• Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.

    IK heb een quiz gemaakt ; http://www.quizlet.nl/quiz/374496/fairy-tail-zoek-uit-bij-wil-je-wel-past

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:06 ]

    Heb net fairy tail ep 128 gezien volgens mij gaat die ep verder met het verhaal,ik vond het een leuke episode:)

    WUT is 128 al uit?
    -Gaat als een malle er achteraan-.
    En ohlol, Natsu's freaked out trololo :Y).


    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb ook 128 gezien! Ik vond hem echt stoer (A) Ik vind trouwens 125 ook heel leuk :'D Vooral het einde (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    hooooooi, weet iemand of het ook english dubbed verder gaat na de 48e episode???


    vive la France

    Aangezien door kutte internetverbinding ben ik maar de manga gaan lezen, maar 5 mei komt weer een nieuw hoofdstuk... Als ik weer in Nederland ben en het weer gewoon kan kijken. * sigh * Hiro Mashima vind mij niet erg aardig, denk ik. Ik lach me wel elke keer kapot over het Hidden spel met Gray en Juvia en Lyon en zo.

    Weet iemand wanneer 129 komt?? :')

    en dit is zo lief! Alleen het eindigd heel random midden in een zin x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ^Elke zaterdag komt er een nieuwe =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ^ Oke dankjewel :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Mehh(huil)(huil) Nog 18 afleveringen en dan moet ik elke keer een week wachten.(huil)(huil)

    Hahaha dat is echt zo irritiant x'D ik moet ook elke week wachten :'(


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Jullie kijken veel te vaak. Je moet het rustig aan doen, dan heb je dat probleem ook niet. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Maar ik ben altijd veel te nieuwschierig naar het volgende deel, en als ik niet doorkijk gaat iedereen op school spoileren x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik kan gewoon niet rustig aan doen xD

    Ooh op zaterdag dus. Nice da'k dat effe weet :].
    @ Yayde: ja lol, I tried. I failed :'D Ik kijk ondertussen Code Geass en na de internetstoring heb ik Junjou Romantica afgekeken en ben toch maar begonnen aan Vampire Knight, dus heb wat om me mee bezig te houden tot er nieuwe afleveringen komen :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nurgle schreef:
    Maar ik ben altijd veel te nieuwschierig naar het volgende deel, en als ik niet doorkijk gaat iedereen op school spoileren x'D


    Bij mij kent volgens mij haast niemand het :(