• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    Ik grijns als ik ze hoor, dit wordt leuk.


    El Diablo.

    John McAlister

    'Oke' Zeg ik instemmend, het bos was het mooist in de nacht maar vooral eng, heel eng kon een bos niet zijn toch?


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn

    "Yasmin?", fluister ik geschrokken. Ik kniel bij haar neer en probeer haar wakker te schudden. "Yasmin!"

    (Tyler mag ons altijd laten schrikken ;))

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:19 ]


    help

    [SUPERMAN TYLER?!]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:23 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [SUPERMAN TYLER?!]


    (WHUT? XDDDD Oh, I get it xd)


    help

    [Kug Kug... Er is ook nog een John XD?]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    Ik klim voorzichtig uit de boom, en loop stilletjes naar de anderen. Die merken me niet eens op. 'BOO!' roep ik hard achter ze.


    El Diablo.

    Jade Sky Bright
    Ik hou mijn handen bij het kampvuur omdat de nacht zo te voelen erg koud was. Na een paar enge geluiden te hebben gehoord keek ik toch even angstig om me heen. Misschien was het beter als ik in mijn tent ging samen met Jayden..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ghehe, jealous? Oke dan, ook SUPERMAN JOHN!!]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:27 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    Net voor ik mijn mes wil trekken, aangezien ik zo druk bezig was met Yasmin, herken ik Tyler's stem en draai me kwaad om. "Godverdomme Tyler!", roep ik boos. Ik duw hem kwaad achteruit en loop weer naar Yasmin, wanhopig proberend om haar wakker te maken.

    (Laat John anders Yasmin helpen (: )


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''BOO!'' klonk er hard, en een luide gil ontsnapte mijn mond. Met een ruk draaide ik me om, en zag Tyler staan. Mijn wangen kleurden rood, gelukkig was dat niet te zien in het donker.. ''Tyler! Doe dat nooit meer'' ratelde ik, terwijl ik met mijn hand op mijn hart rust.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Moet eten, binnen een kwartiertje terug)


    help

    Tyler

    'Sorry' grijns ik, dan pas zie ik Yasmin. 'Wat is er met haar gebeurt?!' vraag ik.


    El Diablo.

    John McAlister

    Terwijl tyler achter de meisjes verscheen om ze te laten schrikken, iets wat ik best wel laf vond en ik nam me voor om het een keer bij hem te doen, alle meisjes gingen zoals gewoonlijk terwijl ik naar Yasmin toeloop om te kijken of ik kan helpen

    Ooc: Sorry.. Wat is er met Yasmin gebeurt?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yasmin schrok zo van Tyler dat ze viel over een steen, toen raakte ze bewusteloos en toen kwam haar ziel perongeluk vrij van haar lichaam. Nu is ze helemaal in de war en ze zal straks wel weer in haar lichaam komen.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:35 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'