• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    De hoorn, op de rest van de omgeving let ik nog niet, alleen zoek ik een richting, bos, daar ga ik naartoe...

    Frederick Smith, district 12

    Ik let niet op de horen of medetributen, alleen op het vluchtpun dat ik geselecteerd heb.

    [Ik ga nu via mijn gsm, dus dat gaat een tijdje duren...
    ik moet eerste naar bed enzo...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [wat als 2 mensen hetzelfde besluiten te pakken]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spelmakersmededeling
    De seconden worden geteld. Bij 10 worden de tributen alert.
    10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...

    DE SPELEN ZIJN OFFICIEEL BEGONNEN!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Zonder na te denken ren ik richting de hoorn, pak de gele tas en een boog met 5 pijlen en ren weg richting de bergen en de bossen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rythmix schreef:
    [wat als 2 mensen hetzelfde besluiten te pakken]


    [Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. De eerste beste post geld. Hierboven hou ik een schema bij.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    ik schiet van mijn plaat af en ren naar de blauwe tas. onderweg kom ik langs een lang gekarteld mes en die pak ik mee. Als ik de tas heb, ren ik weg van de hoorn, richting de bossen.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 22:21 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    in het wilde weg greep ik een groene rugzak en een zilveren schoudertas vast, daarna rende ik gewoon naar de eerste bomen die ik kon zien, onderweg onving ik een enorm zware klap op mijn linkerpols. Het deed vreselijk veel pijn, tijdens het lopen drukte ik hem tegen mijn buik. De schoudertas in mijn rechterhand, de rugzak op mijn rug.
    [Iemand zin om de persoon te zijn die me een klap verkocht?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    in het wilde weg greep ik een groene rugzak en een zilveren schoudertas vast, daarna rende ik gewoon naar de eerste bomen die ik kon zien, onderweg onving ik een enorm zware klap op mijn linkerpols. Het deed vreselijk veel pijn, tijdens het lopen drukte ik hem tegen mijn buik. De schoudertas in mijn rechterhand, de rugzak op mijn rug.
    [Iemand zin om de persoon te zijn die haar sloeg?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    in het wilde weg greep ik een groene rugzak en een zilveren schoudertas vast, daarna rende ik gewoon naar de eerste bomen die ik kon zien, onderweg onving ik een enorm zware klap op mijn linkerpols. Het deed vreselijk veel pijn, tijdens het lopen drukte ik hem tegen mijn buik. De schoudertas in mijn rechterhand, de rugzak op mijn rug.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    in het wilde weg greep ik een groene rugzak en een zilveren schoudertas vast, daarna rende ik gewoon naar de eerste bomen die ik kon zien, ik kreeg een zeer pijnlijke slag op mijn pols. [wie wil het doen?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Groen en zilver, geel en zwart, ik schrijf morgen wel]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [mijn gsm flipt, sorry, dat ruim ik later wel op, bruin in plaats van geel voor Fred?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Kan niet slapen...]
    Frederick Smith, district 12

    Aangezien ik de hoorn zelf amper zonder kleerscheuren haalde, nam ik de eerste dingen mee die mij tegen kwamen, het waren twee rugzakken, een bruine en een zwarte. Ik rende een klein stukje van de hoorn vandaan en keek toen nog een keer naar het terrein dat ik probeerde op te slaan in mijn geheugen. Toch was het vooral Noemi waar ik naar op zoek ging.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    5, 4, 3, 2, 1
    Ik heb mijn ogen op lijf gericht. Even vang ik zijn blik.
    De spelen zijn officieel begonnen!
    Ik schiet het platform af, en ren meteen naar de hoorn. Ik ren naar een bruine tas, en gooi hem op mijn rug. Dan zie ik ook een pijl en boog liggen. Ik gun mezelf tijd voor een kort glimlachje, en pak de boog. 10 pijlen. Misschien zijn de kansen toch een beetje in mijn voordeel?
    Snel rende ik weg.


    Tijd voor koffie.

    {Pijl en boog met 10 pijlen, en een bruine rugzak}


    Tijd voor koffie.