• De dertienjarige Livia uit Pijnacker heeft pas zelfmoord gepleegd omwille van het feit dat ze op een bangalijst stond.
    Ik vind het echt vreselijk dat die bangalijsten bestaan en zeker dat Livia zich er zo slecht door voelde, dat ze zichzelf van het leven ontnam.
    Ik hoop echt dat ze het beter heeft daarboven, want dit verdient niemand.
    Livia, we zullen je missen. <3


    Ik wilde dit gewoon even zeggen voor degenen die er nog niet van gehoord hadden. Gelieve enkel respectvolle reacties te plaatsen en Livia niet af te kraken of iets dergelijks.
    Dit is natuurlijk hartverscheurend dat we iemand zijn verloren aan een simpele bangalijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 9:49 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    SpaceBUNNY schreef:
    uhh wat is een bangalijst? ;x (dom)


    Als je in het begintopic op het woordje 'bangalijst' klikt, kom je op de uitleg ervan uit.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Copper schreef:
    Sorry, maar op haar twitter heeft ze anders ook over iedereen haar mening. Dan vind ik persoonlijk dat je er zelf ook moet tegen kunnen als andere hun menig over jou geven. :x
    Veel sterkte aan haar familie en vrienden.


    Maar dit neemt niets weg van het feit dat de Bangalijst belachelijk is, en dus echt mensen kan kwetsen.


    To infinity and beyond •

    Lovevloertje schreef:
    (...)

    Maar dit neemt niets weg van het feit dat de Bangalijst belachelijk is, en dus echt mensen kan kwetsen.

    Ja natuurlijk. Het is altijd belachelijk om iemand uit te schelden. En het is heel erg dat ze er zelfmoord voor gepleegd heeft. Maar ik zeg maar dat als je zelf een mening klaar hebt voor ander, dan moet je er tegen kunnen dat andere dat ook hebben.
    Ik kom nu waarschijnlijk harteloos over, maar dat is hoe ik erover denk. En ik vind het echt heel erg.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 10:55 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ergens wel triest dat ze daarvoor zelfmoord pleegt. Ik geef wel eerlijk toe dat ik nog niet zo op een foto stond toen ik 13 was, laat staan Twitter of internet had, maar dat is irrelevant. Haar Twitter is ook zo'n aanstellerij. Nouja kijk het is triestig voor haar familie dat ze zelfmoord heeft gepleegd, maar ergens vind ik het nog triestiger van haar. Sorry dat ik nu harteloos over kom, maar als ze het om die reden al niet meer aankan ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Copper schreef:
    (...)
    Ja natuurlijk. Het is altijd belachelijk om iemand uit te schelden. En het is heel erg dat ze er zelfmoord voor gepleegd heeft. Maar ik zeg maar dat als je zelf een mening klaar hebt voor ander, dan moet je er tegen kunnen dat andere dat ook hebben.
    Ik kom nu waarschijnlijk harteloos over, maar dat is hoe ik erover denk. En ik vind het echt heel erg.


    Nee ik snap je wel. Als je anderen beledigd met je mening, moet je er zelf inderdaad ook tegen kunnen. Maar dit bewijst maar weer eens hoe onzeker ze eigenlijk is ..


    To infinity and beyond •

    WTF D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Sorry hoor, maar als je daarom al zelfmoord pleegt :') Zal wel meer aan de hand geweest zijn dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Errin schreef:
    Ergens wel triest dat ze daarvoor zelfmoord pleegt. Ik geef wel eerlijk toe dat ik nog niet zo op een foto stond toen ik 13 was, laat staan Twitter of internet had, maar dat is irrelevant. Haar Twitter is ook zo'n aanstellerij. Nouja kijk het is triestig voor haar familie dat ze zelfmoord heeft gepleegd, maar ergens vind ik het nog triestiger van haar. Sorry dat ik nu harteloos over kom, maar als ze het om die reden al niet meer aankan ...


    Exactly my thoughts.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Errin schreef:
    Ergens wel triest dat ze daarvoor zelfmoord pleegt. Ik geef wel eerlijk toe dat ik nog niet zo op een foto stond toen ik 13 was, laat staan Twitter of internet had, maar dat is irrelevant. Haar Twitter is ook zo'n aanstellerij. Nouja kijk het is triestig voor haar familie dat ze zelfmoord heeft gepleegd, maar ergens vind ik het nog triestiger van haar. Sorry dat ik nu harteloos over kom, maar als ze het om die reden al niet meer aankan ...

    Over welke foto hebben we het?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    (...)
    Over welke foto hebben we het?


    Ik vermoed die in de beginpost.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Errin schreef:
    Ergens wel triest dat ze daarvoor zelfmoord pleegt. Ik geef wel eerlijk toe dat ik nog niet zo op een foto stond toen ik 13 was, laat staan Twitter of internet had, maar dat is irrelevant. Haar Twitter is ook zo'n aanstellerij. Nouja kijk het is triestig voor haar familie dat ze zelfmoord heeft gepleegd, maar ergens vind ik het nog triestiger van haar. Sorry dat ik nu harteloos over kom, maar als ze het om die reden al niet meer aankan ...

    This...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Ik vermoed die in de beginpost.

    Die kan ik niet zien. Er komt steeds een foutmelding. :x


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    (...)
    Die kan ik niet zien. Er komt steeds een foutmelding. :x


    Het is dezelfde als haar profielfoto op Twitter, dus als je daar even naar kijkt zie je hem ook.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Assassin schreef:
    Het is natuurlijk vreselijk om iemand te verliezen en ik wens haar familie en vrienden veel sterkte.
    Maar serieus, zelfmoord plegen om zoiets? Dan ben je wel heel zielig hoor. Zoek het probleem eens bij jezelf en verander. Zo hoor je er ook niet uit te zien op je dertiende. Ook als je op haar twitter kijk... Sorry ik vind het zware aanstellerij.


    Signature:

    Assassin schreef:
    Het is natuurlijk vreselijk om iemand te verliezen en ik wens haar familie en vrienden veel sterkte.
    Maar serieus, zelfmoord plegen om zoiets? Dan ben je wel heel zielig hoor. Zoek het probleem eens bij jezelf en verander. Zo hoor je er ook niet uit te zien op je dertiende. Ook als je op haar twitter kijk... Sorry ik vind het zware aanstellerij.


    Ex astris, sciencia