• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    “Weet ik niet, ik heb mijn tas nog niet echt bekeken.” Zeg ik. Al snel heeft Yoella een vuurtje aangemaakt, en ik pak een losse tak van de grond, en maak er een spit van, met een van mijn pijlen. Tenslotte rijg ik de ganzant eraan, en zet hem op het vuurtje. De ‘veiligheid’ werkt me op mijn zenuwen, maar dat spreek ik niet hard op uit.


    Tijd voor koffie.

    Frederick Smith, district 12

    'Ik ga wel houtblokken zoeken om het aan te houden, om iets warm te krijgen zal het groter moeten zijn. No, waarom ga je niet mee om je boog uit te testen? Dan kan ik erop letten dat je niet opgegeten wordt door weet-ik-veel-wat en misschien vinden we wel nog iets om te eten. Misschien kan één van jullie dat ding ontpluimen en die vos ontleden?' vroeg ik aan de andere twee meisjes, op zich had ik geen probleem om het zelf te doen, maar het ging sneller als we taken konden verdelen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik knik. Uit mijn tas haal ik het kleine kartelmesje. Ik begin voorzichtig de bovenhuid van de vos af te schrapen. Ik vraag me af of ik de jongste ben. 12.
    'Hoe oud ben jij?' vraag ik aan Alexandria terwijl ik de vos ontleed.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    {De Ganzant had ik al geplukt, en hangt nu boven het vuur}
    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki
    Ik staar somber in het vuurtje, met opgetrokken knieën, en laat mijn hoofd op ze leunen. Dan begint Yoëlla ineens te praten. “Hoe oud ben jij?” vraagt ze. Ik draai mijn hoofd om. “15,” zeg ik, “En jij?’

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 18:56 ]


    Tijd voor koffie.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik slik. Zei is al veel ouder dan mij.
    '12,' zeg ik schor terwijl ik doorga met plukken.
    'Hoe is het om in jouw district te wonen?' vraag ik vervolgens nieuwsgierig, aangezien we normaal nooit geen contact krijgen met de buitenwereld.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 12

    'Ik ga wel houtblokken zoeken om het aan te houden, om iets warm te krijgen zal het groter moeten zijn. No, waarom ga je niet mee om je boog uit te testen? Dan kan ik erop letten dat je niet opgegeten wordt door weet-ik-veel-wat en misschien vinden we wel nog iets om te eten. Misschien kan één van jullie dat ding ontpluimen en die vos ontleden?' vroeg ik aan de andere twee meisjes, op zich had ik geen probleem om het zelf te doen, maar het ging sneller als we taken konden verdelen.


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik stemde ermee in. 'Goed idee. Kom op.'
    Ik liep naar hem toe en wees naar rechts. 'Misschien kunnen we daar wel iets vinden.'
    Terwijl we door het bos heenliepen, lieten we het behagelijke vuur, de jonge Yoëlla en Alexandria achter ons. Hun stemmen stierven langzaam weg.
    Ik trok een pijl, legde hem op de pees van mijn boog en spande hem aan.
    'Zie je een doel waar ik op kan mikken?'

    xDesire schreef:
    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik slik. Zei is al veel ouder dan mij.
    '12,' zeg ik schor terwijl ik doorga met plukken.
    'Hoe is het om in jouw district te wonen?' vraag ik vervolgens nieuwsgierig, aangezien we normaal nooit geen contact krijgen met de buitenwereld.


    [wow ik had niet in de gaten dat Yoëlla nog zo jong was xd]

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki
    Ik staar weer naar het vuurtje “Niet leuk,” zeg ik zacht. Hoeveel heb ik van het District gezien? Ik herinner me, dat mijn broers me een keer opgesloten hadden in de kelder, omdat ik weggerend was. Toen was ik 11 ofzo. Nou, een goed ding, ik ben niet bang meer voor spinnen. Verder, heb ik het district vaak alleen in de nacht gezien, als ik naar buiten glipte. Raar volk liep er over straat. Dan herinner ik me dat ik in gesprek ben met iemand. Het liefste wil ik in tranen uitbarsten. “B-bij jou?”


