• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena

    'Zo lang ik dat maar weet,' zei ik zachtjes. Echter wist ik het zelf niet eens, maar dat hoefde hij toch niet te weten? Of wel? Ik keek hem weer aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Wat?' vroeg ik. Ik snapte dus niks van die zin.

    [Ik snap die zin dus ook niet, lol.]

    Serena

    'Snap je hem niet?' vroeg ik aan hem. Zo klonk hij namelijk wel. Ik lachte zachtjes. 'Zo lang ik maar weet waarom ik het zeg is het toch goed?'

    [Volgens mij keek je er gewoon raar tegen aan ;P Hij is best simpel]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik snap 'm nu. (;]

    Mason
    'Oké,' zei ik maar. Er viel een stilte. Geen gênante of zo, gewoon een stilte.

    Serena

    Ik glimlachte en draaide me om. Ik vond het onbeleefd van me eigen om met me rug naar hem toe te zitten, maar ik had opeens zin om naar buiten te kijken. Ik kroop wat verder naar de uitgang en ging kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik ging naast haar zitten en keek ook naar de lucht. Ik zei nog steeds niks. Alsof ik iets kon bedenken om te zeggen.

    Serena

    Ik ging tegen Mason aanliggen die naast me was komen zitten. Het was stil. Ergens beviel het me alleen niet. 'Vertel eens iets, een verhaaltje of zo?' vroeg ik zachtjes aan hem


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik zou niks weten,' zuchtte ik.

    Serena

    'Ahww,' zei ik en ik keek hem sip aan. Ik prikte zachtjes in zijn wang. 'Toe, Mason kan toch wel een leuk verhaaltje vertellen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik prikte haar in haar wang. 'Serena toch ook wel?' vroeg ik op dezelfde toon.

    Serena

    Ik lachte zachtjes speels naar hem. 'Serena kan dat misschien wel, maar dat was Serena haar vraag niet. Serena wou een echte Mason verhaaltje horen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik zuchtte. 'Goed dan.' Ik trok mijn knieën op, deed mijn armen er omheen en leunde met mijn kin op mijn knieën.
    'Keuze 1, 2 of 3? Ik heb drie verhaaltjes. Kies maar.'

    Serena

    Ik keek blij en ging toen voor hem zitten. Ik ging hetzelfde zitten zoals hij. 'Alle drie!' riep ik blij met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik schudde mijn hoofd. 'Kan niet. Één per dag. Of je moet de cheats van het spel ontdekken,' grijnsde ik.

    Serena

    'Alsjeblieft?' vroeg ik smekend en kwam wat dichterbij. 'Ik heb al zo lang geen verhaaltje meer horen vertellen door iemand.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you