• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    De grijns verscheen van mijn gezicht toen ik zwarte vlekken voor mijn ogen zag, en een enorme druk op mijn hoofd voelde. ''Ik voel me niet zo-'' en voordat ik mijn zin kon afmaken, viel ik met een doffe klap op de grond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    Geschrokken trek ik terug voor ik haar kan vermoorden en. Smijt gefrustreerd een steen in het meer .


    help

    Yasmin

    -fout-

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:34 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    'Gaat het?' vroeg ik aan Wyn, en keek haar aan.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Met een bonkende hoofdpijn kwam ik weer bij, en zag aan hun hoofden dat Wyn óf Tyler er voor heeft gezorgd dat ik flauwviel. Helaas voor hun weten ze nog niet wat ík kan, en daar komen ze snel genoeg achter.
    Een flauwe glimlach kwam op mijn gezicht, en concentreerde me op de gedachten van Wyn. 'Sta op, en loop het meer in' ik grijnsde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    "Shit", kan ik nog net mompelen voor Sam macht over me heeft. Het voelt vreemd, automatisch naar het meer lopen en erin duiken. Een lange tijd blijf ik onder, door Sam beneden gehouden. Uiteindelijk kom ik happend naar adem weer boven water. Ik hijs mezelf weer op aan de oever en concentreer me op die vreemde slaap voor Sam nog iets kajn doen. Het concentreren lukt niet goed, sinds ik aan het hyperventileren en aan het klappertanden ben.


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik schoot in de lach toen Wyn sputterend boven water kwam. ''Don't mess with me'' mompelde ik, half tegen mezelf. Zonder nog aandacht te schenken aan Wyn die aan het hyperventileren is, liep ik richting mijn tent.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexis

    Als ik zie wat Sam net gedaan had werd ik echt kwaad. Wyn had niet eens wat gedaan! Ik concentreerde me goed op Sam, en het volgende moment zag ik haar op de grond vallen door mijn gave.


    El Diablo.

    Wyn

    "Don't mess with me", sis ik terug en haar een heel pak meer druk toewerp. Ik heb geen idee hoeveel ik er zou moeten sturen om iemand te vermoorden, maar ik denk dat deze hoeveelheid akelig dicht in de buurt kwam.

    (Moet zometeen naar een verjaardagsfeest, ben tot zeven uur weg ofzo Oww... Nu krijgt Sam wel heel veel op haar dak... XD)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:53 ]


    help

    Yasmin

    Okee, dit loopt uit de hand. Ik laat een geschrokken, verontwaardigde krijs horen en land in het midden. Ik hijs mijn vleugels en kijk mijn vrienden doordringend aan. Ze moeten hier echt mee kappen, nu.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis

    Ik grom even, maar laat de pijn een béétje verdwijnen. Niet helemaal, maar toch een beetje.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington


    Ik viel vlak voor mijn tent gillend op de grond, en ik stuiptrekte tegen de pijn, maar tevergeefs. Niet veel later zag ik wazig, terwijl de pijn zich over mijn lichaam verspreidde. Mijn zicht werd zwart, en voor de tweede keer vandaag verloor ik mijn bewustzijn.

    [Ik heb geen idee wat de gaves zijn van Wyn en Alexis, dus als er iets fout is, zeg het dan maar even :'D
    En iedereeeen heeft haat aan Sam nu, aww :'DD]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 13:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Alexis ka zo'n hevige pijn bij je veroorzaken dat je misschien zelfs verlamt. En dat kan ze om alleen al aan je te denken.]


    El Diablo.

    [Okée, dus het is wel goed wat ik heb beschreven?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jaa]


    El Diablo.