• Heey, ik ben nu een paar maanden 13 en heb nog nooit een vriendje gehad. Ik schaam me er best wel erg voor... Geen een jongen heeft me ooit nog gevraagd en ik heb eigenlijk ook nooit iemand durven vragen. Mijn vriendinnen hebben allemaal al een vriendje gehad en ik dus niet. Is dit raar?? :S

    Ik ben 14 en ik moet nog niet eens denken aan een vriendje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LightYagami schreef:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lawl, het is niet raar. & sommige mensen kunnen ook wel erg overdrijven zeg, in dit topic.. :W

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:33 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik kreeg mijn eerste vriendje op mijn 14e. Maak je heus geen zorgen, dat komt allemaal nog wel!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    *FACEPALM*


    The universal language of art.

    Ik vind 't niet raar. :3

    God, meen je dat echt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Solitude schreef:
    Lol nee het is niet raar. Je wilt liever even wachten en iemand vinden die echt leuk is, dan gewoon met iemand gaan omdat het 'stoer' is om op die leeftijd een vriendje te hebben, terwijl het allemaal niks betekend ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rivendell schreef:
    Meid, begin er niet aan, echt niet. Alles wat er op die leeftijd gebeurt, is toch niet serieus. Mensen nemen een vriendje omdat ze het stoer vinden of hem 'wel leuk vinden'. Er zit geen betekenis achter en het slaat in mijn opzicht nergens op. Waarom zou je?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Het is echt niet raar hoor, toen had ik ook nog nooit een vriendje gehad!


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Assassin schreef:
    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.


    comfort in c h a o s

    klik voor een topic met gelijkaardige reacties.
    Daar staat trouwens ook mijn reactie op iets van de tweede of derde pagina (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Usui schreef:
    Seriously? Ik ben 16 en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Er zijn er meer die pas op hun 20ste hun eerste vriendje krijgen. Dus schaam je niet.


    Hope goes lost but never dies.

    ImOnFire schreef:


    He's my username! Oke, lol dat moest ff xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"