• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    Yasmin

    Van grote schrik val ik op de grond. Oh shit, mijn roofdier gedaante kan ik nu dus vergeten. Ik was dus nu weer enkel ziel. Ik kniel neer bij Sam en leg mijn vingers op haar lichaam. Het kan me niet schelen dat ze me niet kan zien, misschien voelt ze wel dat ik bij haar ben. Als ze nu niet stoppen, vallen er gewonden. Nijdig kijk ik naar de gezichten van mijn vrienden. Ze moeten zich schamen hun gaves zo te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 13:19 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Na een tijdje opende ik voorzichtig mijn ogen, en had het gevoel dat er iemand bij me was. Heel vreemd, maar zo voelde het gewoon. Ik was niet echt in staat om op te staan, aangezien ik nog veel pijn had. Ik wreef eventjes in mijn ogen, om het wazige zicht wat helder te krijgen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 13:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexis

    Ik stopte de pijn, maar wel langzaam. Ik liep de tent weer in, nou ja. Krijg je ervan.


    El Diablo.

    [Waar kan ik met john heen?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ehm, misschien Sam helpen? Die heeft net veel pijn gehad door Alexis en Wyn]


    El Diablo.

    John

    Geschrokken door alles wat er tegelijkertijd gebeurt ren ik naar Sam 'Gaat het wel?' vraag ik terwijl ik haar overeind help


    Don't be like the rest of them, darling

    [Okey dan gaat Yasmin weer ff haar lichaam opzoeken... OEH EN DAN KOMT ZE NOG EEN DODE ZIEL TEGEN ;D Van een tiener die ook in het bos is wezen kamperen met zijn vrienden en ook een gave had...]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 13:47 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Yasmin

    Het werd maar eens tijd dat ik weer mijn lichaam opzocht. Ik loop het bos in, op zoek naar mijn lichaam. In de verte zie ik mezelf weer liggen. Plotseling hoor ik een stem achter me. 'Hallo?' Vraagt de stem. Ik draai me om. Een jongen, ongeveer mijn leeftijd. Waarschijnlijk een ziel, anders zou hij me niet kunnen zien. Dus... hij is dood. 'Uh, hoi.' Antwoord ik verbaasd. Hij houdt zijn adem in. 'Je hebt de gave,' slikt hij. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Ik ben Yasmin...' 'Ik heet Jeffrey. En jij hebt de gave, dat voel ik. Ik ben hier ook wezen kamperen met mijn vriendin. Alissa begon plotseling ijs te besturen, en ik kon in de toekomst kijken. Op het begin was het gaaf, en spannend. Maar het is niet wat het lijkt, Yasmin. We kregen ruzie en toen...' Hij rilt even. 'Wees maar op je hoede.' En zo snel als hij gekomen was, was hij ook weer weg. Vreemd. Stilletjes loop ik verder en duik uiteindelijk in mijn lichaam.

    Ik loop terug naar mijn vrienden. Ik ben nog steeds een beetje boos op ze. Ik maakte gewoon een grapje, ik wilde niet dat ze hun gaven tegen elkaar gingen gebruiken. Stel gestoorden.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 13:48 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    John

    Ik nam Sam mee naar mijn tent waar ik ze neer liet zakken op mijn luchtbed en liep weer naar buiten om te kijken of er nog iets anders gebeurt was


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexis

    Ik ging mijn tent uit, en stak een sigaret op. Yasmin kwam ook weer tevoorschijn. Terwijl ik trekjes , keek ik emotieloos naar het lichaam van Sam. Ze verdiende het gewoon.


    El Diablo.

    John

    'Wat heb je met Sam gedaan?' Vraag ik als ik Alexis naar buiten zie komen


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexis

    'Haar verdiende loon gegeven' zeg ik, en loop het bos in.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 13:58 ]


    El Diablo.

    John

    'Haar verdiende loon gegeven' Hoorde ik Alexis zeggen voor ze het bos in liep, hoezo haar verdiende loon? Wat had zij nou weer gedaan? dacht ik verward en bijna op hetzelfde moment verscheen er een vuurbal op mijn hand in de vorm van een tennisbal.


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    'Maar ze deed niets! Het was mijn schuld,' Roep ik haar verontwaardigd na. Waarom had ze mij geen pijn gedaan? Als het mij was gebeurd, had ik gewoon mijn ziel kunnen verplaatsen en hoefde ik geen pijn te hebben. Ik zie dat John een vuurbal in zijn hand heeft. 'Oh jeez,' mompel ik. 'Ehm, John, die vuurbal maakt me een béétje bang...'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 14:02 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Mag Alexis trouwens paranormaal begaafd zijn? Dat ze geesten kan horen ofzo?]


    El Diablo.