• Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.

    IK heb een quiz gemaakt ; http://www.quizlet.nl/quiz/374496/fairy-tail-zoek-uit-bij-wil-je-wel-past

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:06 ]

    Aurelia schreef:
    (...)
    *Instant Juvia-face*


    *Laxus face reply*

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:58 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Saruman schreef:
    (...)
    *Laxus face reply*





    No reason, just needed an angry Erza stare in return.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)



    No reason, just needed an angry Erza stare in return.




    Me is scared


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Saruman schreef:
    (...)



    Me is scared


    I am so scary (wbw)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    I am so scary (wbw)



    Sorry Ma'am D:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    *Giving everyone the innocent-look*


    No growth of the heart is ever a waste

    Saruman schreef:
    (...)

    Sorry Ma'am D:




    Naaaaawh die is echt zielig. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    xD


    Soort van SPOILER~

    Ik vind het echt k*t dat ze 7 jaar verder zijn gegaan x'D nu vind ik het niet meer leuk! Maar ik vond het wel schattig dat Natsu en Lucy samen gingen dansen (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Trololospoileralert.

    True, maar het biedt wel enorm veel uitgangen voor nieuwe dingen waarmee ze zeven jaar terug nog niet mee te maken hebben gehad.
    Ben nu wel benieuwd hoe ze met Zeref gaan afrekenen en Acnologia :'D Hij heeft nog een pak slaag nodig voor het verrampeneren van Natsu's sjaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Trololospoileralert.

    True, maar het biedt wel enorm veel uitgangen voor nieuwe dingen waarmee ze zeven jaar terug nog niet mee te maken hebben gehad.
    Ben nu wel benieuwd hoe ze met Zeref gaan afrekenen en Acnologia :'D Hij heeft nog een pak slaag nodig voor het verrampeneren van Natsu's sjaal.


    Hmm dat is wel weer zo, ik vraag me ook wel af hoe ze dat nu gaan doen.
    Maaaaarr ik blijf erbij dat ik het niet leuk vind :') Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren.
    -Eigenlijk moet ik nog 3 afleveringen tot ik pas echt bij het 'einde' ben maar oke x'D-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Aurelia schreef:
    Trololospoileralert.

    True, maar het biedt wel enorm veel uitgangen voor nieuwe dingen waarmee ze zeven jaar terug nog niet mee te maken hebben gehad.
    Ben nu wel benieuwd hoe ze met Zeref gaan afrekenen en Acnologia :'D Hij heeft nog een pak slaag nodig voor het verrampeneren van Natsu's sjaal.


    Dat met die sjaal was echt geniaal! :D
    En toen met Acnologia was echt super zielig cried like hell on that part :')


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Oké ik Moet dit dus gewoon even kwijt.
    Ik droomde vannacht een niet-bestaande Fairy Tail aflevering. Bisca en Alzack waren de slechte en op het einde kwamen er een hoop vliegende paarden langs en sprongen hun elk op een paard. En toen kwam Lucy aanrennen roepend: "Ik wil ook!!" En ze sprong ook van het gebouw af op een vliegende paard. Maar dat was dus Natsu die op de een of andere manier daar ook tussen vloog. En doen kwam er zo'n stukje van "In the next Fairy Tail..." En dan iets van of Natsu en Lucy verliefd zouden worden.

    I know, ik ben nogal gek en het slaat nergens op maar ik vond het wel geinig. :')

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 15:57 ]

    Dragneel schreef:
    Oké ik Moet dit dus gewoon even kwijt.
    Ik droomde vannacht een niet-bestaande Fairy Tail aflevering. Bisca en Alzack waren de slechte en op het einde kwamen er een hoop vliegende paarden langs en sprongen hun elk op een paard. En toen kwam Lucht aanrennen roepend: "Ik wil ook!!" En ze sprong ook van het gebouw af op een vliegende paard. Maar dat was dus Natsu die op de een of andere manier daar ook tussen vloog. En doen kwam er zo'n stukje van "In the next Fairy Tail..." En dan iets van of Natsu en Lucy verliefd zouden worden.

    I know, ik ben nogal gek en het slaat nergens op maar ik vond het wel geinig. :')



    haha grappig:)