• Heey, ik ben nu een paar maanden 13 en heb nog nooit een vriendje gehad. Ik schaam me er best wel erg voor... Geen een jongen heeft me ooit nog gevraagd en ik heb eigenlijk ook nooit iemand durven vragen. Mijn vriendinnen hebben allemaal al een vriendje gehad en ik dus niet. Is dit raar?? :S

    You're kidding right?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Assassin schreef:
    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.
    In mijn tijd... (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Assassin schreef:
    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.

    'Mijn tijd?'
    Lololol oh please (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    Usui schreef:
    Seriously? Ik ben 16 en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Er zijn er meer die pas op hun 20ste hun eerste vriendje krijgen. Dus schaam je niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Solitude schreef:
    Lol nee het is niet raar. Je wilt liever even wachten en iemand vinden die echt leuk is, dan gewoon met iemand gaan omdat het 'stoer' is om op die leeftijd een vriendje te hebben, terwijl het allemaal niks betekend ;D


    Firm believer of all that is magic


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    xd
    laat die jongens. ze weten niet wat schoonheid is.
    en wat maakt het uit je hebt nog je hele leven lang (hoop ik). en ooit zal je de ware vinden ook al heb je er al 2 3 vriendjes voor gehad


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nope, don't worry. Er loopt vast wel iemand voor je rond op deze aardbol. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Raar? Ik ben 15 en heb nog nooit een vriendje gehad. So, don't worry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben 15 en heb geen vriendje.
    Ok, er is een jongen die ik zie zitten, maar ik ben helemaal beneden zijn waardigheid. Ik ben een jaar jonger en zie er niet echt -hoe moet ik het zeggen- mooi uit. Ik bedoel niet dat ik lelijk ben, ik heb niet echt een slecht zelfbeeld, maar gewoon niet mooi genoeg voor hem.
    Ik heb een tijd geprobeerd hem uit mijn hoofd te zetten, maar dat lukte echt niet, dus nu kijk ik van een afstandje.

    oh en btw: hij aanvaardt men niet eens op facebook!!

    Onlangs heeft hij 1 zin tegen me gezegd.
    "Hé betalen, hé!" (wel lachend)
    Hij verkocht muffins en ik ben speciaal voor hem -niet dat hij dat weet- eentje gaan kopen. De ander bleef aan de mijne hangen en ik had ze per ongeluk allebei mee. Dit was dus het enige wat hij ooit tegen me gezegd had.
    (en het ergst van al! Ik droeg een hawaï-slinger rond mijn hoofd en bloosde waarschijnlijk enorm!)


    wow dit tekstje is lang geworden, srry

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Solitude schreef:
    Lol nee het is niet raar. Je wilt liever even wachten en iemand vinden die echt leuk is, dan gewoon met iemand gaan omdat het 'stoer' is om op die leeftijd een vriendje te hebben, terwijl het allemaal niks betekend ;D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Assassin schreef:
    Oh, dat is pas écht raar. Absurd dat je geen vriendje hebt gehad, je hebt zeker ook nog nooit gezoend? Serieus, dat kan niet hoor! Zeker niet in deze tijd. Misschien moet je kortere rokjes dragen, meer make-up en gaan roken. Dat helpt vaak! Succes!

    Serieus, waarom vraag je of dat raar is? In mijn tijd was het raar als je wél een vriendje had.

    This.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gothel schreef:
    The reasons why I'm losing faith in humanity...


    26 - 02 - '16

    The fuck? Ten eerste moet je al niet een vriendje willen omdat je vriendinnen er één hebben. Ten tweede is 13 ontzettend jong om je al met vriendjes bezig te houden. Zoek eerst eens een goeie vriend of zo en kom nog eens terug binnen een jaar of drie.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Geen zorgen,ik ben 15 en heb ook nog nooit een vriendje gehad. En hoeft je ervoor niet te schamen. Ik ken zat mensen -van mijn leeftijd+ouder- die nog nooit een lief hebben gehad of gezoend.
    Het komt heus nog wel. ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.