• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight


    Infullen aub .. :
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen :

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba




    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    Het liefst ook een paar jongens :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    HurtedHeart schreef:
    Het lukt niet bij mij :(


    Stuur anders gewoon de link. xd


    help

    http://m.weheartit.com/entry/25487592 dat is de link <<---


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Oh, ik begrijp het al. xd Het is omdat je de link van de website neemt, en niet die van de foto. Klik eens rechts op de foto en doe dan afbeelding-url kopiëren.


    help

    Yay I'm back! Ah damn, niet Zayn? I love Hazza, maar Zayn is echt... :9~ Okee voor mijn toetsenbord verdrinkt, wanneer gaan we beginnen? (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    Yay I'm back! Ah damn, niet Zayn? I love Hazza, maar Zayn is echt... :9~ Okee voor mijn toetsenbord verdrinkt, wanneer gaan we beginnen? (:


    Als LovingStyles heeft geënrolld.


    help

    never mind

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dus dan kunnen we vandaag nog beginnen. Yay ;D


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ga je dan de topic hier zetten? (:
    Wanneer begint het trouwens? Als ze aankomen op hun kampeerplek?


    help

    Back from school. Gaan we strakjes beginnen? ;a


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    Back from school. Gaan we strakjes beginnen? ;a


    help

    Naam: Faye Marlene Rhodes
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?): Ze krijgt de gave van elektrokinesis (dat willen zeggen dat ze elektriciteit kan beheersen/creëren
    Uiterlijk:


    klik, klik
    Innerlijk: Faye ziet er op het eerste gezicht nogal onschuldig uit maar daar moet je je niet in vergissen. Ze kan soms behoorlijk brutaal zijn en laat niet over zich heen lopen. Ze heeft een ontzettende hekel aan arrogante mensen en aanstellers. Ze is ook nogal chaotisch en raakt om de haverklap dingen kwijt. Soms kan ze opeens zomaar druk worden en wanneer ze dan eenmaal begint te praten is het lastig haar weer stil te krijgen.
    Extra:komt zo

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nu moet ik nog even een gave zien te verzinnen a.

    En eh, ik had even gekeken wat de rest voor een gaves had en er zijn drie mensen die het lichaam van iemand anders kunnen overnemen, besturen of iets wat daar op lijkt, is het niet leuker als er wat variatie in de gaves zit?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sweetest schreef:
    Back from school. Gaan we strakjes beginnen? ;a


    Jep :)
    Zal zo het topic aanmaken :Y)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:31 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ja, dat vind ik ook al LovingStyles. Wat dacht je van het weer manipuleren, ijs of vuur besturen, helen, hypnotiseren of verleiden, of de toekomst zien?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    >:) Ik ga mijn gave denk ik veranderen.. Hmm.. Ik denk vuur besturen..


    Don't be like the rest of them, darling