• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik zou niet weten wat.' Ik streek een verdwaald plukje haar van Serena glad.

    [Moet alweer gaan -__-"]

    [Is goed, tot morgen ;d]

    Serena

    'Ik zou niet weten wat,' zei hij en hij deed wat met mijn haar. Ik glimlachte dankbaar naar hem, ook al wist ik niet wat hij met me haar had gedaan. Ik bekeek zijn haar. Het zat warrig, maar ik vond het leuk bij hem. Lichtjes zette ik mijn lippen op de zijne. Verder deed ik niet. Ik hield ze gewoon daar en glimlachte. Ik zoende of kuste niet. Wel had ik mijn armen om zijn nek gedaan en had ik mijn ogen gesloten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik duwde haar zachtjes van me af. 'Je wordt nog ziek,' zei ik zacht, ik fluisterde het bijna.

    [Nieuwe naam, nieuwe PF, leuk ^^]

    [Dank je ;d]

    Serena

    'Je wordt nog ziek,' zei hij bijna fluisterend, nadat hij mij zachtjes van zich af duwde. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en keek hem aan. 'Dat word ik niet,' zei ik. Ik wist het alleen niet zeker, maar dat hoefde hij niet te weten. Ik ging weer wat dichter naar hem toe. Ik wou hem gewoon graag bij me hebben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Jawel,' zei ik. Er kwam bijna geen geluid meer uit mijn mond.

    Serena

    'Jawel,' zei hij, weer schudde ik lichtjes mijn hoofd. Mason klonk anders. 'Ik word niet ziek,' zei ik weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik zweeg en keek even naar Serena. Ik wist niet echt iets te zeggen.

    Serena

    We zwegen. Ik keek omlaag en punnikte wat aan m'n shirt. Ik keek eventjes naar Mason. 'Echt niet,' zei ik. Ik zette mijn lippen weer roerloos op de zijne. 'Echt niet,' fluisterde ik tegen zijn lippen aan. Ik had mijn ogen nog open en zag Mason zijn ogen van dicht bij. Heel dichtbij. Ik glimlachte eventjes en ging toen weer gewoon zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Wat was dat?' vroeg ik op normale toon toen Serena weer gewoon ging zitten.

    Serena

    'Wat was dat?' vroeg hij. Hij klonk weer normaal. Zachtjes lachte ik naar hem en deed me hoofd een beetje schuin. 'Iets,' zei ik met nog steeds die zelfde lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Dat "iets" vind ik niet erg,' zei ik met een glimlach.

    Serena

    'Dat "iets" vind ik niet erg,' zei hij met een glimlach. Er verscheen een grotere glimlach op mijn gezicht en ik schuifelde wat dichterbij. 'Wil je dat ik het nog eens?' vroeg ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Altijd,' zei ik met een, voor mijn gevoel iet wat ondeugende, glimlach.

    Serena

    Ik glimlachte weer en schuifelde weer wat dichterbij. Voorzichtigjes en zachtjes kroop ik weer bij hem op schoot. 'Nou mij niet weer van je af duwen,' zei ik met een klein lachje, maar serieus. Lichtjes plaatste ik mijn lippen op die van hem. Ik sloot mijn ogen en wachtte af op zijn reactie.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik zoende Serena, aangezien ze toch niets deed. Ik duwde haar zachtjes van me af na een paar minuten en vroeg mezelf af hoe ik zolang zonder adem kon.

    [Sorry voor late reactie.]