• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    'Goedemorgen!' zegt Jason een beetje vrolijk. Ik open mijn kluis en gooi mijn boeken erin. 'Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Jason een aspirientje neemt. Ik doe mijn kluis weer dicht en kijk Jason aan. 'Ben je ziek?' vraag ik lichtelijk bezorgd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    Hayley opent haar kluis en gooit haar boeken erin, vrijwel direct daarna doet ze haar kluis weer dicht.
    "Ben je ziek?" Vraagt ze bezorgd. Wat moet ik nu? Liegen of de waarheid vertellen? Ik ben gisteravond wel met een gleek naar een pub geweest.
    "Uhh, hoofdpijn," Mompel ik, in de hoop dat ze niet verder vraagt.

    Hayley Celine Grey
    'Uhh, hoofdpijn,' mompelt Jason.
    'Een kater van gisteravond?' vraag ik lachend. Ik zucht even als ik mijn mobiel af hoor gaan en zoek even in mijn tas. Als ik zie dat het Jake is die belt lach ik even maar neem niet op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Goedemorgen schoonheid," hoor ik een zachte stem naast me zeggen.
    Automatisch verschijnt er een glimlach op mijn gezicht en ik draai me op mijn zij zodat ik naar Dave kan kijken. Ik heb hem altijd al knap gevonden, maar met zijn haren in de war is hij gewoon dodelijk sexy.
    "Waar zie je die schoonheid?" lach ik. Ik til mijn hoofd een beetje op en kijk even om me heen, alsof ik op zoek ben naar iets.
    Ik ga wat dichter bij hem aan liggen en druk een kusje op zijn wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason Ruben Holyfield.

    "Een kater van gisteravond?" Lacht ze. Ik hoor haar telefoon afgaan en wil me tot mijn kluis wenden, zodat ze rustig kan bellen, maar ze neemt niet op. Ik kijk haar verbaasd aan, maar hou er mijn mond over.
    "Ja, het was laat. En teveel drank," Mompel ik.

    Dave Harvey Leathers.

    Met een brede grijns draait ze zich naar me toe. "Waar zie je die schoonheid?" Lacht ze, tilt haar hoofd op en kijkt om zich heen. Daarna gaat ze dichter bij me liggen. Ik voel dat mijn hadslag verhoogt. Ze moest een weten wat ze met me doet! Ik krijg een kusje op mijn wang en druk een kusje op haar neus.
    "Ik zie de schoonheid precies voor me," Zeg ik met een brede grijns.

    Hayley Celine Grey
    'Ja, het was laat. En teveel drank,' mompelt Jason.
    'Oh, okee,' zeg ik. Aan de toon van zijn stem hoor ik dat hij het er niet over wil hebben. Of hij wil het er niet met mij over hebben. Ik denk eerder het laatste.
    'Ik eh, ga naar het glee lokaal,' mompel ik. 'Je mag wel mee als je wilt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    Ik giechel als hij een kusje op mijn neus drukt.
    "Ik zie de schoonheid precies voor me," grijnst hij vervolgens.
    De blosjes verschijnen opnieuw op mijn wangen en ik geef hem een klein duwtje tegen zijn borstkas. Ik haal even een hand door zijn haren om ze nog meer overhoop te halen.
    "Nooit meer kammen," zeg ik met een lief glimlachje.
    Ik heb helemaal geen zin om op te staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason Ruben Holyfield.

    "Oh, okee," Een zucht verlaat mijn mond als ze niet verder vraagt. "Ik eh, ga naar het glee lokaal," Mompelt ze. Je mag wel mee als je wilt," Ik twijfel. De twijfel knaagt aan me.
    "Nou, oké dan, voor deze keer," Eigenlijk is het ook een excuses dat ik me niet vriendloos wil voelen. Alle fijne gevoelens van gisteravond zijn in één klap verdwenen. Wat ben ik toch een idioot..

    Dave Harvey Leathers.

    Ze geeft een speels duwtje tegen mijn borstkas en woelt door mijn haar. "Nooit meer kammen," Beveelt ze op een vriendelijke toon. Ik kijk omhoog alsof ik mijn eigen haar wil zien - Wat natuurlijk niet lukt - en grijns dan.
    "Dan zie ik eruit als een zwerver," Grinnik ik zachtjes. Ik geef niet heel erg veel om mijn uiterlijk, maar 'k wil er wel altijd goed uitzien.

    Hayley Celine Grey
    'Nou, oké dan, voor deze keer,' zegt Jason. Ik knik en loop dan richting het lokaal. Onbewust denk ik even aan Danny. Ik heb hem nog niet gezien dus hij heeft de roosterwijziging waarschijnlijk wel op tijd gezien. 'Eh, heb jij Danny nog gesproken?' vraag ik aan Jason.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Dan zie ik eruit als een zwerver," grinnikt hij.
    Ik schiet even in de lach en schud dan overtuigend mijn hoofd.
    Zachtjes bijt ik op zijn lip terwijl ik hem nog een keer in me opneem.
    "De meest sexy zwerver die ik ooit gezien heb," zucht ik.
    Mocht ik niet aan Belinda beloofd hebben meer mijn best te doen voor school dan zou ik hem overtuigen om vandaag gewoon hier te blijven, in bed, samen met mij. Ik druk mezelf tegen hem aan om hem vervolgens te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason Ruben Holyfield.

    Ze knikt en loopt dan richting het lokaal. Ik loop achter haar aan. Dit is serieus de eerste keer in mijn leven dat ik in dit lokaal kom.
    "Eh, heb jij Danny nog gesproken?" Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, na de wedstrijd heb ik hem niet meer gesproken," Vertel ik. "Maar, hoezo?"

    Dave Harvey Leathers.

    Ze begint te lachen en schud duidelijk haar hoofd. "De meest sexy zwerver die ik ooit gezien heb," Zucht ze en drukt me tegen zich aan. Ik krijg nog een kus.
    "Waar heb ik toch al die kusjes aan verdient?" Zeg ik met een grijns. Zelf heb ik misschien wel een idee..

    Hayley Celine Grey
    'Nee, na de wedstrijd heb ik hem niet meer gesproken. Maar, hoezo?' vraagt Jason. 'Oh, je eh, we-' begin ik waarna ik mijn hoofd schud. 'Nee laat maar,' zucht ik waarna ik een gitaar pak en een paar akkoorden speel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    "Oh, je eh, we-" Ze schud har hoofd. "Nee, laat maar," Zucht ze en pak een gitaar. Ze speelt een paar akkoorden. Het valt me op hoe goed ze kan spelen. Zelf loop ik naar een piano toe. Ik herinner met een liedje dat mijn zusje vaak speelt. Ze heeft het me nog geprobeerd te leren. Ik probeer het na te spelen. Het lukt me aardig.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 21:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered