• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    'Dankje,' knik ik terwijl ik rondkijk. Nog 4 minuten. Maar ik wil niet op die plaat gaan staan, dat maakt me alleen maar zenuwachtiger

    [Tributen, mind the time! zorg ervoor dat je zo op die plaat staat!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    'Ik zal je ze maar niet toewensen daarbinnen,' mompelde ik...
    [Ik moet echt weg! Sorry mensen!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Joah, ik ga nu ook weg. Bye people :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Byee! als we al in de arena zijn, @ crumbcake en mensen die weggaan/moeten, mag je alsnog posten dat je de arena ingaat (een flashback als het ware) en iets meegrijpt van de hoorn des overvloeds]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Sorry, ik moet ook weg!:(]

    [Ik zal het snel nog doen!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Een zoemer gaat af. Nog 2 minuten te gaan waarvan één in de Arena. 'Tot ooit, misschien.' Fluister ik naar Ivy. Ik schuifel neerslachtig naar de plaat en ga erop staan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    de ramen worden zwart, en ik word weer aan de ladder vastgezet. ik word naar beneden gebracht en 2 mannen in zwarte kleding brengen me naar een kaal kamertje. ik zie de oh zo bekende metalen plaat en word meteen weer nerveus. ik giet nog een paar glazen water naar binnen en ga dan naar de plaat toe. veel zin om er op te staan heb ik niet, maar de tijd dringt en ik wil niet dat die beveilegingsman weer terugkomt, dus ga ik maar alvast staan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mike Berton || District 5
    Beduusd ga ik op de plaat staan en wacht tot het signaal.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Spelmakersmededeling
    Alle tributen moeten zo spoedig mogelijk op de plaat gaan staan. Als ze er eenmaal opstaan komt er een buis over hen heen en worden ze de Arena ingeduwd. Nadere informatie volgt.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    Op de plaat denk ik aan Nolan, zijn woorden speel ik constant af, wat hij zei over de hoorn... Ik ga omhoog! Nog heel even en ik ben voorbij.

    Frederick Smith, district 12

    Ik neem snel afscheid van No, met de belofte dat we elkaar snel weer zien, we staan op de platvormen, langzaam omhoog...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    De buis komt over me heen. Ik steek mijn hand nog op naar Ivy. Dan word ik naar boven geduwd en kom oog in oog met de tributen te staan. Ik onderzoek de omgeving en zoek mijn eerste vluchtpunt.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik voel hoe de plaat omhoog word geduwd en ik word meteen misselijk. Ik zie langzaam maar zeker de arena en de hoorn. ik kijk naar wat er allemaal is en zie een paar dingen die goed te pas kunnen komen, de dingen die ik dus zeker weten moet pakken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik plaats zo alvast de inhoud van de Hoorn des Overvloeds, maar de minuut is nog niet voorbij]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MET GEKARTELD LANG
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 BOOG MET 5 PIJLEN
    -1 KNUPPEL
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG
    -1 BOOMERANG


    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 22:11 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."