• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Weet ik, maar toch. Ik ben niet zomaar in een kuil gevallen,' glimlachte ik.

    Serena

    Ik trok een wenkbrauw omhoog. 'Kuil gevallen? Sinds wanneer ben jij in een kuil gevallen?' vroeg ik verbaasd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Niet.' Ik had eigenlijk helemaal geen zin in dit gesprek.

    Serena

    Ik keek hem verward aan. 'Waarom zei je dat dan? Mason leg het me alsjeblieft uit,' zei ik smekend. Ik trok zachtjes aan zijn hand. 'Alsjeblieft?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Nee, laat maar.' Ik schudde mijn hoofd.

    Serena

    'Nee vertel,' zei ik en ik ging op mijn knieën zitten. Ik hield met één hand de shirt tegen mijn borst en mijn andere hand legde ik op zijn wang. 'Alsjeblieft.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik probeer gewoon mijn best te doen dat jij me weer vertrouwt.'

    [Sorry voor late reactie, maar ik was op verjaardag]

    Serena

    'Ik probeer gewoon mijn best te doen dat jij me weer vertrouwt,' zei hij. Ik bleef zitten zoals ik zit en keek hem aan. 'Ik durf al meer dan eerst?' zei ik met een apart toontje erin. Ik wou hem troosten. 'Kus me. Dat vertrouw ik maar al te graag,' fluisterde ik blozend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik lachte even naar haar en deed wat ze vroeg.

    Serena

    Ik glimlachte toen hij luisterde. Ik legde mijn beide handen losjes om zijn nek. Ik glimlachte tegen zijn lippen en zoende hem voorzichtigjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Mijn hand lag op haar schouder en gleed naar beneden. Toen ik wist wat ik deed liet ik mijn hand maar naar haar rug gaan en hoopte dat Serena er niks van merkte.

    [Ik dacht dat ik gister al lang gereageerd had. >_<']

    [Haha ;P]

    Serena

    Ik voelde zijn hand via mijn schouder omlaag glijden. Mijn adem versnelde een beetje. Zijn hand ging alleen naar mijn rug. Ik liet een zachte zuchtje ontsnappen. Zachtjes trok ik Mason wat meer naar me toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Even geen tijd meer om te reageren, straks terug.]

    Mason
    Gelukkig, ze had niks gemerkt. Ik glimlachte even.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:34 ]

    [Zie nu pas dat je hem had aangepast xd]

    Serena

    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en glimlachte onbewust. 'Dank je,' zei ik zachtjes. Ik wist niet precies waarom. Dat hij hier was? Of dat hij z'n handen thuis hield?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Voor wat precies?' vroeg ik, lichtelijk verbaasd.