• Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.

    IK heb een quiz gemaakt ; http://www.quizlet.nl/quiz/374496/fairy-tail-zoek-uit-bij-wil-je-wel-past

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:06 ]

    Aurelia schreef:
    Ik ben nu bij 39 of 40, dus denk dat ik daar nog moet komen :Y).


    ach, nog iets van 10 afleveringen =3 En Laxus helpt eraan mee (= (dat je Gajeel sympatieker gaat vinden).


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ooh ja, ik ben nu bij de battle royale :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fairy Tail is geweldig ^^
    Vind alleen het wachten irritant, een week duurt zo lang. En bovendien zijn de fillers nu begonnen. Nouja, FT heeft meestal wel goede fillers en deze filler-arc ziet er wel leuk uit dus ik ben benieuwd.
    En voor diegenen die nog niet aan episode 125 zitten, wees blij, kan je tenminste meerdere afleveringen per week kijken. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 22:41 ]

    Aurelia schreef:
    Ooh ja, ik ben nu bij de battle royale :'D.


    Die arc was één van m'n favorieten :Y)
    Ik hou van de Battle Royale references (heb het over het boek/manga/film Battle Royale - daarvan komt m'n naam ook), en Freed is awesome :')

    Royale schreef:
    (...)

    Die arc was één van m'n favorieten :Y)
    Ik hou van de Battle Royale references (heb het over het boek/manga/film Battle Royale - daarvan komt m'n naam ook), en Freed is awesome :')


    I ship Freed and Mirajane ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik niet echt, maar ben er ook niet tegen. Vind ze wel een badass-stel :Y)
    Ik ship eigenlijk alleen maar NatsuxErza (Lucy en Jellal, gtfo) en GajeelxLevy.
    en misschien NatsuxGray

    Saruman schreef:
    (...)

    Add Natsu x Lisanna en dan heb je zo'n beetje allemaal =3

    Ik ben een voorstander van Alzack x Bisca :Y)


    Ik ben echt tegen Natsu x Lisanna. Echt heel erg tegen... gelukkig zijn ze in de manga niet zo "klef".


    | Reality is for people that lack imagination |

    Heb net ep 126 gekeken :P en dan nu weer een week wachten:( echt super stom dat het maar elke week een nieuwe ep uit komt

    126 was een serieuze tegenvaller vond ik. Misschien heb ik één keer wat flauw gelachen, verder vond ik het gewoon niet grappig en totaal niet interessant. Dit is de eerste keer dat ik een FT-aflevering bijna niet zou afkijken.

    Volgende week ziet het er wel een leuke ep uit, maar het wordt afwachten :Y)

    Royale schreef:
    126 was een serieuze tegenvaller vond ik. Misschien heb ik één keer wat flauw gelachen, verder vond ik het gewoon niet grappig en totaal niet interessant. Dit is de eerste keer dat ik een FT-aflevering bijna niet zou afkijken.

    Volgende week ziet het er wel een leuke ep uit, maar het wordt afwachten :Y)


    Ik vond hem wel leuk. Af en toe flauw, maar ik kreeg herinneringen aan Team Rocket =3 Spoilers Maar als het goed is gaat er deze arc nog wat gebeuren met Ultear S=


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Hm, de 'slechterikken' kwamen uit Rave Master, en dat is van dezelfde mangaka als FT (Hiro Mashima). Net als Plue trouwens. Dus dat was alvast een reference naar Rave.. alsnog niet echt zo geweldig. (cat)
    De filler arc ziet er wel veelbelovend uit en (spoiler) als Ultear er nog in voorkomt is dat alvast ook leuk. Mocht haar eerst niet echt, maar nu wel.

    En de officiële trailer voor de Fairy Tail film is uit, ziet er echt epic uit. :Y) Het staat verder los van de serie zelf dus als je nog niet alle afleveringen hebt gezien is dat niet erg (behalve dat sommige personages die je nog niet kent er zouden in voorkomen als je nog maar weinig episodes hebt gezien ofzo), maar verder dus geen spoilers in de trailer.

    Ben bij 99 maar kan niet kijken hier op vakantie. :(

    Dragneel schreef:
    Ben bij 99 maar kan niet kijken hier op vakantie. :(


    Dat is kut. ;ss
    Maar daarna dan een lekkere marathon houden, toch? :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    BlGBANG schreef:
    (...)

    Dat is kut. ;ss
    Maar daarna dan een lekkere marathon houden, toch? :Y)

    Natuurlijk :3
    Heb door een wonder 99 kunnen kijken, kijk nu door nog een wonder 100.

    Ik zit op 91 nu ;]. Als ik hiermee klaar ben ga ik sowieso Code Geass kijken. Als mensen zeggen dattie net zo vet, of vetter nog dan Death Note is dan moet ik op z'n minst een poging wagen.


    No growth of the heart is ever a waste