• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena

    Met tegenzin liet ik me mee trekken door Mason. Een beetje geïrriteerd keek ik hem aan. Toen we bij de hut aankwamen ging ik zitten en keek naar Mason. 'Waarom deed je dat? Ik zat daar best lekker,' zei ik terwijl ik nog steeds bibberde. Af en toe klappertandde ik een beetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Was douchen.]

    Mason
    'Vast. Je bibberde helemaal.' Ik keek haar niet boos aan, ook niet blij of zo. Gewoon emotieloos, of ergens in die richting.

    [Dat ga ik doen over een kwartier xd]

    Serena

    'Dan kan ik als nog lekker zitten,' zei ik met klapperende tanden. Ik bleef Mason aankijken. Zijn blik had iets, ik kon het alleen niet echt thuisbrengen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik hield het daar maar bij en keek naar buiten met dezelfde blik.

    Serena

    Ik bleef hem aankijken. Zijn blik veranderde niet. 'Wat is er?' vroeg ik zachtjes. Ik ging voorzichtigjes wat dichter bij hem zitten.


    [ben ff douche]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Niks.' Ik bleef naar buiten kijken.

    Serena

    'Ja wel,' zei ik zachtjes en pakte zijn hand beet. Ik trok er zachtjes aan. 'Ik zie het aan je.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik schudde mijn hoofd, trok mijn knieën op en leunde daarop met mijn kin.

    Serena

    Ik kroop zachtjes voor hem en deed mijn benen een beetje om hem heen, zodat ik met de rest van mijn lichaam tegen zijn benen aan kon leunen. Mijn gezicht was nu heel dicht bij de zijne. Ik knikte lichtjes. 'Mason wat is er?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik glimlachte. 'Ik weet het zelf eigenlijk niet eens. Gewoon wat chagrijnig denk ik.'

    (Ik zit nu op mijn tablet dus reageren gaat wat langzaam.)

    [Geef niet ;p neem je tijd]

    Serena

    Ik bleef zo zitten. Ergens zat het wel lekker. Met mijn handen zocht ik naar de zijne. 'Vertel het me,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Er valt niet veel te vertellen,' zuchtte ik. Ik voelde dat Serena naar mijn hand zocht dus ik pakte haar hand.

    Serena

    'Vertel dan waarom je sjaggi ben,' vroeg ik voorzichtigjes, terwijl ik zachtjes in zijn hand kneep. Ik verwachtte alleen geen antwoord, maar ik wou het wel weten. Ik wou hem helpen. Hij had mij zo vaak geholpen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik maak me zorgen om Jou.'

    Serena

    Ik keek hem vragend aan. 'Hoe zo maak jij je zorgen om mij? Dat is nergens voor nodig,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you