• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [xYoung, Josephine kan naar het riviertje toe komen om te drinken.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Okée, wat is de omgeving van het riviertje? S:]

    [Gewoon een open plek met gras en een riviertje, denk ik? x'D Geen flauw idee, ik plaatste gewoon dat ik naar het riviertje toe rende. :p]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 11:22 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Okay, ik verzin wel wat. (:]

    Jade Sky Bright
    Ik voelde alles en zag alles, maar ik kon niets meer. Samuel redde me en alles hier was mijn gedachte. Al dat slechte. Het leek wel alsof ik van bovenaf keek, maar ik was toch niet dood? Nee mijn hartslag sloeg nog. Ik voelde dat ik terugezogen werd door mijn lichaam en ik voelde grond en gras onder me. Ik opende langzaam mijn ogen en zag Samuel en Faithlynn. De geluiden waren nog steeds in mijn gedachte. Ik probeerde niets te denken, maar het lukte gewoon niet. Ze zag wezens op de berg. 'Het spijt me, ik hoorde plots allemaal gekrijs en mijn zweefstoelen viel uit net als mijn zaklamp. Allemaal wezens en volgens mij ook van die dinosaurusen uit het krijt. Mijn goede gedachtes waren zinloos en. En dat gekrijs gebrul en gegrom blijft maar in mijn hoofd. Het gaat er gewoon niet uit.' Zeg ik nog steeds snikkend. Ik zag tranen naar beneden gaan op de grond en ik voelde druppels uit de lucht. Fijn door mijn emotie begon het te regenen dat was Heeel fijn. Ik zuchte en stond wankelend op.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Josephine 'Josje'.
    De mensen op het plein zijn verdwenen en gek genoeg is de leeuw in de kooi veranderd ik een klein oranje poesje. Ik loop naar de kooi toe en zucht. Slim, een slot bedenken en geen sleutel. Een klein moment sluit in mijn en denk aan sleutel. Wanneer ik mijn ogen weer open liggen er vijf sleutels. Twee hebben een rare vorm, die waarschijnlijk nooit gaan passen. De andere drie pas ik één voor één op het slot. De laatste past en het slot klikt open. Alle sleutels stop ik in mijn broekzak en til het katje op. Samen met het katje loop ik verder, langs de grote boom. Ik kom op een grasvlakte en zie een riviertje. Er staan een paar mensen. Ik slenter er heen. "Hée," Groet ik. "Ik ben Josephine, noem me maar Josje," Stel ik mezelf voor.

    Faithlynn Diamond Light

    Ik zucht en ga naast haar zitten, 'Hey, niet huilen,' zeg ik dan. 'Het is niet erg, we moeten gewoon oppassen met wat we denken,' Sus ik dan. 'Probeer aan iets anders te denken? Is er iemand die je graag wil zien?' vraag ik dan. 'Ik bedoel maar, als je alles kan denken moet dat ook zijn,'

    Samuel Alexander White

    Ik knikte, 'Inderdaad, zo heb ik Faithlynn gevonden,' Glimlach ik dan. 'Dus probeer aan iets anders te denken en anders gaan we verder weg van deze plek,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade Sky Bright
    'Dat probeerde ik ook, maar goede gedachtes werden in dat ding gewoon uitgebannen. Ik kon er gewoon niet aan denken.' Zeg ik nu gekalmeerd. Ik denk aan Jale. Jale was mijn hond. Een Duitse herder de liefste hond ooit. Ze was er altijd en daar stond ze, maar ik wist dat het niet haar echte vacht zou zijn. Alleen maar een hersenspinsel. Niet haar echte geblaf, maar de blaf die ik hoorde. Overal waar ik aan dacht bij Jale was een herinnering. Het was niet echt daar kwam ik nu achter. 'Dit is Jale.' Zeg ik tegen de broer en zus dacht ik. Jale liep naar me toe en likte mijn tranen weg. Ze leek zo echt, maar ik wist dat ze dat niet was. Ik zuchte en keek ze aan. 'Het is beter om weg van die mist te blijven na mijnervaringen. Dat moeten we ook tegen de rest vertellen.' Zeg ik nu helemaal gekalmeerd. Ik was nu weer gerelaxt. Ik zuchte en keek op of de andere me volgde. Ik draaide me weer om. 'Trouwens bedankt voor het helpen uit de mist daar ben ik jullie heel dankbaar voor.' Zeg ik vriendelijk na ik een een beetje gefakete smile op mijn gezicht heb getoverd. Ik was daar heel goed in dus zag je niet snel als ik iets fakete.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elizábeth Taylor Billington

    Ik hoorde rare geluiden van de zwarte mist vandaan komen, maar haalde mijn schouders op. Deze plek was raar, het zou me niks verbazen dat ik onbewust allerlei rare dingen ging bedenken. Ik zag dat een paar mensen gulzig van het water dronken, en ik bedacht me dat mijn keel best droog was. Ik liep er naar toe, en knielde aan het water. Ik nam een paar slokken, en het smaakte inderdaad niet verkeerd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yasmin Noëlle Hastings
    Ik knipper even met mijn ogen om te wenen aan het licht. Als ik merk dat ik in een of andere witte ruimte lig schiet ik gelijk overeind en kijk een beetje angstig om me heen. Waar ben ik? Iets verderop zie ik wat gras en is de lucht blauw.Waarom is hier geen geen gras? En waarom is de lucht hier ook niet blauw? Dan begint er op de witte vlakte ineens gras te groeien en wordt de lucht blauw. In de verte zie ik vage omtrekken van mensen. Ik twijfel even maar begin dan toch maar in hun richting te lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samuel Alexander White

    Ik knik en aai de Duitse herder, 'Is een goed idee,' Ik stap mijn motor op, 'Ben je al weer helemaal oke voor nog een wedstrijd?' grijns ik dan. Andere gedachte zetten helpt misschien toch?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Yasmin Noëlle Hastings
    Als ik dichterbij het groepje kom begin ik toch weer te aarzelen maar loop toch maar naar ze toe. Voorzichtig tik ik een jongen met blond haar op zijn schouder. 'Ehm, sorry dat ik stoor maar ehm, weet jij misschien waar we zijn?' vraag ik een beetje verlegen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik grijns weer om zijn uitdaging. Ik knik doe mijn helm op maar realiseer m dat Jale bij iemand moest. Ik loop nonchalant naar Samuels auto open het portier en laat Jale de auto instappen. 'Bij mij kan ze er niet bij.' Zeg ik grijnzend. Ik denk aan een chaffeur en een robot achtig wezen komt tevoorschijn dat in de auto stapt en rustig naar de lokatie leid. Zo was jale veilig en kon ik racen Ik denk aan een motorpak verstopt in normale kleren. Ik heb plots een gescheurde broek aan waar mijn billen goed inuitkomen. Ik grijns en heb nog steeds hetzelfde shirtje aan. Ik heb inplaats van Sneakers nu mooie zwarte laarzen aan en stapte op mijn zwarte Ducatti. Ik grijns en geef gas als spot ik rij uiteraard net weg. Ik denk aan een stoplicht die in van die racefilms is en daar stond ie. 3.. 2.. 1.. pling alles stond op groen. Ik gaf gas en scheurde weg stof achtermelatend. Ik hoorde weer geluiden en levensgevaarlijke rotspunten kwamen uit de grond die ik net kon ontwijken. Wat gebeurde er sllemaal?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 14:51 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Auto was veranderd in een motor...xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    veranderd]


    I'm finally back, Finally after a Year break