• De dertienjarige Livia uit Pijnacker heeft pas zelfmoord gepleegd omwille van het feit dat ze op een bangalijst stond.
    Ik vind het echt vreselijk dat die bangalijsten bestaan en zeker dat Livia zich er zo slecht door voelde, dat ze zichzelf van het leven ontnam.
    Ik hoop echt dat ze het beter heeft daarboven, want dit verdient niemand.
    Livia, we zullen je missen. <3


    Ik wilde dit gewoon even zeggen voor degenen die er nog niet van gehoord hadden. Gelieve enkel respectvolle reacties te plaatsen en Livia niet af te kraken of iets dergelijks.
    Dit is natuurlijk hartverscheurend dat we iemand zijn verloren aan een simpele bangalijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 9:49 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    FlowerOnFire schreef:
    (...)
    .__.
    Ga hier alsjeblieft geen rare zelfmoordtips geven. Ik vind dit allemaal al erg genoeg

    Zo bedoel ik het niet, het was alleen uitleg. Sorry als het zo overkwam.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Maar het was trouwens toch nog helemaal niet zeker of het door die 'bangalijst' kwam? Het waren volgens mij alleen nog maar geruchten.


    Great minds think alike.

    Ze woonde bij mij in de buurt, een vriendin van mij kende haar.

    Maar ik vind het echt belachelijk, je ziet zo maar wat het met mensen doet.


    Hope goes lost but never dies.

    Heel zielig voor de nabestaande. Waarschijnlijk zat er meer achter, ten minste, dat denk ik. Ik denk niet dat ze alleen om die lijst zelfmoord heeft gepleegd.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Nu blijkt dus dat zij een vriendin was van een vriendin van mij.
    het was best wel een schok voor mij. Het komt zo dichtbij..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ze zeggen altijd 'Dat was een vriendin van mij of dat was een vriendin van een vriendin.' Volgens mij is dat alleen maar omdat ze nu dood is. Een vriendin is toch anders dan gezien hebben of oppervlakkig kennen.


    Your make-up is terrible

    Eloquentia schreef:
    Jemig ik schrok me helemaal de pleures! ;O
    Ik vind het echt sneu voor haar en haar familie.
    En die bangalijst vind ik echt nergens op slaan. Waarom zou je dat doen? Je bereikt er praktisch gezien niets mee, behalve dat je mensen ermee kwetst.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Assassin schreef:
    Ze zeggen altijd 'Dat was een vriendin van mij of dat was een vriendin van een vriendin.' Volgens mij is dat alleen maar omdat ze nu dood is. Een vriendin is toch anders dan gezien hebben of oppervlakkig kennen.

    Dat wil nog niet zeggen dat het gewoon dichtbij komt. Een klasgenoot van mij heeft in de tweede haar vader verloren door een opzettelijk ongeluk. Ik kende die man niet en ik kende het meisje pas sinds het begin van het schooljaar, maar je schrikt dan toch best wel. Zoiets is nooit leuk.

    OT: ik had er nog nooitvan gehoord (van die bangalijsten), maar ik vind het verschrikkelijk triets. Zien die gasten tenminste wat ze aanrichten.
    Al geloof ik ook niet helemaal dat het alleen door dit komt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Ze zeggen altijd 'Dat was een vriendin van mij of dat was een vriendin van een vriendin.' Volgens mij is dat alleen maar omdat ze nu dood is. Een vriendin is toch anders dan gezien hebben of oppervlakkig kennen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik hoor dat het niet eens zeker is dat ze op die lijst staat en dat ze naar zeggen al een jaar depressief was. En dat ze zichzelf had opgehangen maar dat ging verkeerd en ze is in het ziekenhuis overleden. Ik vind het sneu voor die ouders enzo maar hoe de fuck bedenkt een fucking 13 jarige dat ze maar even zelfmoord gaat plagen want 'ze kan het niet meer aan'. :')


    -

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Ik kan genoeg manieren bedenken. Als je het niet goed doet is ophangen een hele pijnlijke dood, en het goed doen is best moeilijk. Dan kan je beter pillen nemen of je keel doorsnijden, is makkelijker en minder pijnlijk,de pillen dan.


    Daarom dus.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Genius schreef:
    Ik hoor dat het niet eens zeker is dat ze op die lijst staat en dat ze naar zeggen al een jaar depressief was. En dat ze zichzelf had opgehangen maar dat ging verkeerd en ze is in het ziekenhuis overleden. Ik vind het sneu voor die ouders enzo maar hoe de fuck bedenkt een fucking 13 jarige dat ze maar even zelfmoord gaat plagen want 'ze kan het niet meer aan'. :')


    Ze is inderdaad pas later in het ziekenhuis overleden. Vind het nogal respectloos om nu te gaan zeggen dat dertienjarigen niet aan zelfmoord kunnen denken. Alsof kinderen van die leeftijd het niet zwaar kunnen hebben, the fuck hey?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ze is inderdaad pas later in het ziekenhuis overleden. Vind het nogal respectloos om nu te gaan zeggen dat dertienjarigen niet aan zelfmoord kunnen denken. Alsof kinderen van die leeftijd het niet zwaar kunnen hebben, the fuck hey?

    En die smiley op het eind vind ik nogal ongepast...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mothrchucker schreef:
    https://twitter.com/#!/liviatjeex

    Ze zeggen dat dit haar nieuwe twitter is, dat haar vorige gehackt was, dat ze nog leeft en dat ze alleen bewusteloos is geraakt.
    Say what? Je gaat een dood meisje faken. =/
    Die pagina bestaat niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)
    Die pagina bestaat niet.


    Nee, de persoon heeft het account ondertussen verwijderd.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein