• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    'Eigenlijk niets dat we niet in de kamer kunnen vinden,' ik haalde mijn schouders op, 'Ik loop ook maar wat rond... Dus vertel me eens, wat is je favoriete kleur?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Rood -'
    Plotseling hoorde ik de omroep en een adrenaline stoot werd er plotseling door mijn lichaam heen gepompt.
    'We moeten naar buiten,' fluisterde ik.

    xDesire schreef:
    Spelmakersmededeling
    Tijd: 14:00

    LET THE GAMES BEGIN

    Iedereen wordt omgeroepen. De hovercrafts staan buiten op het dak waar iedereen nu zsm naar toe moet. Vanaf hier blijven de mentoren achter en posten dus niks meer. Stylisten mogen eventueel mee naar Catacomben.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Ik blijf lekker wel posten(cat) Snow kan nog lekker lastig worden :Y)]
    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 8

    'Het is tijd,' zeg ik schor. Ik heb haar amper kunnen leren kennen in deze korte periode, maar goed genoeg om te weten dat ik haar dadelijk voorgoed achter zal moeten laten en om te weten dat ik weer een persoon erbij heb die in mijn nachtmerries kan gaan spoken. Geweldig.
    Ik pak trillend haar hand vast en samen lopen we richting de catacomben.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Bang luisterde ik naar de luidspreker. Trillend keek ik nog in de spiegel om mijn Arena- outfit te bewonderen. 'Dankjewel,' fluisterde ik tegen Ivy. 'Ivy?' slikte ik. 'Wil je asjeblieft met me mee naar het eindpunt?'

    Mike Berton || District 5
    Zenuwachtig liet ik mijn eten voor wat het was en stond op. Eenmaal in de lift drukte ik het dak knopje in. Ik blies rustig in en uit terwijl de lift omhoogschoot.
    Op het dak aangekomen liep ik naar de hovercraft waar "5" opstond. Ik pakte de ladder en werd naar binnen geëlektrocuteerd. Alleen gek genoeg liet hij niet los, totdat ik zag waarom; er werd een volgchip in me geplaatst. Ik beet op mijn tanden terwijl de dokter een spuit in mijn arm drukte.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    Hoovercrafts, dak, ik wist er niets meer van, het was vaag, ik had No's hand vast, dat was het enige wat ik wist van die uren.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Succes,' is het laatste woord dat ik tegen mijn tributen kan zeggen, 'vergeet alsjeblieft de codes niet!'

    Freya Aprilynne, district 11

    Nu of Nooit? Nu! Ik druk mijn lippen even heel zacht tegen die van Nolan, daarna ren ik weg, geen idee wat me bezielde, maar het gevoel liet me niet los, ik rende via de trappen door naar het dak, hoovercraft in, blinde vlek...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    'Hóór je dat, Yoëlla? Je mag de arena in!' roep ik blij.
    Ik bekijk haar nog één keer van top tot teen. Ze ziet er fantastisch uit, alleen die gezichtsuitdrukking...
    'Kijk eens wat vrolijker, het is een mooie dag! En anders kom je nóóit aan sponsoren,' zucht ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    Verbijsterd en verlamd sta ik stil te kijken hoe ze wegrent. Weg, helemaal weg. En ze heeft me nog gezoend ook.
    Ik kan haar lippen nog voelen als ik mijn ogen dicht doe. Ik weet dat het eigenlijk niet had gemogen, maar wat maakt het uit? Waarschijnlijk moet er de afgelopen periode iets zijn opgebloeid tussen ons, want ik vond het zeker niet erg.
    Ik besluit dat ik maar naar de controlekamer moet gaan en zuchtend sleep ik mezelf erheen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik luister naar Ivy's woorden en bijt op de binnenkant van mijn wang totdat ik bloed proef. Dat zal best, denk ik beduusd terwijl we richting de lift lopen. Ergens had ze een punt, en ik respecteerde haar omdat ze nuchter was in haar vak. 'Bedankt alvast, voor alles.' Zeg ik terwijl ik de dak-knop indruk. Ik ben benieuwd hoe snel ik dood zal zijn.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik liet mijn hand in die van Fred glijden en merkte dat Fred zich in een soort waas of roes bevond.
    Ik trok hem krachtig mee - liepen samen naar de Hovercrafts.
    'Kom.' Mijn stem klonk verrassend veel zachter dan ik verwachtte en trok Fred voorzichtig de Hovercraft in.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:38 ]

    [E-nor-mous FAAAAAIL (cat)]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:30 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik word ruw wakker gemaakt door een stel avoxen en weet het meteen, het is tijd! ik pak mijn jas en volg de avox de trap op. maar goed dat ik de arenakleding al aan heb gedaan. ik omhels de avox als we boven zijn, waarom weet ik ook niet, en stap de ladder op. als ik boven ben laat hij niet los. Dan zie ik een naald op me afkomen. even ben ik bang dat ik flauw ga vallen, zo bang word ik van de naald. ik voel een pijnsteek en hoor' zo, je chip zit erin,' bang kijk ik de vrouw aan, chip?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spelmakersmededeling

    Iedereen heeft een eigen hovercraft per district. Als jullie tributen eenmaal binnen zijn, krijgen ze een volgchip. Wanneer dat is gebeurd begint de hovercraft automatisch te rijden richting de Catacomben onder de Arena. Meerdere informatie volgt.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Blathers schreef:
    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    Ik kijk hoe de lift omhoog schiet terwijl mijn lippen een geluidloze 'tot ooit' vormen. Mijn werk zit erop voor deze Spelen.
    Ik hijs mezelf van het houten bankje waar ik op ben gaan zitten en loop naar de controlekamer. Om te kijken hoe lang mijn kleding het uit zal houden. En mijn tributen, uiteraard.


    [You bish! Je zou met Yoëlla mee gaan naar de Catacomben D:]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    [You bish! Je zou met Yoëlla mee gaan naar de Catacomben D:]

    [Ze heeft het geheugen van een vis :Y). Nee, lol, vergeten. Doe maar alsof ze bij Yoëlla in de lift zit :'D]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:29 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.