• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik zag dat ze naar haar beertje keek, die naast mij lag. Ik pakte hem voorzichtig en stak hem uit naar Serena. Ik zag angst in haar gezicht. 'Ben je soms bang voor me?' vroeg ik.

    Serena

    Ik keek naar zijn hand die uitstak en waar beertje in lag. Vluchtig pakte ik hem en drukte die dicht tegen mij aan. 'Ben je soms bang voor me?' vroeg hij. Ik keek hem aan en haalde mijn schouders op. 'Om hoe je nu net deed?' vroeg ik en ik slikte eventjes. 'Ergens wel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'En als ik beloof het nooit meer te doen?' vroeg ik smekend.

    Serena

    'En als ik beloof het nooit meer te doen?' vroeg hij smekend. Ik kroop wat verder in elkaar. 'Papa zei dat ook, zodat ik niks door ging vertellen,' zei ik zachtjes en staarde voor uit. Er gleed een traan over mijn wang.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Die woorden voelden als een klap in mijn gezicht. 'Ah, zo dus.' Ik trok mijn knieën ook op. Ik slikte. 'Maar ik ben niet zo,' zei ik zacht. 'Dat zal ik nooit worden.'

    Serena

    Ik leegde mijn hoofd op mijn knieën. Met de zijkant, zodat ik naar Mason kon kijken. 'Bewijs het,' zei ik zachtjes. Ik wist niet hoe je zo iets kon bewijzen, maar hij verzon er vast wel iets op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik keek haar niet-begrijpend aan. 'Hoe?'

    [Sorry, ik weet ook niks. (;]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 21:24 ]

    Serena

    'Hoe?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Gewoon, iets. Wat bij mij vertrouwen op wekt,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Zeg jij maar. Mijn inspiratie is momenteel zo goed als op.' Dat was ook zo.


    [Same here lol.]

    Serena

    'Zeg jij maar. Mijn inspiratie is momenteel zo goed als op,' zei hij. Ik haalde weer mijn schouders op. 'Gewoon dingen die vertrouwen op wekken. Ik ga niet alles voor je voorkauwen,' zei ik zachtjes.

    [Gewoon lieve dingen ofzo ;d haar wonden verzorgen. Dingen doen waarbij hij zich in moet houden, maar het toch gewoon lukt ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik dacht even. 'Wonden verzorgen. Voor je zorgen. En ik zal me inhouden en niet meer zulke grappen maken. Desnoods slaap ik een week op het strand als je me dan weer vertrouwt.'

    Serena

    Ik keek hem aan. 'Begin daar dan eens mee. Woorden zijn geen daden,' zei ik zachtjes. 'Maar sla dat slapen op het strand maar over.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik knikte. Ik pakte het shirt wat nog een beetje nat was en rende ermee naar zee. Ik maakte het nat en kwam ermee terug gerend. Ik ging in de hut achter Serena zitten en depte het nog eens op de wonden.

    Serena

    Hij knikte en voor ik het wist was hij weg met het shirt. Ik strekte mij eigen nog eens, dit keer met mijn armen erbij. Ik zat weer zoals net toen Mason er weer aan kwam. Hij ging achter mij zitten en niet veel later voelde ik de koude shirt die op mijn rug werd gedaan. Ik voelde hij hij zachtjes op mijn wonden depte. Ik verstijfde, het prikte. Mijn hart begon weer sneller te kloppen en mijn adem werd onregelmatig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Sorry,' zei ik zacht. 'Het moet even. Misschien moet je een shirt aantrekken, als je me dan al meer vertrouwt.' Ik legde het shirt aan de kant.