    Tijd voor koffie.

    [Weet niet zo goed waar we waren.. dus doe wel even zo'n post haha.]


    Mike Berton || District 5
    'Zullen we naar hoger gebied gaan?' stel ik voor. Ik raap mijn spullen bij elkaar. 'En wat jagen. Ik voel me niet zo prettig in het dal,' voeg ik er aan toe terwijl ik mijn boog in de aanslag hou.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    'Ga voor alles wat beweegt, wacht, niet alles, niet mij of onze bondgenoten!' corrigeerde ik mezelf.
    'Voel jij je ook alsof je Yoëlla moet beschermen? Ze is klein en breekbaar, maar ze weet veel nuttige dingen,' merkte ik op, ik raapte mijn armn vol houtblokken en enkele bessen die er redelijk veilig uitzagen om aan het proefkonijn te geven.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik knik. Ik wil niet verder vragen, aangezien ik het begrijp.
    Ik haal kort mijn schouders op. Ik snij de vos open en pel de ingewanden er uit die ik in de bosjes gooi. Die zal ik zo wel opruimen, denk ik bij mezelf.
    'Iedereen kent elkaar, het is wel fijn om er te wonen,' zeg ik luchtig. Eigenlijk wil ik van onderwerp veranderen, maar ik sta op dit moment met mijn mond vol tanden.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik verberg mijn hoofd in mijn knieën. Niet huilen, niet huilen zeg ik. Normaal heb ik daar geen moeite mee. Hooguit even op mijn lip bijten, et voila; huilen gestopt. Maar nu is het anders. Ze zijn áárdig tegen me. Ze zijn heel anders dan mijn broers waren. Mijn schouders beginnen te schokken. Zwakkeling hoor ik mezelf in mijn hoofd zeggen. Ik kan er gewoon niks aan doen. Al mijn verdriet van de afgelopen jaren heb ik ingehouden. Ik had nooit tijd voor een pauzentje. Denk aan je sponsors zeggen mijn gedachte, en het werkt. Eigenlijk wou ik weer zo oud als Yoëlla zijn. Dat zou denk ik een stuk makkelijker zijn. Als je niet in de spelen zit, tenminste.


    Tijd voor koffie.

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 12

    'Ga voor alles wat beweegt, wacht, niet alles, niet mij of onze bondgenoten!' corrigeerde ik mezelf.
    'Voel jij je ook alsof je Yoëlla moet beschermen? Ze is klein en breekbaar, maar ze weet veel nuttige dingen,' merkte ik op, ik raapte mijn armn vol houtblokken en enkele bessen die er redelijk veilig uitzagen om aan het proefkonijn te geven.


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik grinnikte bij zijn opmerking en schoot toen een vogel uit de lucht. 'Hij schiet redelijk goed. Een lichte afwijking.' Ik trok de pees iets strakker aan en schoot toen nog een pijl af. 'Dat is beter.'
    TOen hij over Yoëlla begon, knikte ik en liet ik mijn wapen iets zakken, terwijl ik de twee afgeschoten pijlen weer opzocht.
    'Ja, ik heb hetzelfde. Ze is nog zo klein, zo jong.. toen ze daar zo stond: ik had de neiging haar een hele grote knuffel te geven.'
    Ik greep de vogel. 'Nog meer eten!' Ik stak het ding naar Fred op.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 17:56 ]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ergens zie ik dat Alexandria pijn heeft. 'Sorry,' zeg ik. 'Het was niet de bedoeling om slechte herinneringen op te roepen ofzo,' zeg ik er stilletjes achteraan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    'Schiet nog eentje en dan gaan we terug, ik kan toch niet veel meer dragen dan dit,' mompelde ik, het hout woog serieus door, misschien was ik toch nog ergens goed voor. Vlees met bessen bereiden, ik vond ook nog enkele kruiden die we vaak gebruikten thuis...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...