draak een paar keer en keerde toen om naar ons, 'Weg hier,' zei ze toen snel. Ik hield Jade in mijn armen zodat ze niet zou vallen en met de zaklamp schenen we naar een pad. Ik voelde hoe Jade haar bewustzijn meer verloor en zo snel mogelijk dachten we een weg uit deze plek. We kwamen weer bij het begin punt waar onze motors stonden. Ik legde Jade neer op de grond en Faithlynn kwam naast ons zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wie heeft er zin op Josephine tegen te komen?]