• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Dan moeten we wat anders verzinnen' grijns ik.


    El Diablo.

    Wyn

    "Suggesties?", vraag ik. Ik staar naar het vuur. Het word kleiner en kleiner. Ik gooi er nog een paar takjes bij.


    help

    Tyler

    'Misschien dit?' zeg ik, en til haar kin op zodat ze me aankijkt. Als ze me echt leuk vind, vind ze dit niet erg. Met die gedachten druk ik zacht mijn lippen op die van haar.

    [Bam, actie ^^]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 0:30 ]


    El Diablo.

    (Awww...)

    Wyn

    Verbaasd, maar ook blij en opgelucht kus ik hem terug. Ik leg mijn armen in zijn nek en heb totaal geen idee wat er in mijn onderbuik aan de hand is.


    help

    Tyler

    Met mijn hand strijk ik langzaam over haar wang, en stop dan de kus. Ik kijk haar grijnzend aan.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik kijk even in zijn ogen en val hem dan aan met een knuffel.


    help

    Tyler

    Ik geef snel een knuffel terug, en edaarna nog een klus op haar kruin


    El Diablo.

    Wyn

    Ik heb geen zin om hem los te laten, wat ik dan ook niet doe en luister naar zijn hartslag.

    (Ik ga slapen, denk ik... heb morgen kunstacademie om 9u... xd)


    help

    Tyler

    Ik grinnik als ze me niet los laat, en ga zacht door haar haar.

    [Trusten ^^ ]


    El Diablo.

    (Ooc: Aaaa.. Leuk.. Waarschijnlijk heb ik ook nog keelontsteking..)


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik was gister naar een feestje, dus kan iemand me even een kleine samenvatting geven van wat er is gebeurt? En waar Samantha kan inspringen? :"DD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [HEE WAT THE... IK BEN 1 AVONDJE BIJ VISITE EN WE ZITTEN ELKAAR AL EEN POTJE TE MUILEN?! POTVERDRIE WAAR KAN IK INSPRINGEN?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [:'D Ik heb het srsly gemist vanaf pagina 2.. hahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (XD het is weer nacht e we gingen pizza gaan eten, tot de mist weer opkwam en iedereen een beetje overal naartoe ging... Ik denk dat Wyn en Ty de enige zijn die nu nog bij het vuur zitten, en Yasmin en Alexis een beetje verder.)


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    De nacht was weer aangebroken, en ik was nieuwsgierig of ik de gedachten van mensen weer kon horen. Ik kroop uit mijn tent, en liep wat dieper het bos in. En daar kwam het weer, allemaal stemmen. De helse hoofdpijn kwam weer opborrelen, en ik moest moeite doen om niet terug te keren om lekker te slapen.
    Ik zag een eekhoorntje verderop, en ik probeerde me op het beestje te concentreren. Zou het..?
    'Ga naar links' dacht ik, en voor een momentje wou ik mezelf voor mijn hoofd slaan omdat dit echt nergens op sloeg.
    Maar toen gebeurde het.
    Het eekhoorntje verstijfde, en liep traag naar links. Ik sloeg een hand voor mijn mond. Ik kon dieren besturen? 'ga liggen' tot mijn verbazing ging het eekhoorntje liggen. Ik schudde mijn hoofd lichtjes, en keerde terug naar de rest, om over mijn gave te vertellen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:44 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''