• Heey, ik ben nu een paar maanden 13 en heb nog nooit een vriendje gehad. Ik schaam me er best wel erg voor... Geen een jongen heeft me ooit nog gevraagd en ik heb eigenlijk ook nooit iemand durven vragen. Mijn vriendinnen hebben allemaal al een vriendje gehad en ik dus niet. Is dit raar?? :S

    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.


    Your make-up is terrible

    Seriously? Ik ben 16 en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Er zijn er meer die pas op hun 20ste hun eerste vriendje krijgen. Dus schaam je niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Assassin schreef:
    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.

    This^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Meid, begin er niet aan, echt niet. Alles wat er op die leeftijd gebeurt, is toch niet serieus. Mensen nemen een vriendje omdat ze het stoer vinden of hem 'wel leuk vinden'. Er zit geen betekenis achter en het slaat in mijn opzicht nergens op. Waarom zou je?


    Have you ever been alone in a crowded room?


    Shoganai i ne~

    Lol nee het is niet raar. Je wilt liever even wachten en iemand vinden die echt leuk is, dan gewoon met iemand gaan omdat het 'stoer' is om op die leeftijd een vriendje te hebben, terwijl het allemaal niks betekend ;D

    LightYagami schreef:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    The reasons why I'm losing faith in humanity...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rivendell schreef:
    Meid, begin er niet aan, echt niet. Alles wat er op die leeftijd gebeurt, is toch niet serieus. Mensen nemen een vriendje omdat ze het stoer vinden of hem 'wel leuk vinden'. Er zit geen betekenis achter en het slaat in mijn opzicht nergens op. Waarom zou je?


    Lolol deze comment lijkt zoveel op mijne. (krul)

    Assassin schreef:
    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.


    Het kan ook wel wat aardiger, zeg. Weet zij veel... Ze is (niet verlagend bedoelt tegen de topicmaakster) pas 13 en dat weet ze niet.
    Het verneukende beeld dat kinderen van twaalf/dertien voorgeschoteld krijgen, kan dit dus tot gevolg hebben...

    Aan de topicmaakster: Maak je maar geen druk hoor. Ik had 'pas' een vriendje toen ik bijna 16 was. Ik heb het daarbij bijna meteen weer uitgemaakt, omdat ik er gewoon geen tijd voor had en ik had eigenlijk gewoon geen behoefte aan een vriendje. Dus dit is helemaal raar. Je moet eerst écht verliefd zijn en er ook gewoon behoefte voor hebben. Het maakt echt niks uit hoor ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben 20 en ik heb nog nooit een vriendje
    want tja alle jongens zijn idioten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    dat is gewoon heel normaal, geloof me

    in mijn klas heeft 2/3 nog nooit een lief gehad en we zijn bijna allemaal 16

    Assassin schreef:
    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.


    This.. is.. so.. true..


    Signature:

    Ik kreeg pas mijn eerste vriendje op mijn 16 jaar oud. Je hebt nog tijd genoeg, geloof me. Don't worry! (:


    Let the Night embrace you