• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Blanda

    "Gaat het weer een beetje?"
    Ik schrik op als ik Aaron's stem hoor. Even verward schud ik met mijn hoofd.
    "Prima," lach ik kleintjes en ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Ze zijn lief hè," grinnik ik, wijzend op Dave en Chrissie.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 22:42 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (Dave en Chrissie xd)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ben er te lang uit geweest.:')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Even schud ze verward haar hoofd.
    "Prima," Lacht ze dan kleintjes, waarna ik haar lippen even op de mijne gedrukt krijg, waardoor er spontaan een lief glimlachje op mijn gezicht komt te staan. "Ze zijn lief hé" Grinnikt ze, wijzend naar Dave en Chrissie. Ik knik even en kijk naar Blanda. "Wij niet dan?" Zeg ik nep-beledigd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Wij niet dan?"
    Ik sla mijn armen om zijn hals.
    "Ben je nu beledigd?" vraag ik met een klein lachje.
    Zachtjes druk ik mijn lippen liefdevol op de zijne. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip.
    "Zo beter?" fluister ik tegen zijn onderlip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik voel dat haar armen om mijn hals rusten. "Ben je nu beledigd?" Vraagt ze met een klein lachje, waarna ze haar lippen liefdevol op de mijne drukt en even zachtjes op mijn onderlip bijt.
    "Zo beter?" Fluistert ze tegen mijn onderlip. Ik sla mijn armen om haar middel heen. "Hm, ja. Ik denk dat het nu wel weer beter gaat" Zeg ik en grijns tegen haar lippen aan, waarna ik mijn lippen teder op die van haar druk.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 9:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Hm, ja. Ik denk dat het nu wel weer beter gaat."
    Ik voel zijn lippen weer teder op de mijne. Zachtjes zoen ik hem terug. Met mijn neus wrijf ik langs de zijne. Mijn hand leg ik op zijn wang.
    "Ik hou van je," fluister ik zachtjes. Ik zeg zoiets niet snel maar als ik het zeg meen ik het wel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Zachtjes zoent ze me terug.
    De haartjes in mijn nek springen overeind, als onze neuzen elkaar een paar keer raken.
    Ik voel haar warme hand tintelen op mijn wang. Met mijn handen om haar middel trek ik haar dichter tegen me aan. "Ik hou van je," Fluistert ze zachtjes, waardoor er een glimlach op mijn gezicht verschijnt.
    "Ik ook van jou" fluister ik in haar oor, waarna ik er een kusje op druk. Ik hou van dit meisje. Dit meisje is speciaal en hoort bij me. Dat voel ik gewoon.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Ik ook van jou," fluistert hij in mijn oor.
    Zijn kusje brandt op mijn oor. Ik sla mijn armen rond zijn hals en trek hem zo dicht mogelijk tegen mij aan. Met een glimlach kijk ik hem aan en druk ik een klein kusje op zijn lippen en laat mijn hoofd in zijn hals rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Ze slaat haar armen rond mijn hals en trekt me dicht tegen haar aan. Met een glimlach kijkt ze me aan en drukt een klein kusje op mijn lippen, waarna ze haar hoofd in mijn hals laat rusten.
    Ik draai mijn hoofd een stukje, zodat ik een kus op haar wang kan drukken en draai mijn hoofd dan weer terug om te genieten van haar bijzijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    Met een grote glimlach laat ik hem los. Eigenlijk wonen we nu een soort samen, al na één dag! Hiervoor was hij natuurlijk wel een vriend maar dit is heel anders. Veel...Ja? Veel beter?
    Zachtjes knijp ik in Aaron's hand en druk een klein kusje op zijn wang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Met een grote glimlach laat ze me los.
    Zachtjes knijpt ze in mijn hand, waarna ze een klein kusje op mijn wang drukt.
    "Wat wil je doen?" Fluister ik en kijk in haar prachtige ogen. Ik glimlach even naar haar en kijk dan over haar schouder even naar Dave en Chrissie. Ik ben blij voor Chrissie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Devon

    "Wat moet ik bedenken?" vraagt Jason met een kleine grijns.
    Nu is het mijn beurt om mijn schouders op te halen.
    "Als ik het wist, dan had ik het niet aan jou gevraagd," grinnik ik. Ik kijk even rond en barst in lachen uit wanneer ik mijn slachtoffer van net met een dronken Leah in zijn armen zie staan. Ik moet zo hard lachen dat ik er geen woord meer uit krijg, dus wijs ik maar zodat Jason weet waarom ik niet meer bij kom.

    Chrissie

    Ik volg Dave's blik en zie Aaron lopen. Er komt een glimlach op mijn gezicht. Fijn, dan hoef ik dat dus ook niet meer uit te leggen. Hij en Blanda knopen een gesprekje in gedempte tonen aan en ik merk dat Dave nieuwsgierig is.
    "Dat zijn onze zaken niet," fluister ik grijnzend tegen Dave.
    Wanneer ik Aaron ons richting uit zie kijken grinnik ik even en steek speels mijn tong uit. Ik moet toegeven dat hij en Blanda best schattig zijn samen. Ik richt mijn aandacht weer op Dave en glimlach.
    "Heb ik trouwens al gezegd dat je geweldig bent?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    "Als ik het wist, dan had ik het niet aan jou gevraagd," Ik haal mijn schouders even op, maar doe dat wel en een grijns. Ze heeft volkomen gelijk. Stomme ik, het zal wel door de drank komen. Plotseling begint ze te lachen. Zeg maar gerust keihard te lachen. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk haar aan, maar ze kan helemaal niks uitbrengen. Wanneer ze naar haar slachtoffer wijst, snap ik het niet. Pas als ik zie wie hij vast heeft gaat er een belletje rinkelen. Ik begin ook te lachen. Het maakt me niet uit als mensen ons raar vinden. Dit ben ik..

    Dave.

    "Dat zijn onze zaken niet," Sist Chrissie tegen me. Ik buig me verder naar haar toe. "Sorry.. Ik ben gewoon nieuwsgieirg," Fluister ik. Nieuwsgieirgheid zit in me, soms is het handig, maar je kan er ook behoorlijk mee in de problemen komen. Dat ik me zorgen maak om Blanda laat ik achterwege. "Heb ik trouwens als gezegd dat je geweldig bent?" Ik schud mijn hoofd. "Nee, nog niet. Maar ik wil het wel graag horen," Zeg ik met een plagerige grijns.

    Devon

    Ook Jason begint te lachen. De tranen stromen over mijn wangen en ik veeg ze met de rug van mijn ene hand weg terwijl ik met de andere mijn buik vasthoud die nu pijn doet van het lachen.
    "Oh, die arme jongen," breng ik uit als ik klaar ben met lachen. Ik schud mijn hoofd en veeg de laatste tranen weg. Ik heb echt even medelijden met hem. "Ben jij even blij dat je ontsnapt bent," grinnik ik wanneer Leah haar lichaam tegen dat van de jongen aanduwt.

    Chrissie

    "Nee, nog niet. Maar ik wil het wel graag horen," grijnst Dave.
    Ik lach even en kruip wat dichter tegen hem aan.
    "Jij," Ik pauzeer even om hem een klein kusje op de lippen te drukken. "Bent geweldig. En dat meen ik," zeg ik oprecht.
    En ik ben een idioot dat ik dat niet eerder beseft heb. Plots herinner ik me het berichtje van Danny. Daar antwoord ik straks wel op. Nu heb ik nog even tijd voor Dave. Ik neem zijn pet van zijn hoofd en zet ze hem omgekeerd op. "En je bent nog eens sexy ook," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.