• Heey, ik ben nu een paar maanden 13 en heb nog nooit een vriendje gehad. Ik schaam me er best wel erg voor... Geen een jongen heeft me ooit nog gevraagd en ik heb eigenlijk ook nooit iemand durven vragen. Mijn vriendinnen hebben allemaal al een vriendje gehad en ik dus niet. Is dit raar?? :S

    Ach, hou toch op! Ik ben 17 en heb nooit een relatie gehad. Kinderen van 13 horen nog niet eens een relatie te hebben, die horen nog onschuldig rond te dartelen in plaats van zich druk te maken over vriendjes en dingen als zoenen. Ieder 13 jarig kind dat ik tegen kom en die een relatie heeft zal ik persoonlijk een trap onder zijn achterste verkopen, want dit gaat echt nergens over.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 20:12 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vraag me toch af of dit een trollpost is.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Assassin schreef:
    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ghislain schreef:
    Lawl, het is niet raar. & sommige mensen kunnen ook wel erg overdrijven zeg, in dit topic.. :W


    The odds are néver in our favor.



    Toen ik 13 was, maakte ik me daar nog niet eens zorgen om ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    *Headdesk*


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    waarom willen die meiden tegenwoordig zo jong al een vriendje ??
    serieus, geniet van andere dingen in het leven
    toen ik 13 was, hield ik me totaal niet bezig met jongens

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 17:59 ]

    DuskShine schreef:
    Ik ben 20 en ik heb nog nooit een vriendje
    want tja alle jongens zijn idioten

    dat is niet helemaal waar wat je zegt

    O mijn facking god.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Op de leeftijd van 13 zijn dat soort dingen toch nooit echt serieus. Het gaat er dan meer om om gewoon een vriendje te willen hebben, omdat je denkt dat het zo hoort, dan dat je echt van een bepaalde jongen houdt(dat)
    Ik ben trouwens 16, wordt dit jaar 17 en ik heb nog nooit een vriendje gehad en ik klaag niet hoor.
    Toen ik jou leeftijd had, zat ik nog braaf met playmobil te spelen.
    Dus dat zou je misschien beter ook terug gaan doen. -.-

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 18:40 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Assassin schreef:
    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.


    Bad decisions make good stories.

    Britsanity schreef:
    Ach, hou toch op! Ik ben 17 en heb nooit een relatie gehad. Kinderen van 13 horen nog niet eens een relatie te hebben, die horen nog onschuldig rond te dartelen in plaats van zich druk te maken over vriendjes en dingen als zoenen. Ieder 13 jarig kind dat ik tegen kom en die een relatie heeft zal ik persoonlijk een trap onder zijn achterste verkopen, want dit gaat echt nergens over.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mensen, jullie overdrijven hier echt!
    Het is niet zo gemakkelijk wanneer je rot en alleen te voelen wanneer de rest van je omgeving al iemand heeft. Dan voel je je niet mooi genoeg of niet waardig genoeg. Of het nou dertien, veertien of elk ander leeftijd is, het blijft kut. En zeker als al je vriendinnen al iets gehad hebben.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Razbliuto schreef:
    Mensen, jullie overdrijven hier echt!
    Het is niet zo gemakkelijk wanneer je rot en alleen te voelen wanneer de rest van je omgeving al iemand heeft. Dan voel je je niet mooi genoeg of niet waardig genoeg. Of het nou dertien, veertien of elk ander leeftijd is, het blijft kut. En zeker als al je vriendinnen al iets gehad hebben.


    Hier ben ik het volkomen mee eens.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ach meid maak je niet druk.

    Ik was pas negentien toen ik mijn eerste vriendje kreeg.
    Joh geniet van je tiener zijn.
    Vriendjes komen ooit nog wel.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.