• De dertienjarige Livia uit Pijnacker heeft pas zelfmoord gepleegd omwille van het feit dat ze op een bangalijst stond.
    Ik vind het echt vreselijk dat die bangalijsten bestaan en zeker dat Livia zich er zo slecht door voelde, dat ze zichzelf van het leven ontnam.
    Ik hoop echt dat ze het beter heeft daarboven, want dit verdient niemand.
    Livia, we zullen je missen. <3


    Ik wilde dit gewoon even zeggen voor degenen die er nog niet van gehoord hadden. Gelieve enkel respectvolle reacties te plaatsen en Livia niet af te kraken of iets dergelijks.
    Dit is natuurlijk hartverscheurend dat we iemand zijn verloren aan een simpele bangalijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 9:49 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Athalie schreef:
    Ik heb het ook gelezen, op NU.nl. Daar werd ook door de politie bevestigd dat het waar is. :/
    Ik vind dit echt verschrikkelijk. Ik walg hier er van. Zo'n 'bangalijst', de naam alleen al. Hoe verzin je zoiets? Use your fucking common sense.
    Ik vind het een hele grote 'stap', dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Echt absurd, gewoon. Er zullen vast meer factoren hebben meegespeeld. Echt verschrikkelijk. :/

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 13:01 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Onvoorstelbaar en overdreven dat iemand daar zelfmoord om zou plegen, hoewel het voor haar familie wel erg sneu is natuurlijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Athalie schreef:
    Ik heb het ook gelezen, op NU.nl. Daar werd ook door de politie bevestigd dat het waar is. :/
    Ik vind dit echt verschrikkelijk. Ik walg hier er van. Zo'n 'bangalijst', de naam alleen al. Hoe verzin je zoiets? Use your fucking common sense.
    Ik vind het een hele grote 'stap', dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Echt absurd, gewoon. Er zullen vast meer factoren hebben meegespeeld. Echt verschrikkelijk. :/


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    :| Dat kan onmogelijk de enige reden zijn waarom ze zelfmoord heeft gepleegd. Maar ik vind het wel schokkend en snap ook niet waarom mensen zo´n lijst maken, wat heeft het voor nut?

    Voor haar familie en vrienden is het wel heel erg. Als er iemand dood gaat is het al erg maar als iemand zichzelf vermoord


    Physics is awesome

    Jemig ik schrok me helemaal de pleures! ;O
    Ik vind het echt sneu voor haar en haar familie.
    En die bangalijst vind ik echt nergens op slaan. Waarom zou je dat doen? Je bereikt er praktisch gezien niets mee, behalve dat je mensen ermee kwetst.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Echt erg. Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om zoiets te doen? En kijk naar haar laatste 2 tweets..


    DieMeisje!'x♥ ‏ @Jeschatjee Reply Retweet Favorite · Open
    Ik hield van jullie echt maar het is telaat ! Doegg xx

    DieMeisje!'x♥ ‏ @Jeschatjee Reply Retweet Favorite · Open
    Ben nu zo dichtbij..

    Op die lijst staat btw een meisje die ik nog ken van de basisschool. Triest...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik kende haar. Het was een vriendin van mij.

    404NOTFOUND schreef:
    Ik kende haar. Het was een vriendin van mij.


    Op de één of andere manier ken jij iedereen waarmee zoiets gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Op de één of andere manier ken jij iedereen waarmee zoiets gebeurd.


    Valt wel mee hoor :3

    Assassin schreef:
    (...)

    Op de één of andere manier ken jij iedereen waarmee zoiets gebeurd.


    Inderdaad, haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Twee vriendinnen van me staan vet vaak op bangalijsten .___.
    Vind 't echt onzin, klote twitter. Slet of niet, niemand hoeft zo behandeld te worden.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Twee vriendinnen van me staan vet vaak op bangalijsten .___.
    Vind 't echt onzin, klote twitter. Slet of niet, niemand hoeft zo behandeld te worden.


    Niets tegen je vriendinnen hoor maar je komt niet vanzelf op zo'n lijst. Daar heb je toch al een reputatie voor?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)

    Niets tegen je vriendinnen hoor maar je komt niet vanzelf op zo'n lijst. Daar heb je toch al een reputatie voor?


    Qua sletterig gedrag vallen ze wel mee, ik heb erger gezien. Meestal zijn het vrienden die ze op een lijst zetten, 't is niet hatelijk bedoeld. Ik geloof eigenlijk niet dat ze zich er veel van aantrekken.


    i put the fun in funeral

    Pusheen schreef:
    Haar laatste tweet was 16 uur geleden. Dan is dit nieuws wel erg snel uitgelekt. Zijn jullie zeker dat ze echt dood is? :x

    Maar ik vind het natuurlijk wel ontzettend erg. Waarschijnlijk deed ze zich zelfverzekerd voor, maar was ze binnenin zo fragiel als iets.


    Firm believer of all that is magic