• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:43 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Mooi." mompel ik, als ik zie dat Solomon afgeleid is. "Ga eens staan en dans." roep ik dan.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik kijk naar Luca en sta op ik loop naar hem toe en trek hem mee en dans lachend.
    "Jij ook!" Grijns ik en pak zijn armen vast en beweeg ze heen en weer.

    [Whaha, maar oké ik ga effkes douchen ik ben er derekt héél misschien weehr. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik draai eventjes met mijn ogen als ik mijn armen terugzet, voordat mijn glas straks over de vloer gaat. Snel drinkt ik alles op en begin te dansen.

    [Haha okay, totzooo]


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik grinnik en begin raar te dansen.
    Ik poke Luca een aantal keer in zijn buik en trek hem dan aan zijn armen heen en weer, maar dan heel wild.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Zelfs alcohol kon me bij dit geval niet helpen. Nee, dat tweede glas was echt teveel. Ik zette de muziek weer uit. "Weet je Solomon, het is bedtijd." zei ik. Ik greep hem bij zijn arm en sleurde hem mee mijn kamer uit.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Nee!" Zeg ik en krabbel terug.
    "Het is zo gezellig." Zeg ik en probeer Luca aan te kijken.

    [Hij zet hem niet uit zijn kamer, toch????? Hij sleurt hem naar zijn eigen kamer????]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Dan maken we het gezellig in je bed." glimlach ik en kan mezelf weer voor mijn kop slaan hoe raar dat eigenlijk klinkt. "Welke kamer is van jou?" vraag ik dan.


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    'Ik doe een Media en Entertainment opleiding,' zeg ik tegen Scarlett. Dan hoor ik ineen muziek van boven. 'Ik ga even kijk wat er is,' zeg ik waarna ik naar bovenloop. Als ik op de 2e verdieping kom en zie dat Luca Solomon een kamer uittrekt grinnik ik even. 'Wat is hier aan de hand?' vraag ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Dat ga ik niet zeggen." Zeg ik en grijns naar hem. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem aan.
    Ik hoor een stem achter me. "Hij zet me uit zijn kamer." Zeg ik en kijk Cassie aan.

    [Lol, net een kleine kleuter, whaha.]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 22:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Je wilt toch niet dat ik Darren haal hé? Hij zal wel héél boos zijn als hij dat hoort, Solomon." Ik moest toch lachen. "Solomon heeft een beetje teveel gedronken." zei ik tegen Cassie. "Weet jij wat zijn kamernummer is?"

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 22:10 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun


    "Hij word niet boos." Grinnik ik.
    "Niet zeggen!" Zeg ik tegen Cassie en doe een serieuse wijsvinger-move naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    Ik denk even na als Luca vraagt wat zijn kamer nummer is.
    'Volgens mij heeft hij de kamer naast die van mij dus dat is 16,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dankjewel." zeg ik werkelijk dankbaar. "Kom Solomon." Ik pak hem weer bij zijn arm en helpt hem zijn kamer in. "Misschien moet je maar naar bed."


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Je bent gemeen." Zeg ik en kijk haar bozig aan.
    Ik steek mijn tong naar haar uit en laat me mee trekken door Luca.
    "Ga je mee naar bed?" Grinnik ik.

    [Whaha lol!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Natuurlijk." zeg ik. "Cassie wilt vast ook wel mee." Ik kijk nog even achterom naar haar en grijns. Daarna duwde ik hem naar zijn slaapkamer.


    Your make-up is terrible