• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena

    Ik opende mijn ogen en ging rechtop zitten. Vragend keek ik hem aan. 'Haar ontmoet?' vroeg ik verbaasd. Ik keek eventjes omlaag en dacht na. Ik dacht na over alle vriendinnetjes die ik vroeger had. Dat waren er maar een paar, maar alsnog. Ze geloofden mij niet toen ik over hem vertelden, of had er één lopen liegen? 'Hoe heette ze?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Serena,' zei ik zacht en glimlachte. Ik keek nog steeds niet op.

    Serena

    'Serena,' zei hij zacht. Automatisch dacht ik na over of ik vroeger een vriendinnetje had met die naam. Wacht, wat? 'Had je het nou al die tijd over mij?' vroeg ik verbaasd. 'Jij pestkop!' riep ik met een lachje. 'Nou moet je het goedmaken met nog een verhaaltje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Volgende is iets minder vrolijk. Nummer drie,' zei ik.

    Serena

    Ik knikte. Ik vond het goed, zolang ik maar een verhaaltje kreeg te horen. Zijn stem was heerlijk om naar te luisteren. Ik ging weer tegen hem aanliggen. Voordat ik mijn ogen weer sloot pakte ik zijn hand alvast beet, zodat ik die straks niet hoef op te zoeken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Mijn moeder ging al vroeg dood,' begon ik. Mijn stem klonk somber. 'Mijn vader gaf mij de schuld. We hebben eigenlijk altijd ruzie gehad. Op mijn tiende verjaardag kwam ik uit bed en mijn vader wist niet eens dat ik jarig was. Ik zei het tegen hem en hij riep dat ik veel te veel van hem verwachtte en dat ik een verwend rotkind was dat nooit geboren had mogen worden en hij gooide me het huis uit.' Ik kneep zacht in Serena's hand.

    Serena

    Geschrokken luisterde ik naar zijn verhaal. Ik voelde een zacht kneepje in mijn hand toen hij klaar was. Ik ging omhoog en keek hem aan. 'Dat lieg je,' zei ik zachtjes. Ik zag alleen aan zijn ogen dat hij de waarheid sprak. Ik sloeg zachtjes mijn beide armen om hem heen en trok hem zachtjes dicht tegen mij aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik schudde licht mijn hoofd. 'Jammer genoeg niet.'

    Serena

    Ik slikte eventjes. 'Zeg alsjeblieft dat het laatste een vrolijk verhaaltje is, zodat jij je eigen ermee kunt op vrolijken,' zei ik zachtjes en keek hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik knikte. 'Heel vrolijk.' Ik glimlachte even.

    Serena

    Een klein glimlachje verscheen er op mijn gezicht. 'Vertel, alsjeblieft,' zei ik zachtjes.

    [Ben zo douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Dit verhaal is van... twee maanden terug?' schatte ik. 'Ik zat op straat en en kwam een man in pak voorbij die een pak geld in mijn doosje deed. Het bleek iets van 300.000 euro te zijn. Daarmee heb ik van alles wat nodig was gekocht, inclusief vliegtickets naar Florida en de rest.. is hier.'

    Serena

    'Aardige man, maar wat bedoel je precies met de rest?' vroeg ik zachtjes aam hem.

    [Ben douche]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Zo kwam ik hier. Dit is eigenlijk het vrolijkste verhaal van allemaal. Want zo kwam ik weer bij jou.'

    Serena

    Ik glimlachte en bloosde te gelijk. 'Ik heb er geen woorden voor,' zei ik zachtjes.

    [Ok nu echt]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you