• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight


    Infullen aub .. :
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen :

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba




    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    Het liefst ook een paar jongens :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    haha dat wou ik ook net gaan doen xd

    Er zijn btw ook 2 poppetjes die pijn kunnen veroorzaken...

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    :O Sorry XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Geeft niet ;p als jij die graag wilt mag je die ook wel doen hoor a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Nu moet ik nog even een gave zien te verzinnen a.

    En eh, ik had even gekeken wat de rest voor een gaves had en er zijn drie mensen die het lichaam van iemand anders kunnen overnemen, besturen of iets wat daar op lijkt, is het niet leuker als er wat variatie in de gaves zit?


    Ik heb er wel nog een paar :) heb je liefsts iets supergevaarlijks, dat voor iedereen heel erg kan zijn, of liever iets dat in het begin alleen voor jezelf gevaarlijk kan zijn? (:

    Heb bijvoorbeeld: (deze is echt luguber...) dat ze de temperatuur van iemands bloed kan controleren, dat ze haar huid in edelmetalen of diamant kan veranderen, of de dingen die ze aanraakt, dat ze herinneringen kan manipuleren en de mensen (of als ze het nog niet onder controle heeft, zichzelf) herinneringen kan geven die niet van zichzelf zijn, of herinneringen kan wegnemen, dat ze de droom kan controleren en manipuleren- zodat ze je zelfs als je wakker bent je ergste nachtmerries of beste dromen kan tonen, ... Ik heb er nog (: Yep, heb al veel rpg's gespeeld met gave's... XD

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:41 ]


    help

    HurtedHeart schreef:
    Naam: Jayden Jason Bright
    Leeftijd: 18 bijna 19
    Geslacht: Mannelijke
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal: Hij word fysiek en lichamelijk extreem sterk. Hij kan ook dingen eoen met zijn brein. Manifiseren gedachte lezen telepatheren, maar ook dingen of mensen bewegen van een afstand.
    Uiterlijk:


    Jayden heeft prachtig mooie bruine krullen die altijd op en neer springen zijn ogen zijn in het licht prachtig helder groen en kunnen ook variëren tot grijs. Zijn glimlach is prachtig wit en zijn standen stan recht. Hij heeft een mooie strakke kaaklijn en is mooi gebouwd. Hij heeft een sixpack en hij is niet breed maar ook niet small gebouwd hij zit er net tussenin.
    Innerlijk: Jayden is een vriendelijke optimistische jongen dat houd van een grapje. Als je samen met hem bent li je meestal in een deuk door zijn droge opmerkingen. Hij kan soms best brutaal zijn qua opmerkingen en is erg romantisch ingesteld. Hij begrijpt meisjes volledig en zou er niet snel een afwijzen. Ookal klinkt Jayden nu als een player. Dat is hij zeker niet. Hij houd natuurlijk van aandacht zoals iedere tiener, maar hij is heel trouw aan de liefde. Onder zijn stoere Image zit een lieve gevoelige jongen met een hart van goud
    Extra: hij is de adoptie Broer Jade, hij leerde haar freefighten en ze hebben de dikste pret met elkaar.


    OHMYHAZZA. Die eerste foto vind ik nog steeds zo geweldig... XD


    help

    Ughh,, ik kan echt maar niet verzinnen wat ik wil xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    C'mon! Denk heel goed na over de gaven die je het interessant vindt en bedenk dan dat er altijd wel 1 is die je het liefst wilt.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    LovingStyles schreef:
    Ughh,, ik kan echt maar niet verzinnen wat ik wil xd


    Heb je er nog nodig? XD Kijk anders eens op deze website: http://charmed.wikia.com/wiki/List_of_Powers


    help

    Eglantine schreef:
    (...)

    Heb je er nog nodig? XD Kijk anders eens op deze website: http://charmed.wikia.com/wiki/List_of_Powers


    Oehh nice, ik ga even kijken daarop (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Klein stukje aan mijn krachten aangepast... Don't worry, gaat er zelden in voorkomen (:


    help

    Ik denk dat ik Elektrokines ga doen (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Ik denk dat ik Elektrokines ga doen (:


    Okay... xd Charmed is awesome, ben blij dat je die website kon gebruiken (:


    help

    Eglantine schreef:
    (...)

    Okay... xd Charmed is awesome, ben blij dat je die website kon gebruiken (:


    Ik know (: Dat keek ik vroeger altijd a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal: Hij word fysiek en lichamelijk extreem sterk. Hij kan ook dingen eoen met zijn brein. Manifiseren gedachte lezen telepatheren, maar ook dingen of mensen bewegen van een afstand.


    No offence, maar vind je niet dat het laatste deel van je 'kracht' lijkt op die van Samantha? :3.

    Rooba schreef:
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal: Ze kan mensen en dieren 'besturen'. Dat houdt in, dat ze mensen dingen kan laten doen, wat ze maar kan bedenken. Dat doet ze doormiddel van verlamming, maar ze kan ook de gedachten binnendringen, wat ze nog niet onder controle heeft. Ze kan gedachten horen, maar ook hun gedachten besturen - dingen laten doen dus, doormiddel van het 'praten' in hun gedachtengang. Haar kracht heeft dus veel te maken met het menselijk brein.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shit. Ik kan nog ff snel zeggen dat ik weg moet om te leren, maar de pc gaat straks uit. Maybe kan ik nog op mijn mobiel, maar weet niet zeker. Net nu het topic straks geopend wordt... -.-" Nouja, doei. :'(


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'