• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nog maar een keer dan. Heb ik iets gemist en kan ik ergens invallen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wyn

    Het lijkt wel de hele avond zo te gaan: Opstaan, gaan zitten, opstaan, gaan zitten. Ik sta op, loop naar Tyler toe en ga bij hem neerzitten. "Gaat het wel?", fluister ik. Ik kan m'n eigen hoofd wel afhakken, maar ik heb m'n zwaard nu even niet bij, om die vraag te stellen. Ziet het eruit of het gaat? Niet echt nee.


    help

    [Ze ontdekken hun krachten, en misschien dat je bij Ty kan kijken?]


    El Diablo.

    Yasmin

    Mijn hoofd knalt zo wat uit elkaar van alle stress. Plotseling zak ik in elkaar, alsof ik een pop ben zonder poppenspeler.

    Opnieuw zie ik mezelf liggen. Ik begin te rennen, weg van hier. Ik zie een slapend hert liggen en ga geschokt bij hem zitten om uit te huilen. Ik buig naar voren en voel hoe ik in het hert gezogen word. Plotseling zie ik alles van uit een andere manier. Een ander lichaam. Dan word ik weer teruggezogen. Ik ren terug naar mijn lichaam en duik er weer in.

    'Fuck fuck fuck!' Roep ik uit als ik weer wakker word. 'Dit was echt weer geen droom! Ik zag mezelf weer liggen en ik was een hert, verdomme!'

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:53 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    Ik knik, en kom langzaam overeind. Nog steeds bang van wat er net gebeurd was.


    El Diablo.

    [@MeGustaZayn okee is goed (: Waar zit hij?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Niet veel. Ehm iedereen komt een soort van achter zijn of haar krachten. Je kan invallen bij hoe hysterisch iedereen was doe alsof je lag te slapen ;) en MeGustaZayn kan je even kijken naar jades laatste reactie?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Okii, en Ty zit bij het vuur]


    El Diablo.

    Alexis

    Ik loop opeens weg, maar ik zweer het je. Ik doe niks. Snel loop ik terug, en ga geschrokken bij Ty zitten.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik blijf gewoon op de grond zitten en staar voor me uit, met de grote drang om gewoon te beginnen gillen. "Is dit een nachtmerrie?", mompel ik. Zonder enige aanleiding kom ik terug in de kamer van daarstraks terug. Geen duisternis eerst deze keer. "Fijn", mompel ik. Er was iets veranderd aan de kamer. Er was een deur. Zou die naar buiten leiden? vraag ik me af. Ik wil naar de deur lopen, maar mijn lichaam lijkt niet te gehoorzamen. Naar adem happend ben ik terug bij het kampvuur. "That's it", zeg ik kwaad. "Ik ga slapen."

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:58 ]


    help

    Faye
    Ik knipper even met mijn ogen en als ik naar de lucht kijk krijg ik door dat ik in slaap ben gevallen. Ik kijk even om me heen en zie Ty bij het kampvuur zitten waarna ik overeind kom en naar hem toe loop. 'Gaat alles wel goed Ty?' vraag ik bezorgd als ik zie dat hij er niet zo goed uit ziet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Euhm, ja' zeg ik maar, en loop ook naar mijn tent. Daar plof ik op mijn bed, maar kan niet slapen.


    El Diablo.

    Jade Sky Bright
    Ik zie Alexis weer hierheen komen. 'Sorry dat ik je een soort van weg liet lopen maar je deed Tyler pijn.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Ik ben geen gloeilamp meer en doe mijn hand op zijn hart op de laatste pijnprikkels te verdoven. Ik gokte dat het veel pijn had gedaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yasmin

    'Slapen?' Snauw ik plotseling. Ik kan er niks aan doen, ik voel me woest. Hoe kan ze nú denken aan slapen? 'Get your ass back here Wyn!'

    Opnieuw zie ik mezelf liggen. Krijg nou wat... NIET ALWEER! Ik zie dat Wynter wegloopt. Ik ren op haar af, zak door haar rug heen en kijk naar mijn handen. Ze zijn lichter van die van mij. En ik heb blond haar. Blijkbaar is dit Wyn's lichaam. Ik laat Wynters lichaam terug lopen, laat haar lichaam weer neer ploffen bij de rest en kom dan weer uit haar lichaam. Ik zak weer in het mijne.

    Mijn ogen gaan weer open. 'Geloof je me nu?'

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:04 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Faye
    Ik zucht even als Tyler gelijk weer weggaat. 'Dan ook niet,' mompel ik. Om iets tegen de verveling te doen haal ik mijn iPod uit mijn broekzak maar ik krijg er een kleine schok van. 'Auww,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered