• De dertienjarige Livia uit Pijnacker heeft pas zelfmoord gepleegd omwille van het feit dat ze op een bangalijst stond.
    Ik vind het echt vreselijk dat die bangalijsten bestaan en zeker dat Livia zich er zo slecht door voelde, dat ze zichzelf van het leven ontnam.
    Ik hoop echt dat ze het beter heeft daarboven, want dit verdient niemand.
    Livia, we zullen je missen. <3


    Ik wilde dit gewoon even zeggen voor degenen die er nog niet van gehoord hadden. Gelieve enkel respectvolle reacties te plaatsen en Livia niet af te kraken of iets dergelijks.
    Dit is natuurlijk hartverscheurend dat we iemand zijn verloren aan een simpele bangalijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 9:49 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Copper schreef:
    Sorry, maar op haar twitter heeft ze anders ook over iedereen haar mening. Dan vind ik persoonlijk dat je er zelf ook moet tegen kunnen als andere hun menig over jou geven. :x
    Veel sterkte aan haar familie en vrienden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het best ironisch, eerst tweet ze:
    De slechte dingen die gebeuren maken je juist sterk !'
    En daarna pleegt ze zelfmoord (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Audacity schreef:
    (...)

    Opgehangen geloof ik.


    Zij lijkt me nou niet het type meisje wat een strop kan leggen. (Afgeleid van foto's en tweets)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dafuq, dat is overdreven. Laat ze d'r familie lijden omdat zij een paar probleempjes had. Ik vind dit écht geen reden om zelfmoord te plegen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat kan nooit alleen door die lijst komen, daar moeten veel meer dingen in hebben meegespeeld en dan was dat gewoon de druppel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Athalie schreef:
    Ik heb het ook gelezen, op NU.nl. Daar werd ook door de politie bevestigd dat het waar is. :/
    Ik vind dit echt verschrikkelijk. Ik walg hier er van. Zo'n 'bangalijst', de naam alleen al. Hoe verzin je zoiets? Use your fucking common sense.
    Ik vind het een hele grote 'stap', dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Echt absurd, gewoon. Er zullen vast meer factoren hebben meegespeeld. Echt verschrikkelijk. :/


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Valentino schreef:
    (...)

    Zij lijkt me nou niet het type meisje wat een strop kan leggen. (Afgeleid van foto's en tweets)


    No offence, maar zulke meisjes kunnen veel slimmer zijn dan jij denkt hoor. Misschien heeft ze het wel opgezocht, weet jij veel.
    Er staat op AD dat ze bij een boom gevonden is, dus lijkt mij wel het meest waarschijnlijke. Ik zou anders niet weten hoe ze het anders heeft gedaan?


    Tell me about it, stud.

    Mothrchucker schreef:
    (...)

    No offence, maar zulke meisjes kunnen veel slimmer zijn dan jij denkt hoor. Misschien heeft ze het wel opgezocht, weet jij veel.
    Er staat op AD dat ze bij een boom gevonden is, dus lijkt mij wel het meest waarschijnlijke. Ik zou anders niet weten hoe ze het anders heeft gedaan?

    Er stond toch dat ze zwaargewond was? Dus ik dacht eigenlijk dat ze het met een mes had gedaan. ;o
    Maar misschien bedoelen ze gewoon rond haar keel, van die wurgplekken.


    Great minds think alike.

    Valentino schreef:
    (...)

    Zij lijkt me nou niet het type meisje wat een strop kan leggen. (Afgeleid van foto's en tweets)


    Ik denk niet dat je ontzettend slim hoeft te zien om een strop te maken hoor :').


    i put the fun in funeral

    Mothrchucker schreef:
    (...)

    No offence, maar zulke meisjes kunnen veel slimmer zijn dan jij denkt hoor. Misschien heeft ze het wel opgezocht, weet jij veel.
    Er staat op AD dat ze bij een boom gevonden is, dus lijkt mij wel het meest waarschijnlijke. Ik zou anders niet weten hoe ze het anders heeft gedaan?

    Ooit aan moord gedacht (cat)?
    Maar ze lijkt op een klasgenoot van mijn zus, waar ik ook mee in de klas heb gezeten. Maar zelfmoord plegen , omdat ze allen op die lijst zat lijkt me sterk. Daar moet veel meer achter zitten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SpaceBUNNY schreef:
    (...)
    Ah okay ;o
    hmm, ik zou daarom niet zelfmoord gaan plegen. Dus ik denk dat er inderdaad wel meer dingen hebben meegespeeld waardoor ze het leven zat was.
    ik denk meschien dat ze werd mishandeld fzo maar ze is 13 Holy Shit ze ziet er uit als 15 16

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 15:57 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mothrchucker schreef:
    (...)

    No offence, maar zulke meisjes kunnen veel slimmer zijn dan jij denkt hoor. Misschien heeft ze het wel opgezocht, weet jij veel.
    Er staat op AD dat ze bij een boom gevonden is, dus lijkt mij wel het meest waarschijnlijke. Ik zou anders niet weten hoe ze het anders heeft gedaan?

    Ik kan genoeg manieren bedenken. Als je het niet goed doet is ophangen een hele pijnlijke dood, en het goed doen is best moeilijk.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:31 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MisaAmane schreef:
    (...)
    Ooit aan moord gedacht (cat)?
    Maar ze lijkt op een klasgenoot van mijn zus, waar ik ook mee in de klas heb gezeten. Maar zelfmoord plegen , omdat ze allen op die lijst zat lijkt me sterk. Daar moet veel meer achter zitten


    Ja, moord kan ook.
    Maar als ze tweet : 'Ik hield van jullie echt maar het is te laat' en 'Ik moet het stoppen .. Ik kan het niet meer ..' , dan lijkt het mij duidelijk toch?

    Maar aan de andere kant zet zij geloof ik alles op twitter ofzo.
    Ze zit eerst neer : 'Van slechte dingen word je juist sterker' en vervolgens pleegt ze zelfmoord. Hmm.


    Tell me about it, stud.

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Ik kan genoeg manieren bedenken. Als je het niet goed doet is ophangen een hele pijnlijke dood, en het goed doen is best moeilijk. Dan kan je beter pillen nemen of je keel doorsnijden, is makkelijker en minder pijnlijk,de pillen dan.

    .__.
    Ga hier alsjeblieft geen rare zelfmoordtips geven. Ik vind dit allemaal al erg genoeg


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    RainBowQuish schreef:
    (...) ik denk meschien dat ze werd mishandeld fzo maar ze is 13 Holy Shit ze ziet er uit als 15 16

    Jezus, kun jij ook even normaal typen?


    "Well, well. Look who we've got here!"