• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik keek haar hoofdschuddend aan. Ze stond te wankelen op haar benen en kon nog nauwelijks haar ogen openhouden. Volgens haar ging het dan wel goed, maar ik kon zo zien dat dat niet het geval was. Ze was echter erg koppig en ik wist dan ook maar al te goed dat het me toch niet zou lukken, om haar te laten slapen. 'Doorgaan,' antwoordde ik daarom alleen maar. Langzaam liepen we weer verder, opzoek naar tributen. Vanuit mijn ooghoeken lette ik nauwsluitend op Destiny om in te kunnen grijpen als het nodig was.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'iedereen moet uitgeschakeld worden, wil je ooit nog naar huis gaan,' zeg ik boos. wat een slap excuus is dat. 'ik wil gewoon niet dat je zomaar weggaat en misschien niet meer terugkomt,' ik hoor hoe mijn stem aan het einde van de zin omhoog gaat. iets wat altijd gebeurt als ik overstuur ben.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    Het moment dat de vreemdeling tevoorschijn komt, trek ik ook mijn boog naar me toe. In een oogwenk heb ik een pijl op mijn boog gespannen.
    'Wie ben jij?' Mijn stem klinkt fel en ik kijk de onbekende jongen met vurige ogen aan.




    [we hebben het allemaal tegen Matthew van District 8, even voor de duidelijkheid =] maar op dat moment weten we nog niet dat hij Yoëlla's districtgenoot is]





    [pfoe, wat een drukte heb ik achter de rug zeg. Gelukkig hebben jullie niet het hele topic volgespamd x'D Maargoed, ik leef weer x'D De film was gaaf! Ik schrok me echt de teeering bij die mulititanten, jeez. Zat echt door het plafond zo ongeveer. De halve bioscoopzaal gilde x'D. Het was wel jammer dat hij niet zo spannend was, ze hadden m een beetje 'soft' gemaakt voor de jongere kijkers (begrijpelijk) en het genre was behoorlijk drama, véél meer dan ik verwachtte. Dat vond ik een beetje een afknapper. Maargoed, dat is mijn uberkorte recensie. Ik heb iig geen spijt dat ik gegaan ben! Mijn bestie zei na de film: ik heb een nieuwe verslaving x'D]

    [btw, miss moet er een nieuw rollentopic komen. De oude is vol. Ik was het btw hard eens met jullie laatste opmerkingen.]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 16:54 ]

    Jonathan Walker || district 11
    ' Lisa, wil je nou alsjeblieft rustig doen. We willen toch niet dat iedereen in de hele arena ons hoort.'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    ( hoe weet ik als nieuwe mentor hoeveel sponsors ik heb?)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [x'Desire stuurde PBtjes naar alle mentoren, maar omdat je een nieuwe mentor hebt gemaakt moet je ff naar Desire PB'en.]

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'oke, oke, rustig,' zeg ik en ik haal diep adem.'je zult vast honger hebben. eet je soep, hij is best lekker,' zeg ik terwijl ik hem naar het vuur begeleidt.'wie heb je eigenlijk vermoord?,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'oke, oke, rustig,' zeg ik en ik haal diep adem.'je zult vast honger hebben. eet je soep, hij is best lekker,' zeg ik terwijl ik hem naar het vuur begeleidt.'wie heb je eigenlijk vermoord?,'


    [ja, wie zijn er eigenlijk vermoord x'D? Dan moet dat ff doorgestreept worden in het schema bovenaan.]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 19:05 ]

    [Wat?! wie is er vermoord?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [is er iemand dood?]


    Remember to be ridiculous.

    Mike Berton || District 5
    Ik knik. 'En waarschijnlijk zijn er al confrontatie's tussen sommige tributen geweest,' beaam ik terwijl ik een loszittende kei ontwijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jane Geengrass||District 5
    'Of ze hebben een wegwerppact gesloten en gaan zometeen op jacht,' zeg ik. 'Op tributen zoals wij, met twee of alleen.'


    Remember to be ridiculous.

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik keek geschrokken, ' Ik ben blij dat je in goede handen bent, ' zei ik opgelucht. Ik keek het meisje aan, ' Ik ben Matthew haar mede tribuut uit 8'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik liep eigenwijs en koppig door. Ik hoorde een paar stemmen, Ik tikte Rowan aan, ' Stemmen,' fluisterde ik. Ik spande mijn boog aan en liep achter Rowan. Door mijn drang om toch door te gaan ging het beter, aan het eind van de dag zou ik vast en zeker bek af zijn maar oke.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Meer dan opgelucht liet ik mijn boog zakken en die gooide ik over mijn schouder heen.
    Ik stak mijn hand naar hem uit. 'Ik ben Noëmi, district 12. Dit is mijn districtgenoot!' Ik wees naar de roodharige Fred. 'En dit is Alexandria.' Ik wees op het andere meisje.

    [ oh wacht wie is dood?! ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.