• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "'Tis niet jouw schuld," mompel ik, vanuit mijn knieen. Nee, niet haar schuld. De schuld van mijn broers. Ik haal mijn hoofd omhoog, en wrijf over mijn gezicht. “Maar hoezo, is District 8 zo gezellig dan?”


    Tijd voor koffie.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik zat tegen een boom geleund en draaide af en toe aan het spit, het konijntje brandde en ik gooide er een paar standaard kruiden in, ik was doodmoe, maar ik stond mezelf niet toe om dieper te zakken dan een beetje doezelen, omdat water hier geen probleem was, dronk ik genoeg, zodat mijn lichaam er een tijdje tegen zou kunnen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik loop naar de plek waar ik ben gevallen, ik merk nu toch wel dat die steen mijn knie best wel heeft beschadigd, en ga op zoek naar de grootste en scherpste stenen. ook neem ik een paar botte stenen mee om de scherpen mee te slijpen. ik loop weer terug naar het kleine kampje en ga voor de tent zitten. ik trek mijn schoenen uit, en daarna trek ik voorzichtig, om mezelf geen pijn te doen, mijn broek naar beneden. ik kijk even naar mijn knie en concludeer dat het nog wel meevalt. ik haal wat mos uit mijn tas en druk het tegen de wond aan. dit zou moeten helpen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    'Oh help, wat is er met jou gebeurd?' vroeg ik Lisa geschokt, ze had mos op haar knie, maar het bloed spijpelde er lichtjes door.
    'Zie je wel dat het slim was om dat niet aan mij te verspillen, laat eens zien,' beval ik vriendelijk.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik deed wat Fred me vroeg en schoot er nog een uit de lucht. Toen er nog een langs kwam vliegen, liet ik nog snel een pijl door de lucht zoeven en de twee vogels vielen vlak voor me neer.
    'Sorry, vogels,' mompelde ik. Ik borg de pijlen weer op in de koker en greep de vogels.
    'We hebben nu aardig wat!'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'het is niks, echt waar. ik struikelde gewoon toen ik de blokken hier naartoe bracht. maar ik wel een paar scherpe stenen gevonden,' zeg ik met een zwak lachje. ik haal het mos van mijn knie af en zie dat het niet heeft geholpen. ik heb een nieuw idee en pak nog wat mos, dan pak ik een paar buigbare takjes en maak er een soort van touw van. Daarmee bindt ik het mos om mijn knie heen.'veel beter,' zeg ik.'nu kan ik tenminste rondlopen,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    'Voorzichtig zijn, oké?' vroeg ik haar, ik had eigenlijk het recht niet, maar het moest er even uit. 'Dus, kunnen we er wat mee?' vroeg ik, doelend op de stenen die ze gevonden had.

    Frederick Smith, district 12

    'Staks is het dus kampvuurtijd, dan kunnen we misschien nog iets nuttigs leren over de andere tributen,' bedacht ik, we liepen terug naar ons kampvuur.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Na een paar minuten waren we weer bij Yoëlla en Alexandria aanbeland. Die laastste staarde een beetje emotioneel geraakt voor zich uit en er hing een soort spanning in de lucht. Om die te verbreken, gooide ik de vogels tussen hen in.
    'Als het vuur heet genoeg is, kunnen we dit ook braden. Fred heeft hout en kruiden meegenomen.' Ik wees naar mijn roodharige vriend.
    'Wie helpt er mee plukken?'

    [great, laptop opnieuw opstarten -.-'
    Hmm ik heb zometeen rijles en ik heb geen zin. Nog 10 minuten, iewl.]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:25 ]

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'het zijn aardig scherpe stenen waarmmee dieren verwond, misschien zelfs gedood, kunnen worden. Mensen weet ik niet zeker. En ja, ik zal voorzichtig doen,' zeg ik. 'hoe gaat het eigenlijk met het haasje?,' vraag ik. 2 seconden erna begint mijn maag te grommen, alsof het gepland is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    'Ik wel,' lach ik terwijl ik een vogel pak en hem begin te plukken. Dan wend ik me weer tot Alexandria.
    'Nouja, district 8 is wel gezellig. Iedereen kent elkaar. De meesten werken op het land om katoen te plukken, óf in de fabriek waar we kleren naaien, maken en verpakken. Meestal zingen we de hele dag liedjes.'
    Ik kijk wat dromerig voor me uit. Dan realiseer ik me dat ik heimwee heb.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [sorry, got to go! Ben over een uur weer terug, als ik dan nog online kom]

    [Okay, succes met rijlessen =)]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    'Zing eens iets!' moedigde ik haar aan, haar stem was mooi als ze praatte, ik wou ze wel eens horen zingen, het een beetje normaler zijn, de ongemakkelijkheid zou misschien breken. Ik plukte zelf ook een hele hoop bessen.
    'Als we straks eten, zal het bijna gezellig zijn,' zuchtte ik...

    Freya Aprilynne, district 11

    'Het is al klaar aan één kant, omdat ik nu hier sta te praten in plaats van het om te draaien, kom mee, voor het verbrand!' spoorde ik haar aan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik sta op en hink achter haar aan. 'dat ziet er mooi uit,' zeg ik, wijzend naar het vuurtje. 'wat voor plantjes heb jij allemaal gevonden, dan maak ik daar een salade van voor bij het haasje. lust je brandnetels?,' vraag ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see