• De dertienjarige Livia uit Pijnacker heeft pas zelfmoord gepleegd omwille van het feit dat ze op een bangalijst stond.
    Ik vind het echt vreselijk dat die bangalijsten bestaan en zeker dat Livia zich er zo slecht door voelde, dat ze zichzelf van het leven ontnam.
    Ik hoop echt dat ze het beter heeft daarboven, want dit verdient niemand.
    Livia, we zullen je missen. <3


    Ik wilde dit gewoon even zeggen voor degenen die er nog niet van gehoord hadden. Gelieve enkel respectvolle reacties te plaatsen en Livia niet af te kraken of iets dergelijks.
    Dit is natuurlijk hartverscheurend dat we iemand zijn verloren aan een simpele bangalijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 9:49 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ben ik de enige die zich afvraagd hoe ze het heeft gedaan?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik geloof eigenlijk niet zo dat ze zelfmoord heeft gepleegd, omdat ze enkel en alleen op een bangalijst staat. Er zal vast wel meer hebben meegespeeld. In ieder geval sterkte voor haar ouders, familie & vrienden. En wat die lijsten betreft, die mogen van mij ook opdonderen. Want de jongens die zulke lijsten samenstellen, zijn zelf de grootste manhoeren die er rondlopen.


    Tell me about it, stud.

    Op haar twitter staat ook dat mensen niet weten door wat voor periode ze nu gaat, dat zal vast niet alleen over die lijst gaan hoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Op haar twitter staat ook dat mensen niet weten door wat voor periode ze nu gaat, dat zal vast niet alleen over die lijst gaan hoor.


    Ja, ze had ook ruzie met haar vriend ofzo geloof ik. Niet dat ik dat meteen een reden vind om je leven te beëindigen, maar ik bedoel maar dat het niet alleen om die bangalijst ging.


    Tell me about it, stud.

    Valentino schreef:
    Ben ik de enige die zich afvraagd hoe ze het heeft gedaan?

    Dat zou een beetje.. ongemakkelijk zijn lijkt me. Vooral voor haar familie en vrienden. Ik geloof ook niet dat ze alleen om deze lijst zelfmoord gepleegd heeft. Zoals de mensen hier al zeggen denk ik dat er meer aan de hand is. Maar mogen de jongens die zulke lijsten maken zich heel schuldig voelen, stelletje klootzakken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    het klinkt misschien erg hard maar... misschien dat de mensen die deze lijsten maken nu kunnen zien wat voor gevolgen die rotzooi te bieden heeft en dat ze zich flink schuldig voelen.

    misschien is het overdreven hier zelfmoord voor te plegen maar er kunnen best meerdere factoren mee spelen.
    veel sterkte aan haar familie en vrienden(flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    https://twitter.com/#!/liviatjeex

    Ze zeggen dat dit haar nieuwe twitter is, dat haar vorige gehackt was, dat ze nog leeft en dat ze alleen bewusteloos is geraakt.
    Say what? Je gaat een dood meisje faken. =/

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 15:32 ]


    Tell me about it, stud.

    Mothrchucker schreef:
    https://twitter.com/#!/liviatjeex

    Ze zeggen dat dit haar nieuwe twitter is, dat haar vorige gehackt was, dat ze nog leeft en dat ze alleen bewusteloos is geraakt.
    Say what? Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven.


    Dat. is. ziek.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Als ze het echt alleen daarom heeft gedaan moet ik eerlijk zeggen dat ik het nogal overdreven vind
    Maar dat zal vast niet zo zijn
    In elk geval vind ik het heel zielig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mothrchucker schreef:
    https://twitter.com/#!/liviatjeex

    Ze zeggen dat dit haar nieuwe twitter is, dat haar vorige gehackt was, dat ze nog leeft en dat ze alleen bewusteloos is geraakt.
    Say what? Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven.
    Dat account is waars. fake maar toch.
    Ik vind het hele verhaal gewoon raar.


    Het kan zo zijn, maar wie weet heeft iemand anders dat account aangemaakt? En in ieder geval: ad.nl en die sites die zijn toch zo ver ik weet betrouwbaar en ik denk niet dat ze gewoon gaan zeggen dat ze dood is.

    Als dat haar nieuwe twitter is, geloof ik niet dat Livia nog een leuke tijd tegemoet krijgt. Niemand die haar gelooft en iedereen loopt haar nu te haten. Gerum.

    Edit: oh dat is dus niet haar twitter, oeps. Waarom ga je haar faken? Echt die kinderen zijn zo achterlijk.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 15:35 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mothrchucker schreef:
    https://twitter.com/#!/liviatjeex

    Ze zeggen dat dit haar nieuwe twitter is, dat haar vorige gehackt was, dat ze nog leeft en dat ze alleen bewusteloos is geraakt.
    Say what? Je gaat een dood meisje faken. =/


    Wow, dat is echt fake en triest.

    Wanrooy schreef:
    (...)

    Het kan zo zijn, maar wie weet heeft iemand anders dat account aangemaakt? En in ieder geval: ad.nl en die sites die zijn toch zo ver ik weet betrouwbaar en ik denk niet dat ze gewoon gaan zeggen dat ze dood is.


    Nee, ik heb mijn berichtje ook aangepast.
    Die twitter is sowieso fake, want ze kan ook geen foto's geven ofzo om te bewijzen dat ze echt is.
    Men, degene die achter dat account zit, is echt héél erg laag.


    Tell me about it, stud.

    Mothrchucker schreef:
    https://twitter.com/#!/liviatjeex

    Ze zeggen dat dit haar nieuwe twitter is, dat haar vorige gehackt was, dat ze nog leeft en dat ze alleen bewusteloos is geraakt.
    Say what? Je gaat een dood meisje faken. =/

    ._____.
    Oke dan. Ik lees allemaal op twitter dat ik moet retweeten uit respect, áls blijkt dat ze nog leeft is dat behoorlijk erg.

    edit: Ow, ik lees net dat het acount fake is. Wat een gezeik. Die faker maakt alles alleen maar erger.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 15:37 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Valentino schreef:
    Ben ik de enige die zich afvraagd hoe ze het heeft gedaan?


    Opgehangen geloof ik.


    i put the fun in funeral