• De vorige was vol.

    Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    hoe kun je, ik vertrouwde je, vertelde je mijn diepste geheimen, stelde mezelf helemaal bloot en toen ik op mijn kwetstbaarst was toen liet je me in de steek.
    maar maak je maar geen zorgen een goede vriendin was je toch nooit en zul je ook nooit zijn.
    en je hoeft niet te denken dat ik me tot jou niveau ga verlagen en jou geheimen door ga lullen.
    want daar sta ik boven.
    en ik weet dat er een moment komt, dat je me zult missen, dat je spijt zult hebben.
    dat er niemand meer voor je is ik had belooft dat ik je zou blijven steunen ookal heb je het bij de rest nog zo verkloot.
    maar schat loze woorden en loze beloftes.
    dus vergeet het meer, nu als er mensen zijn die jouw de grond in boren ben ik niet meer degene die het voor je opneemt nee nu zal ik degene zijn langs de kantlijn.
    die het ziet gebeuren, maar er niks aan doet.
    nee jij zult zien dat je het zonder mij niet red.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    hoe kan het zijn dat zo nog slaagt ook!! ondanks ze NOOIT op school is!!!?????


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Bitch please.
    Als je een probleem met me hebt, zeg het dan rechtuit, en negeer me niet zo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik ben zooo gestrest!!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Godver, rot toch op met je achterlijke reacties! Ik wil je nergens meer zien, ik wil je niet meer in mijn leven, ik wil dat je gewoon verdwijnt en je niet aan mijn dingenvast houd, zoek toch een leven, ergens anders graag! Pfft, kon iedereen maar in zien wat voor zielig, goor, achterlijk en psychisch gestoorde manvrouw je eigenlijk bent!)(*&ÊSXCVBNEJO9*&^%$#


    Your make-up is terrible

    I'm torn between feeling fucking terrified and excited. Maybe I'm both. It's a huge risk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil weg.


    26 - 02 - '16

    Vidia schreef:
    Ik wil weg.

    Neem me mee.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lieve opa, hoelang gaat dit nog duren? Ik voel me schuldig omdat ik je al een tijdje niet heb gezien, maar elke keer dat we op bezoek komen ben ik zo van slag en verdrietig. Maar ken je me nog wel?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    En weer staat karma NIET aan mijn kant...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blijf uit mijn buurt!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I miss you, I wanna hold you in my arms and I wish you knew how much I love you

    *pakt duck tape* Hebben jullie echt tape nodig om jullie mond te houden? Zelfs de mentrix wordt gek. Lopen jullie te zeuren dat elke leraar zit te klagen, maar nog veranderen jullie niet. Jullie zijn hartstikke aardig, maar er zitten een paar bij met waan ideeën. De leraren smeden toch echt geen gemeen plannetje of roddelen lachend en gemeen over jullie. En nee ze doen het niet , omdat perse jij het bent. Ze doen het , omdat je de les lawaai maakt.
    En nee het is niet 'gierig' als een leraar je strafwerk van een andere les afpakt , omdat je hem maakt in een andere les. Leer eens de betekenis van woorden goed.
    Rot school? what the firetruck doe je hier dan?

    Soms snap ik mijn klas echt niet....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je bent enorm irritant, maar ergens vind ik het leuk.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Echt.. fck jou Karma.. Ik krijg jou nog wel D: Sta eens aan mij kant.. Al is het maar één keertje D: Toee


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you