• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Dat zijn de regels. Één of geen. Dus. Keuze 1, 2 of 3?' vroeg ik.

    Serena

    Ik gromde wat en ging naast hem zitten. 'Dan maakt het mij niet uit welke,' zei ik en keek weer naar buiten. 'Je bent gemeen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Weet ik toch,' zei ik droog. 'Keuze 2 dus.'

    Serena

    Ik knikte. 'Begin maar,' zei ik. Ik staarde ondertussen een beetje naar de wolken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Toen ik 13 was zat ik me weer eens te vervelen. Ik had, zoals gewoonlijk, mijn doosje neergezet voor geld. Er kwam een meisje aanrennen van ongeveer 12 die er wat ingooide,' vertelde ik. 'Ze is niks veranderd,' zei ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:46 ]

    Serena

    Ik luisterde naar zijn verhaal. 'Wat was je aan het doen dan?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem. 'En vertel eens over dat meisje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Nou, ik zat daar maar. Ik neem aan dat mensen wel geld willen geven voor een jongetje? En het meisje. Er is niks aan veranderd, behalve het haar. Ze is nog steeds even leuk,' zei ik zonder zelfs naar Serena te kijken.

    Serena

    Ik had helemaal niet door dat Mason het over mij had. Ik luisterde aandachtig naar zijn verhaal. 'Hoe was ze? Wat deed ze?' vroeg ik zachtjes. Ik werd nieuwsgierig. Eigenlijk kende ik vrij weinig van Mason.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Had ze het niet door? Ik vond het eigenlijk wel geinig, dus ik ging gewoon door.
    'Ze is geweldig. Soms wat snel boos, maar dat maakt niet uit. Ze deed dus wat geld in het doosje en bleef nog even staan. Ik vroeg wat er was en ze zei dat ze me interessant vond. Best vreemd, maar ook wel schattig.'

    Serena

    Ik sloot mijn ogen en luisterde naar zijn antwoorden. Ik merkte dat het meisje wel op mij leek. 'Een jongetje die alleen zit is interessant,' zei ik zachtjes en zocht zijn hand. 'Wat gebeurde er toen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'We begonnen te praten tot haar moeder haar meenam. Gelukkig kwam ze de volgende dag terug.' Ik keek naar de grond. 'Ik vond haar eigenlijk wel leuk,' zei ik. 'Niet jaloers worden, hè?' Gelukkig kon ik een beetje acteren.

    Serena

    Ik glimlachte en zocht nog steeds naar zijn hand. Op de één of ander manier kon ik hem niet zo vinden. 'Ik word niet jaloers,' zei ik zachtjes. Alleen ergens meende ik het niet. Natuurlijk kwam er bij mij nu een steekje, maar wat hij nu vertelde was jaren geleden. 'Waar praatte jullie over? en wat deden jullie de volgende dag?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Waarover weet ik niet echt meer. De volgende dag hield ze me in ieder geval gezelschap. Ze vond het zielig dat ik zo alleen daar zat.' Ik begon met mijn vinger wat willekeurige figuurtjes in het zand te tekenen. 'Eerlijk gezegd vind ik haar nog steeds leuk,' zei ik zacht. Ik deed mijn best om niet als een gek te gaan zitten grijnzen.

    Serena

    De laatste woorden die hij zei, deed me dan wel weer zeer. 'Oh,' zei ik zachtjes. Heel mijn humeur was gelijk gedaald. 'Opeens vind ik het verhaaltje niet leuk meer,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Geen zorgen. Je hebt haar allang ontmoet,' zei ik simpel.