• Heey, ik ben nu een paar maanden 13 en heb nog nooit een vriendje gehad. Ik schaam me er best wel erg voor... Geen een jongen heeft me ooit nog gevraagd en ik heb eigenlijk ook nooit iemand durven vragen. Mijn vriendinnen hebben allemaal al een vriendje gehad en ik dus niet. Is dit raar?? :S

    Assassin schreef:
    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat is echt niet raar hoor :'p
    Ik ben nu 14 en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad en dat hebben er wel meer nog niet ;')


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Nee.


    -

    Die, fucked up society. Let children be children, stay the fuck away from them.
    Bah, ik haat die kutmaatschappij van tegenwoordig!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee, dat is helemaal niet raar.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Assassin schreef:
    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.


    Ex astris, sciencia

    Usui schreef:
    (...)
    He's my username! Oke, lol dat moest ff xd

    usui is zo
    awesome
    (H)_(H)
    oftopic


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LightYagami schreef:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik word zondag 17 en heb nog nooit met iemand gezoend of wat dan ook :'D Dus ook geen vriendje gehad.

    Dus als je op je 13e nog geen vriendje hebt (gehad), is dat écht niet vreemd hoor.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    LightYagami schreef:


    I'm sixteen and never ever had a boyfriend, now I should so ashamed, shouldn't I? Well, this is my answer if I am..:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bond schreef:
    (...)

    Het kan ook wel wat aardiger, zeg. Weet zij veel... Ze is (niet verlagend bedoelt tegen de topicmaakster) pas 13 en dat weet ze niet.
    Het verneukende beeld dat kinderen van twaalf/dertien voorgeschoteld krijgen, kan dit dus tot gevolg hebben...

    Aan de topicmaakster: Maak je maar geen druk hoor. Ik had 'pas' een vriendje toen ik bijna 16 was. Ik heb het daarbij bijna meteen weer uitgemaakt, omdat ik er gewoon geen tijd voor had en ik had eigenlijk gewoon geen behoefte aan een vriendje. Dus dit is helemaal raar. Je moet eerst écht verliefd zijn en er ook gewoon behoefte voor hebben. Het maakt echt niks uit hoor ;]


    OT:
    Waarom beginnen kinderen op die leeftijd, en vaak zelfs al op een nog jongere leeftijd, zich al druk te maken als ze nog geen vriendje gehad hebben, of nog nooit gezoend hebben? Like, toen ik die leeftijd had speelde ik nog half met mijn barbies, en was ik écht nog niet bezig met vriendjes, zoenen en dat soort zaken.
    Je moet je er echt geen druk om maken, want nee het is niet raar. Het is juist raar als kinderen op jou leeftijd wél al een vriendje hebben en er misschien al vanalles mee hebben uitgehaald.
    Like, ik ben 17 en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Tja, er komt iemand in beeld of die komt er niet, so be it.


    Inspiration can hit you any time

    Koop een paar katten want je wordt zeker en vast heel eenzaam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    LightYagami schreef:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Usui schreef:
    Seriously? Ik ben 16 en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Er zijn er meer die pas op hun 20ste hun eerste vriendje krijgen. Dus schaam je niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik had mijn eerste vriend met 18, so don't worry (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.