• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    4Everdeen schreef:
    {Pijl en boog met 10 pijlen, en een bruine rugzak}


    [Bruin is al bezet.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Zilveren tas en zo'n kort mes


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [pijl en boog met 5 pijlen: wie heeft die? Ik ag alleen dat die met 10 bezet was. Als die met vijf pijlen nog vrij is, wil ik die wel. En nders: 1 lemmet mes gescherpt lang en GOUDEN rugzak. (als die bezet is een rode, maar ik kan nergens vinden dat ie bezet is :p]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 8:55 ]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Eindelijk waren dan de spelen begonnen. De eeuwig lang durende laatste minuut was tergend langzaam voorbij gegaan. Toen de gong klonk, sprong ik van mijn plaat en rende zonder ergens anders een blik op te werpen naar de Hoorn. De Hoorn die nu van mij was, dacht ik kwadaardig. Ik zou ervoor strijden, en iedereen neer maaien als het moest. Maar eerst zelf wat spullen pakken. Zodra ik er voor stond, gunde ik mezelf even rond te kijken. Shit er waren geen drietanden. Had ik kunnen weten, maar het was well jammer. Er lag wel een knuppel met scherpe punten, die aardig leek op mijn goedemorgen waar ik ook wel overweg mee kon. Goed genoeg en ik pakte hem mee. Ik griste ook gelijk de goude rugzak mee. Goud was voor winnaars, zoals ik mezelf ook al zag, dus dit was de ideale rugzak. Terwijl ik me nu omdraaide om te kijken of ik Destiny zag probeerde ik ondertussen een paar tributen met de knuppel te raken.

    Hester June Adams || District 3
    Bangig kneep ik mijn ogen dicht en bleef angstig op mijn plaat staan. Zelfs nadat de gongslag was geweest kwam ik er niet vanaf. Ik trok langzaam een voor een open en bekeek de omgeving. De meeste tributen stormde al op de Hoorn af, wat ik eigenlijk ook zou moeten doen. Beter daar dood gaan dan dat ik zonder spullen het bos in rende en daar van de honger omkwam. Dat zou een veel langzamere dood betekenen. Zachtjes kwam ik eindelijk van de plaat af en ging op weg naar de goude gloed voor me, niet wetend wat de toekomst me brengen zou.

    [Als iemand zin heeft om Hester van kant te maken mag dat ;)]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik vlieg er vandoor en grijp een aantal voorwerpen van de grond. Ik wist mijn medetributen - mijn tegenstanders - te ontwijken en mijn ogen scanden vliegensvlug de omgeving.
    Mijn hart sprong op toen ik Fred's rode haar zag dansen. Ik trok een sprintje en greep zijn hand.
    'Kom op!'

    [SuperSav; mijn karakter kan haar wel verwonden ofzo:P En Goud is al bezet(a)]
    [edit; dit "Real strength comes when you decide to keep pushing, no matter what the circumstances are." geldt momenteel voor de tributen. Kwam de quote tegen en vond m hier goed bij passen :p]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 9:13 ]

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik zag een vrouwelijke Tribuut gevaarlijk dichtbij komen: ze was van District 3 geloof ik.
    Hester.
    Ik liet Fred's hand voor een moment los, greep een kleine steen van de grond en gooide die richting het meisje. Ze zou vast afgeschrikt worden...
    Toen draaide ik mijn hoofd weer en pakte Freds hand vast, terwijl we zo hard renden dat we de wind in onze oren hoorden fluiten.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 9:16 ]

    [Mensen die dingen van de Hoorn des overvloeds pakken, let even goed op de voorgaande posts van je medetributen, ik ben nu op school en pas de lijst pas aan als ik thuis ben.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    {Zilver is al bezet... Is de rode tas nog beschikbaaR? Anders zou ik die graag willen}

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 15:50 ]


    Tijd voor koffie.

    {{Trouwens, mijn personage had de 10 pijlen en boog toch al gepakt?}


    Tijd voor koffie.

    xDesire schreef:
    [Mensen die dingen van de Hoorn des overvloeds pakken, let even goed op de voorgaande posts van je medetributen, ik ben nu op school en pas de lijst pas aan als ik thuis ben.]


    Owh ok!


    Tijd voor koffie.

    lida454 schreef:
    Zilveren tas en zo'n kort mes


    Zilveren tas was toch al bezet?}


    Tijd voor koffie.

    CrumbCake schreef:
    [mijn gsm flipt, sorry, dat ruim ik later wel op, bruin in plaats van geel voor Fred?]


    [Kun je in plaats van 4 tassen niet gewoon 2 tassen en 2 wapens doen? dan is het eerlijk tegenover de anderen.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    lida454 schreef:
    Zilveren tas en zo'n kort mes


    [Wat voor mes?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Mensen, wees duidelijker in het pakken. Als je iets hebt gepakt ga je dat NIET veranderen, behalve als je per ongeluk net op het zelfde moment datgene wat iemand anders pakt. Anders ben ik ook het overzicht kwijt. Niet switchen dus. Kan iedereen even doorgeven wat hij nou had? En dan dus wat je van te voren al had gekozen, niet wat je nu nog wilt.]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 16:10 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."